وظائف Adminstrative Taks في دبي
وظائف Adminstrative Taks في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Logistics Coordinator - Amber Amp Waseem General Trading Llc
Hiring Logistics Coordinator (ALL Nationalities can apply).Requirements:Bachelors degree in human resources or related (essential).Works well under pressure and meets tight deadlines.Highly computer literate with capability in email MS Office and related business and communication too المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
Applicatiebeheerder Jouw superkracht als applicatiebeheerder is onmisbaar voor QLF! Met jouw expertise zorg je ervoor dat onze gebruikers probleemloos kunnen werken met onze software. Op operationeel en tactisch niveau monitor je de gebruikerservaring en neem je beslissingen over wel المزيد...
Key Accountabilities: Manage and schedule communications. This includes but not limited to : Emails Phone calls Schedule and organize meetings Communication with other departments/entities such as IT and InfoSec Produce and maintain comprehensive and accurate reco المزيد...
We are looking for a highly experienced Admin Manager and overall Management of Companys Administration Department to provide desired support to increase efficiency of the Projects Operational Sites Logistics and Transport Management and office administration. Roles and Responsibiliti المزيد...
بشكل عام، دعم فريق قسم المشتريات في مهامهم اليومية والأسبوعية إعداد تقارير دورية لمشاركتها مع المتاجر/المشترين الدعم في إنشاء كتيبات المنتجات وعرض الاتجاهات الموسمية إجراء تحليل أسعار المنافسين وتقارير التسوق/المقارنة الدعم في التحقق من صحة بيانات الشراء لفريق التسويق دعم المشتري المزيد...
Key Accountabilities To manage daytoday detailed records of all projectrelated documents including contracts design plans permits and invoices.Coordinating project timelines ensuring key milestones and deadlines are met.Scheduling meetings with clients contractors suppliers and intern المزيد...
Notre m tier consiste transformer les r ves de nos clients acqu reurs en r alit , de les accompagner sur lensemble de leur parcours dachat immobilier : du conseil, la recherche, en passant par les visites, la n gociation, ladministratif et ce, jusqu leur emm المزيد...
Job Purpose: We are seeking an organized and proactive Admin Coordinator to oversee a variety of administrative governmentrelated and operational tasks to ensure smooth daytoday functioning and compliance for our offices and showrooms in Dubai. The ideal candidate will handle tasks r المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن مسؤول رعاية صحية مسؤول عن تنسيق خدماتنا الطبية. لهذا الدور، يجب أن تفهم لوائح الرعاية الصحية وأن تكون قادرًا على التعامل مع المعلومات الطبية بشكل منفصل. تشمل واجبات إدارة الرعاية الصحية إعداد الميزانية وطلب الإمدادات الطبية والحفاظ على سجلات الموظفين. المزيد...
Daily schedule: Provide analytical and administrative support to sourcing managers. Supporting suppliers through on-boarding process Creating Purchase orders in the accurate system Cut Purchase Orders for suppliers Creating and maintaining blanket purchase agreements and purcha المزيد...
. تقديم المساعدة الإدارية للمدير العام للمطعم. . الاحتفاظ بسجلات منظمة وحديثة، بما في ذلك الفواتير وأوامر الشراء والمستندات الأخرى ذات الصلة. . يؤدي واجبات أخرى ذات صلة بهذه الوظيفة كما تم تعيينها. متطلبات: . دبلوم في الضيافة أو ما يعادلها . مهارات تواصل جيدة باللغة الإنجليزية . مه المزيد...
We are looking for a master multitasker with excellent communication skills and an upbeat attitude. Candidates should be able to assist management and all visitors to the company by handling office tasks providing polite and professional assistance via phone mail and email making rese المزيد...
Key Responsibilities: Team Management: Monitor attendance for the sales and leasing team. Handle incoming telephone calls from potential clients and inquiries about listings. Distribute new leads to the sales and leasing team and accurately enter lead information into the system. Li المزيد...
We are hiring for Office AdminMales and Females both can ApplyAsian Nationality can ApplyBelow are the Job Responsibilities:* Manage all office correspondence and communication (answering phone calls/messages/emails and receiving packages)* Managing all HR requirements for staff inclu المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تشمل المسؤوليات عددًا من الموضوعات، بما في ذلك: إدارة النفقات، وتطبيقات إدارة علاقات العملاء، وإكمال خط أنابيب المبيعات، ومعلومات السوق والتنافسية، وغيرها. تنسيق التنفيذ الإقليمي لمبادرات التنفيذ التجاري عن كثب مع المنظمة التجارية المساهمة في تنفيذ تكتيكات المبيع المزيد...
الأدوار والمسؤوليات صيانة وتحديث وتسجيل ومعالجة جميع الوثائق بالتنسيق مع الأطباء لتوحيد وإنشاء أنظمة استدعاء وتسجيل مناسبة. المسؤول عن تنظيم وعقد المجالس الطبية والاجتماعات العامة. الإشراف على المنطقة المخصصة، والإبلاغ عن جميع محركات عبء العمل القابلة للقياس، وتصعيد أي مشاكل ذات صل المزيد...
Plan Windows upgrade from Windows Server 2012 to Windows Server 2022 on AWS Develop approach to migrate windows server from AWS to GCP. Good understanding of Backup and DR strategy on GCP Work with Client and internal stakeholders and development teams to ensure all project requi المزيد...
Job Description About Milele Motors: Milele Motors is a leading international automotive company dedicated to providing topnotch services and products in the automotive industry. We are committed to excellence and innovation and we are looking for a skilled Admin Manager to join our d المزيد...
About The Opportunity Perform data entry for financial transactions and maintain databases. Prepare and distribute financial reports as required. Assist in the preparation of financial documents such as contracts, agreements, and purchase orders. Coordinate with internal and e المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Adminstrative Taks في دبي - اكتشف 53 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد إداري, موظف إداري, إداري, كاتب إداري, منسق إداري على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, استشارات الأعمال والخدمات, إدارة برامج الهواء والمياه والنفايات, خدمات الإعلان, خدمات التوظيف العامة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل