وظائف مكتب الإدارة في أبوظبي
وظائف مكتب الإدارة في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Managing calendars, scheduling appointments and meetings, and making travel arrangements Maintaining and organizing files, records, and databases Answering phones, taking messages, and responding to emails Assisting with budget preparation an المزيد...
Requirements: - Fluent in English (verbal and written). - Excellent in administrative and costumer service skills, responsible and well organised. - Excellent in using MS office (excel, power point, word...). - Ability to work as a part of the team, under pressure and great in mul المزيد...
Position SummaryWe are seeking a proactive and detailoriented PMC Office Administrator to support the administrative operations of a highprofile Oil & Gas pipeline construction project in Basra Iraq. The Office Administrator will ensure smooth office functioning coordina المزيد...
Payroll Administration
Roles & Responsibilities Payroll Administration · Process Payroll: Handle the end-to-end payroll processing for employees using SAP Payroll software, ensuring accuracy and adherence to company policies and UAE labour laws. · SAP Proficiency: Utilize SAP Payroll to maintain employee المزيد...
Position SummaryWe are seeking a proactive and detailoriented PMC Office Administrator to support the administrative operations of a highprofile Oil & Gas pipeline construction project in Basra Iraq. The Office Administrator will ensure smooth office functioning coordina المزيد...
Position SummaryWe are seeking a proactive and detailoriented PMC Office Administrator to support the administrative operations of a highprofile Oil & Gas pipeline construction project in Basra Iraq. The Office Administrator will ensure smooth office functioning coordina المزيد...
Business Administration Assistant
الأدوار والمسؤوليات المهارات الإدارية المهارات التنظيمية: القدرة على إدارة الجداول الزمنية والمستندات وعمليات المكتب بكفاءة. إدارة الوقت: تحديد أولويات المهام، والوفاء بالمواعيد النهائية، وإدارة عبء العمل بشكل فعال. الاهتمام بالتفاصيل: ضمان الدقة في المراسلات والتقارير والوثائق. مهار المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتحمل صاحب الدور مسؤولية تقديم الدعم الإداري من خلال المساعدة في الأنشطة التي تسهل سير العمل. كما يتحمل صاحب الدور مسؤولية إدارة وتوفير جميع المستندات وإجراءات المكتب والمهام الإدارية الأخرى لتسهيل المتطلبات التشغيلية. يلعب مساعد عمليات المكتب دورًا حاسمًا في دعم المزيد...
Roles & Responsibilities Furnish the Staff of Showroom with clerical supplies. Open, sort and distribute incoming mail and collect, seal and stamp outgoing mail. Collect and distribute paperwork such as records or timecards from Audi Showroom to other departments in Ali & Sons. Maint المزيد...
الأدوار والمسؤوليات أداء مجموعة من أنشطة دعم المكتب الأساسية لوحدة/قسم، مثل الرد على الهواتف وتوجيه المكالمات، الرد على الاستفسارات وأداء الأعمال الكتابية الروتينية وإدخال البيانات ومعالجة الكلمات حسب التكليف. الواجبات والمسؤوليات الأساسية: الرد على الهواتف وتوجيه المكالمات وتلقي ا المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Clean all offices and meeting rooms: floors, desks, shelves, glass doors, windows (from inside) and surface of office equipment. Clean all common areas and storages: reception area, corridors, upon request server room and cypher room. Ensure المزيد...
Responsibilities: Manage office supplies inventory and place orders as necessary. Handle incoming and outgoing correspondence, including mail and emails. Answer and direct phone calls in a professional manner. Schedule appointments and meetings, and coordinate conference room booking المزيد...
تطوير وبدء وصيانة ومراجعة السياسات والإجراءات الخاصة بالتشغيل العام لنظام الامتثال والأنشطة المرتبطة به لمنع السلوك غير القانوني أو غير الأخلاقي أو غير اللائق، وإدارة التشغيل اليومي للنظام. تطوير ومراجعة وتحديث معايير السلوك بشكل دوري لضمان استمرار أهميتها في تقديم التوجيه للإدارة وا المزيد...
الأدوار والمسؤوليات 1.حسن التواصل، شخصية مهذبة. شهادة الثانوية العامة / دبلومة يجب أن يكون لديك دفتر العائلة مهارات الاتصال التواصل اللفظي والمكتوب الواضح. اللباقة والاحترافية عند التعامل مع العملاء أو الزبائن أو الزملاء. 2. مهارات خدمة العملاء السلوك الودود والسهل التعامل معه. القد المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الوظائف الأساسية: العمل كجهة اتصال ودعم أولى للعملاء وموظفي GHD الذين يتصلون بالمكتب أو يزورونه. تقديم الدعم الإداري لمديري مجموعات الخدمة ومديري الوظائف. المساعدة في جميع الأعمال الإدارية العامة داخل المكتب. رعاية المكتب من حيث الصيانة والسلامة. تقديم الدعم ل المزيد...
Office Official
Follow up on database and e-mailprograms. Managing online filing systems and variousrecords. Develop and implement new administrative systemssuch as records management. Recording office expenses andmanaging the budget. Organize office layout and maintainsupplies and equipment. المزيد...
مهندس إدارة قاعدة البيانات
الأدوار والمسؤوليات v سيتولى مدير إدارة قواعد البيانات الكبير إدارة فريق من مسؤولي قواعد البيانات، وضمان أمن قواعد البيانات وسلامتها، والتعاون مع متخصصي تكنولوجيا المعلومات الآخرين لتحسين وظائف قواعد البيانات وتسليم المشاريع وفقًا للنطاق المتفق عليه. سيكونون مسؤولين عن تقديم الدعم ا المزيد...
General Manager Administration
Key Responsibilities: Mergers & Acquisitions (M&A): Lead and manage the legal aspects of M&A transactions, including due diligence, negotiations, and documentation. Collaborate with internal and external stakeholders to ensure smooth transaction processes and compliance with UAE law المزيد...
Job Information Direct, coordinate and monitor all activities which fall within the jurisdiction of the administration and which are linked to the efficient operation and continuous improvement of regular and specialized public transport services; Represent the administration in its المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مكتب الإدارة في أبوظبي - اكتشف 1418 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, مراقب الوثائق, Document Controller, مساعد إداري, وكيل مكتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, التعليم, برامج إدارة التعليم, التعليم العالي, التدريب والتعليم المهني. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل