وظائف موظف استقبال إداري في دبي
وظائف موظف استقبال إداري في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description : you will assist with a variety of clerical and administrative duties. These tasks include greeting clients, answering phones, taking messages, managing email and mail correspondence, and calendaring. You may also assist with invoicing, updating client files, and orde المزيد...
Responsibilities Receive incoming calls, identify caller needs and direct to the appropriate extensions. Handling incoming and outgoing faxes, copies, scans, all necessary documents. Receiving visitors, customers and walk-in company representatives at the reception area, brief المزيد...
Receptionist Admin Assistant
Al Zahrawi Medical Group -
دبي
-
الامارات
For an international institution based in The Hague (Den Haag, Netherlands), we are urgently looking for a Hybrid Senior Java Developer with React and Kubernetes. Travel 1 week to The Hague every 6 weeks! As Senior Java Developer, you will become part of a bigger service, composed by المزيد...
At Air Products our purpose is to bring people together to reimagine whats possible collaborate and innovate solutions to the worlds most significant energy and environmental sustainability challenges. Grow with us as we embark on building tomorrow together by being the safest most di المزيد...
Receptionist Cum Admin For Fasion Design Company
Reap HR Consultancy -
دبي
-
الامارات
We are looking to hire a Receptionist Cum Admin for one of our clients (a Fashion Design company in Dubai). You must have a minimum of 23 years of experience in a similar role. It is an immediate joining and we will consider only those applications who can join immediately.Attitude &a المزيد...
Receptionist Cum Admin For Fasion Design Company
Reap HR Consultancy -
دبي
-
الامارات
We are looking to hire a Receptionist Cum Admin for one of our clients (a Fashion Design company in Dubai). You must have a minimum of 23 years of experience in a similar role. It is an immediate joining and we will consider only those applications who can join immediately.Attitude &a المزيد...
Stella stays who are weStella Stays is a proptech startup with a mission to reinvent rental globally and a vision to create the future of living. We offer beautifully designed thoughtfully equipped techenabled residences and a seamless digital guest experience. Established in 2019 St المزيد...
مسؤول عن الإدارة اليومية لمرافق المكاتب والموردين، وسيضمن موظف الاستقبال الحصول على مصادر فعالة من حيث التكلفة وفي الوقت المناسب لمقاولي الطرف الثالث. كن نقطة الاتصال بين شركة هاليان وشركة إدارة المباني فيما يتعلق بأي مرافق تستخدمها الشركة في منطقة الخليج. ضمان التسليم الفعال لجميع ال المزيد...
Provide customer services to fellow employees and guests to ensure smooth running of front desk and office operations (onsite and remotely) Manage phone system and first point of contact for inbound phone calls Accurately track, manage data and process payment of invoices Handlin المزيد...
القدرة على إحداث تأثير وتشكيل حياتك المهنية مع شركة شغوفة بالنمو. دعم منظمة تعتقد أنه من الضروري تضمين وإشراك الأشخاص ووجهات النظر والأفكار المتنوعة لتحقيق أفضل ما لدينا. تزدهر في شركة تقدر الاستدامة، وتدفع ثقافة تركز على السلامة وتمكن موظفيها من خلال التحسين المستمر الوصول إلى مجموعا المزيد...
تقييم الوضع اليومي لجميع الإشغالات في الفندق والتنسيق مع الإدارات المختلفة على سبيل المثال. الحجز والمبيعات والتدبير المنزلي لضمان المستوى الأمثل لرضا الضيوف. إدارة وتحية جميع الضيوف ومراقبة جميع الطلبات وحلها. إجراء تسجيل الدخول والخروج للضيوف باستخدام نظام Opera. الترحيب والترحيب با المزيد...
Qualifications: Minimum of 5 years of experience as a receptionist in a similar aesthetic clinic setting. Strong interpersonal and communication skills with a customer-focused attitude. Proficiency in using office software and electronic scheduling systems. Exceptional organiz المزيد...
متطلبات الوظيفة (الخبرة والتعليم): قدرة مثبتة على الحفاظ على الاحتراف ورباطة الجأش عند التفاعل مع العملاء الصعبة والمتنوعة. مهارات ممتازة في التعامل مع الآخرين والقدرة على التفاعل بفعالية على جميع المستويات في منظمة متنوعة. إدارة تنظيمية وإدارية وإدارة وقت قوية المهارات. عرض نهج ا المزيد...
الترحيب بالزائرين بحرارة ومهنية، مما يضمن ترك انطباع أول إيجابي عن شركتنا. توجيه الزوار إلى الموظف أو القسم المناسب. إدارة منطقة الاستقبال والحفاظ على بيئة نظيفة ومنظمة ومهنية. الرد على الهواتف بلطف وكفاءة، وتوجيه المكالمات إلى الموظفين المناسبين. جدولة المواعيد وإدارة التقويمات للموظ المزيد...
Responsibilities: Ensures contracts and agreements are approved and executed in line with company standards and organizational obligations are tracked, reviewed, and completed in accordance with terms of the contract, regulation, or statute Manage regular and ad hoc reporting a المزيد...
مهارات الاتصال الكاملة والإكتشاف السريع لحلول المشاكل. الإجراءات الإدارية الضرورية للاستقبال السليم والآمن. القدرة على التعامل مع الآخرين بشكل حسن والتعامل مع الزبائن باحترام. مهارات الحاسب الآلي والإجراءات الإدارية الأخرى. القدرة على التواصل الفعال والكفاءة في تحليل الاحتياجات ا المزيد...
The Critical Care Resuscitation Unit (CCRU) at the University of Maryland Medical Center R Adams Cowley Shock Trauma Center is a one of a kind unit which specializes in resuscitation of the adult critically-ill, non-trauma patient being transferred from outside facilities for tertiary المزيد...
Work from Home Administration - Computer Online Data Entry, Customer Service & Short Studies/Feedback - Part Time & Full Time Work - No Experience Needed, Training Provided We specialize in market research and are looking for help in some of our work at home computer positions المزيد...
موظف الإستقبال الترحيب بالزائرين والترحيب بهم بطريقة احترافية وودودة. الرد على المكالمات الهاتفية وتوجيهها إلى الأقسام المختصة. تقديم المعلومات والمساعدة للزوار والعملاء. الحفاظ على منطقة الاستقبال مرتبة ومنظمة. إدارة البريد والطرود الواردة والصادرة. المساعدة في جدولة المواعيد والاجت المزيد...
المسؤوليات الرد على المكالمات الهاتفية وتوجيهها توزيع البريد العمل كنقطة اتصال أولى للزوار مؤهلات شهادة الثانوية العامة أو الخبرة العملية ذات الصلة القدرة على الحفاظ على موقف إيجابي مهارات تواصل ممتازة المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال موظف استقبال إداري في دبي - اكتشف 1057 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, مساعد إداري, موظف استقبال سبا, موظف مكتب الاستقبال, مساعد مكتب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, التوظيف, البحوث التنفيذية, شركات التوظيف, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, عقد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل