وظائف Accountant With Hr Background في العين

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Accountant With Hr Background في العين

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Hr Officer

Caliberly - العين - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل
Salary Icon 5000

We are seeking a dedicated and experienced HR Officer to join our team in Al Ain. The ideal candidate will be responsible for managing various human resources functions including recruitment employee relations performance management and compliance with UAE labor laws. This role is ess المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 25 Aug | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 4-5 سنوات
دوام كامل

One of our prestigious client in Al Ain is looking for a Laser Nurse Technician with DOH License.Job Responsibilities: our guests a variety of cosmetology procedures such as laser hair removal and photo rejuvenation.To performing skin analysis and evaluation to determine laser t المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 06 Sep | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
experience 1-3 سنوات
دوام كامل

We are looking to hire Registered Nurses (with DOH/HAAD License only) for one of our client in Al Ain (a Private Medical Center) Role Purpose: The purpose of this role is to provide quality health and personal care services to patients in a professional efficient and courteous manner. المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 16 Oct | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Accountant With Hr Background في العين - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل إداري موارد بشرية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.