وظائف مدير الحساب في الإمارات
وظائف مدير الحساب في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Managing company assets and financial expenditures. Preparing financial documents such as invoices, tax filings, and monthly profit reports. Maintaining files on account receivables and updating records as required. Managing the flow of petty cash by recording المزيد...
Ensure timely response of all the tickets raised by the client end user Service requests solutioning by maintaining quality parameters Act as a custodian of client’s network/ server/ system/ storage/ platform/ infrastructure and other equipment’s to keep track of each of their proper المزيد...
Responsibilities: Welcoming visitors and directing them to the relevant office/personnel. Carrying out clerical duties such as answering phone calls, responding to emails, and preparing documents, including office correspondence, memos, resumes, and presentations. Coordinating an المزيد...
Responsibilities: Supporting company leadership and supervising administrative department activities for staff members. Greeting office visitors and directing them to the appropriate parties. Handling basic office tasks, such as filing, delivering mail, answering emails and phone المزيد...
Responsibilities: Collaborating with department managers to determine security needs. Planning and implementing comprehensive security strategies. Controlling the security operations budget, monitoring expenses, and documenting processes. Supervising, recruiting, and training se المزيد...
Full job description To provide administrative and clerical support as required, for the assigned contracts/department including composing and editing correspondence as directed and to carry out administrative routine work. Monitoring & reporting daily staff attendances report. Updat المزيد...
Responsibilities: Supporting company leadership and supervising administrative department activities for staff members. Greeting office visitors and directing them to the appropriate parties. Handling basic office tasks, such as filing, delivering mail, answering emails and phone المزيد...
Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must be fluent in English and Arabic. Should be proficient in MS Word, MS Excel, MS Power point, Outlook/Email & Internet. Must be experienced in multi-tasking role as secretary and administrator. Must b المزيد...
Responsible for managing and organizing project documents while ensuring accuracy, quality, and compliance with established procedures , Maintain and update documents, records, and reports , Implement document control procedures and policies , Organize Ensure proper version control of المزيد...
دعم العملاء في شراء مقاوليهم، وإعداد ومراجعة وثائق العطاء وإدارة الموارد الداخلية لبارسونز لإعداد المعلومات الفنية. إدارة المشتريات النهائية لأي مشتريات مستشار من الباطن مباشرة لبارسونز، والعمل مع فريق المشتريات الداخلي في بارسونز لضمان إدارة عملية الشراء وفقًا لذلك واتباع العمليات وا المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مراقبة حسابات العملاء بانتظام وتحديد الحالات المحتملة للديون المعدومة أو مشكلات الدفع ومعالجتها بطريقة احترافية للوصول إلى اتفاقيات الدفع مع العملاء، وبالتالي تعزيز العلاقات القوية مع العملاء. تحصيل المدفوعات المتأخرة / الديون المعدومة من العملاء في الوقت المناسب المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن مدير مشتريات ولوجستيات ذو خبرة للإشراف على مشاريع إدارة مرافق التوريد الخاصة بنا للمحطات الخارجية داخل صناعة الطيران. سيكون المرشح متخصصًا في إدارة المشتريات واللوجستيات لمشاريع البناء. بالإضافة إلى ذلك، سيكون المرشح مسؤولاً أيضًا عن تطوير وتنفيذ استرا المزيد...
Job Description: Our client is seeking a Clinical Systems Administrator to lead the User and Site Account Administration within all clinical systems across the clinical platform. This position will initiate best practices and processes related to user and site account managemen المزيد...
الأدوار والمسؤوليات إدارة المعاشات التقاعدية: الإشراف على عمليات التسجيل والمساهمات والسحب من أنظمة المعاشات التقاعدية المختلفة للموظفين المؤهلين، وضمان الإدارة الدقيقة وفي الوقت المناسب. الامتثال: ضمان الامتثال للقانون الاتحادي بشأن المعاشات التقاعدية لمواطني دولة الإمارات العربي المزيد...
أخذ زمام المبادرة لتعلم وفهم العملية لتلبية احتياجات القسم وفي نفس الوقت اكتساب المعرفة للعمل بشكل مستقل في المستقبل دعم فريق OTC في معالجة طلبات العملاء وإغلاق أوامر المبيعات وأوامر الشراء في النظام في الوقت المحدد -مسح GR/IR وتجنب GIT عن طريق حجز فواتير التكلفة والفواتير في الوقت ال المزيد...
Dice is the leading career destination for tech experts at every stage of their careers. Our client, GovCIO, is seeking the following. Apply via Dice today! Overview GovCIO is currently hiring for A System Administrator for our HUD proposal. A System Adminisitrator establishes and m المزيد...
Full job description To provide and maintain an archive and retrieval service for the Montrose site. Ensure the archive service provided matches GSK business requirements, ensuring compliance with GSK Corporate and Local Standards and Procedures. Responsible for the day to day managem المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن مسؤول عمليات منظم للغاية ومهتم بالتفاصيل للانضمام إلى فريقنا. بصفتك مسؤول عمليات، ستلعب دورًا حاسمًا في ضمان العمليات السلسة والفعالة لشركتنا. ستكون مسؤولاً عن إدارة المهام الإدارية المختلفة ودعم موظفينا في تقديم خدمة استثنائية لعملائنا. يجب أن يتمتع ا المزيد...
Responsibilities Manage day-to-day administrative tasks, including answering phone calls, responding to emails, and processing paperwork Coordinate and schedule meetings and appointments for employees Maintain and update company databases and records Prepare and distribute me المزيد...
قم بإعداد جميع المستندات الإدارية المطلوبة من قبل فريق مبيعات الفندق الحضور إلى الاستفسارات عبر الهاتف والبريد الإلكتروني في الوقت المناسب تنسيق جميع عمليات التفتيش على الموقع كما هو مطلوب حضور اجتماعات المبيعات كما هو مطلوب حضور جميع بريد قسم المبيعات والحفاظ على قاعدة بيانات المراسل المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير الحساب في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1269 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مدير الحسابات, مدير تطوير الأعمال, مدير المكتب, مدير الحساب الرئيسي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات المرافق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل