وظائف Vendor Relationships في الإمارات
وظائف Vendor Relationships في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Maintaining a deep knowledge of company products and services. Building and maintaining strong relationships with prospective and existing clients. Researching and pursuing new business opportunities. Identifying clients' needs and requirements and proposin المزيد...
Lead negotiations with suppliers to secure favorable terms and pricing agreements Develop and implement procurement strategies to optimize cost savings and efficiency Source and evaluate potential suppliers based on quality, reliability, and cost Manage vendor relationships and r المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تثقيف البائعين حول فرص البلدان الجديدة. بناء والحفاظ على العلاقات مع كبار القادة من البائعين الشركاء لدعم أعمال الاستيراد المشتركة. تطوير وتحسين أعمال الاستيراد لدعم توفير التكاليف في الدولة والاختيار الجديد. دعم دمج البائعين الجدد في سلسلة توريد أمازون، وامتثا المزيد...
Develop and implement procurement strategies to meet company objectives. Source and evaluate potential suppliers, negotiate contracts, and manage vendor relationships. Monitor and yze market trends to identify opportunities for cost savings and process improvements. Collaborate w المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Process and review invoices, ensuring accuracy and adherence to company policies. Manage vendor relationships, including resolving any payment disputes or issues. Maintain accurate and up-to-date accounts payable records and documentation. Pr المزيد...
Position: Procurement Manager Job Summary: We are seeking an experienced Procurement Manager to lead our procurement efforts across construction and fitout projects. This role requires strategic sourcing expertise market knowledge and the ability to manage vendor relationships and neg المزيد...
Responsibilities: Reviewing and preparing all the salary and other HR-related documents before submission to the head of human resources. Regular communication with all expats regarding their subsidies, housing, and other needs to ensure comfortable working conditions. Reviewing المزيد...
Manage and maintain the organization's IT infrastructure, including hardware, software, and networks. Troubleshoot and resolve technical issues, ensuring minimal downtime and maximum system availability. Install and configure new hardware and software, ensuring compatibility a المزيد...
Job Description As a Sourcing Engineer, you will engage in discussions and comprehend technical topics on both electrical and mechanical components, collaborating with both internal product development teams and external vendors. You will execute extensive reviews of all electrical المزيد...
We are currently looking for SAP Solutions FICO & REFX Expert for our UAE operations with the following Skill set and terms & conditions.Experience Required At least 7 years of experience in SAP FICO and REFX implementation and maintenanceEducation and Qualifications Required المزيد...
مساعد مشتريات
سيعمل مساعد المشتريات على دعم مدير المشتريات في الإشراف على عمليات الشراء في شركتنا. ستكون مساهماتك حاسمة في الحفاظ على استراتيجيات الشراء الفعالة من حيث التكلفة وتطوير العلاقات مع الموردين لضمان الجودة والتسليم في الوقت المناسب للسلع. **المسؤوليات الرئيسية:** - مساعدة مدير المشتريا المزيد...
About the job Manages the implementation of the overall functions of a RESO managed property. These responsibilities include coordinating the cleaning of the center, security, managing equipment other than computer hardware, disaster recovery, moves and relocations and facilitating p المزيد...
Invoice and Payment Processing: Review and process invoices ensure timely payments and maintain accurate records.Vendor Management: Maintain vendor relationships address inquiries and keep vendor information uptodate.Account Reconciliation: Reconcile accounts payable transactions and المزيد...
Project Management Expert Technology Program Manager
Project Management Expert Technology Program Manager Requirements: Education: Bachelors degree in Project Management Business Management or related major. Experience: 20 years of overall experience. 15 years in Project Management within UAE Corporate and Government sectors. Skills المزيد...
Responsibilities Develop and execute the IT strategy aligned with business goals and regulatory requirements.Oversee the development deployment and maintenance of Fintech applications and platforms.Ensure robust cybersecurity measures and compliance with UAE financial regulations.Lead المزيد...
Our client is a leading hospitality company known for delivering exceptional guest experiences and innovative services. With a commitment to excellence we are seeking an experienced and techsavvy IT Manager to ensure seamless technological operations across their venues in AD. Key Res المزيد...
Retail Loan Origination System Los Project Manager
Exciting Career Opportunity in Ajman! Join Us as a Project Manager for Retail Loan Origination System (LOS)! Are you a seasoned Project Manager with expertise in Retail Loan Origination Systems (LOS) implementation Were on the lookout for a dynamic professional to lead and oversee المزيد...
Were Hiring! Project Manager Technical Solutions Implementation Onsite Dubai Are you a seasoned Project Manager with a strong background in technical solutions implementation for retail banking Do you have handson experience with reconciliation card operations and multistake المزيد...
أخصائي الحسابات الدائنة
دورة الحسابات الدائنة: معالجة الفواتير والمدفوعات بدقة وفي الوقت المناسب. الحفاظ على علاقات الموردين وحل أي تناقضات. ضمان التوثيق والموافقة المناسبة لجميع المدفوعات. إدارة الأصول الثابتة: تتبع وإدارة الأصول الثابتة للشركة. إجراء عمليات تسوية دورية لحسابات الأصول الثابتة. ضمان الامتثال المزيد...
الإشراف على جميع جوانب العمليات لكل من المقهى الحالي والموقع الجديد القادم. إدارة فرق العمل الأمامية والخلفية بالكامل، وضمان التواصل والتنسيق السلس. إدارة المشتريات، بما في ذلك الحصول على الإمدادات والمعدات وإدارة علاقات البائعين. مراقبة جودة الأطعمة والمشروبات والحفاظ عليها، وضمان تل المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Vendor Relationships في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 75 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مصمم داخلي, مدير العمليات, مدير تكنولوجيا المعلومات, مسؤول تكنولوجيا المعلومات, مساعد حسابات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الجملة للمشروبات الكحولية, خدمات التوظيف العامة, إنتاج الأغذية, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل