وظائف User Experience Manager في الإمارات
وظائف User Experience Manager في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Must Haves: 2-3 years of experience with website UX research 1-2 years of experience in an eCommerce environment Bachelor’s Degree in Human-Computer Interaction, Human Factors, Psychology, Anthropology, Computer Science, Information Science, or a related field. Web Analyti المزيد...
Responsibilities: Delegating and directing service tasks, monitoring the progress of current projects, and managing service team members to ensure the team's objectives and sales goals are met. Handling customer complaints or concerns quickly and professionally to maintain go المزيد...
قم بقيادة الاتصالات العالمية عبر قادة الأسواق الناشئة الرئيسيين ومالكي البرامج لتحديد أوجه التآزر وإنشاء مشاركة أفضل الممارسات إنشاء آليات للتنسيق مع مجموعة كبيرة من أصحاب المصلحة المحليين لدفع المشروع المؤثر إلى الاكتمال تحديد وتحليل البيانات على أساس متكرر لعزل المشكلات، ودفع التح المزيد...
Key Attributes Of The Successful Diventures Scuba Experience Manager Customer Service Mindset Servant Leader Sense of Urgency Initiative Engaging Clear Communicator Tenacity Effective Time Manager Positive and Professional Image Business Acumen Positive Mindset Comman المزيد...
Company Description: Our client is the premier mobile personal training company in the UAE known for transforming lives through their unique approach to fitness nutrition and accountability. Our clients team of 55 professional coaches has helped over 1000 clients achieve physical emot المزيد...
Chanel is a world leader in creating, manufacturing and distributing luxury products, including Ready-to-Wear, Accessories, Fragrances, Makeup, Skincare, Jewellery, and Watches. Founded by Gabrielle Chanel in 1910, the House remains dedicated to quality craftsmanship and offering high المزيد...
تطوير وتنفيذ استراتيجية تجربة الضيف التي تتوافق مع أهداف العلامة التجارية ورواية الطاقة للحياة إدارة تسليم الحقوق والفوائد التعاقدية من شركائنا في الرعاية، بما في ذلك الضيافة والتذاكر والوصول والعلامة التجارية والمحتوى الاستفادة من رؤى الصناعة والعلاقات لتحديد الفرص الجديدة وأفضل الأن المزيد...
الأدوار والمسؤوليات 1. التميز في خدمة العملاء الوصف: يجب أن يتمتع مدير خدمة العملاء بفهم عميق لمبادئ خدمة العملاء والقدرة على تقديم خدمة استثنائية للضيوف وحل الشكاوى وضمان الرضا. لماذا هذا مهم: يدور الدور حول الحفاظ على توقعات الضيوف وتجاوزها، وخلق عملاء مخلصين، ودفع المراجعات الإيجا المزيد...
الإشراف على قسم تجربة العملاء الشامل وإدارته ومبادرات التحسين الخاصة به. تأكد من أن الأنشطة المقطعية المتعلقة بتصميم التجربة والتمكين، وخدمة العملاء، وثقافة السعادة والقياس وإعداد التقارير، في الوقت المناسب وفعالة. ضمان امتثال تجربة العملاء لمعايير السعادة المحددة مسبقًا الخبرة والمؤ المزيد...
Customer Experience Manager
Risk Management: Detect early signals of risks address them, and provide path to escalation Cross-Functional Coordination: Coordinate cross-functional processes that help meet complete resolution and satisfaction of customers: Relay customer feedback to the Product team and Bus المزيد...
Customer Experience Manager-restaurant
Roles & Responsibilities Build and maintain corporate relationships to position our brands favorably in the UAE market and other markets where GCS is present. Collaborate with marketing teams to develop and implement campaigns and promotions that enhance the customer experience. Driv المزيد...
User Operations Manager Uae - 751339
Recruit, train, and mentor high-performing NIO House Managers capable of running the complete sales operation of a HIO House, fostering a culture of excellence and customer-centricity. Drive and achieve KPI targets, focusing on volume, customer satisfaction, margins, and income gro المزيد...
Here's What You Need: Bachelor’s and/or master’s degree in the study of user experience, design, research, business or related fields; for example, Information Design, Human Factors/HCI, Psychology, Cognitive Sciences, Sociology or alternative equivalent project/ المزيد...
1. استراتيجية تجربة العملاء: تطوير وتنفيذ استراتيجية تحسين تجربة العملاء بما يتماشى مع أهداف المنظمة، مما يضمن تجربة متسقة وسلسة عبر جميع نقاط الاتصال. 2. تحليل البيانات: استخدم تعليقات العملاء واستجابات الاستطلاع والبيانات الأخرى ذات الصلة لتحديد الاتجاهات والأنماط ومجالات التحسين. المزيد...
مدير التحسين المستمر لتجربة العملاء
استراتيجية تجربة العملاء: تطوير وتنفيذ استراتيجية تحسين تجربة العملاء بما يتماشى مع أهداف المنظمة، مما يضمن تجربة متسقة وسلسة عبر جميع نقاط الاتصال. تحليل البيانات: استخدم تعليقات العملاء واستجابات الاستطلاع والبيانات الأخرى ذات الصلة لتحديد الاتجاهات والأنماط ومجالات التحسين. استخد المزيد...
This is a remote position. As a UX Designer on the Avail team you will apply your skills and experience in user research and design working closely with the product and development teams to understand our users and to design prototype and test excellent interfaces that solve those المزيد...
توفير الدعم الفني المتقدم للمستخدمين النهائيين في جميع أنحاء المؤسسة، واستكشاف مشكلات الأجهزة والبرامج والشبكات وإصلاحها. حل التذاكر المتصاعدة من دعم المستوى 1، وضمان حلول فعالة وفي الوقت المناسب. الحفاظ على توثيق عمليات الدعم وخطوات استكشاف الأخطاء وإصلاحها والحلول. العمل كنقطة اتصال المزيد...
مسؤول دعم المستخدم - عمليات تكنولوجيا المعلومات
تلتزم شركة صحة بتقديم خدمات الرعاية الصحية ذات المستوى العالمي باستخدام أحدث التشخيصات والأنظمة عبر شبكتها من مراكز الرعاية الصحية العامة والمستشفيات بالإضافة إلى الشراكة مع قادة العالم في مجال الرعاية الصحية، بما في ذلك المنظمات ذات الشهرة العالمية مثل مايو كلينك. المزيد...
Operations Manager With Limousine Company Experience
Full job description Required well experienced Operations Manager for our Limousine company in Dubai. Candidates with Limousine company experience may apply with updated CV. Job Type: Permanent Ability to commute/relocate: Abu Dhabi: Reliably commute or planning to relocate before المزيد...
Business Development Manager With Dentalmedical Experience
Qualifications: Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or a related field. Master's degree (advantage) Proven experience in business development within the healthcare industry (dental - advantage) Strong understanding of healthcare trends, regulations, and market dy المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال User Experience Manager في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3374 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير المشروع, مدير مشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل