وظائف مركز الاتصال في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مركز الاتصال في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities Handle inbound and outbound calls in a timely and efficient manner Provide exceptional customer service by addressing customer inquiries and concerns with professionalism Record accurate and detailed customer information into the database Resolve customer com المزيد...
التعامل مع كميات كبيرة من المكالمات والاستفسارات الواردة من قنوات عديدة تلبية اتفاقيات مستوى الخدمة لعملائنا لضمان رضا العملاء تعامل مع المكالمات الصادرة لاستهداف العملاء المحتملين ومطالبتك بالوفاء بحصص التحويل ومؤشرات الأداء الرئيسية التعامل مع مواعيد التقويم لفريق المبيعات الميدانية المزيد...
التعامل مع المكالمات الواردة والصادرة من العملاء فيما يتعلق باستفسارات المنتج والطلبات ومشكلات الفواتير والدعم العام. الاستماع بشكل فعال لاهتمامات العملاء والتعاطف مع احتياجاتهم وتقديم الحلول أو المعلومات المناسبة. إدخال معلومات العميل وتحديثها بدقة في النظام أثناء تفاعلات المكالمات. المزيد...
answering inbound calls, evaluating problems and complaints of the callers, providing proper solutions, responding to the needs of customers, selling and giving information on the products or services, processing orders, forms, and applications, routing calls to other team Customer المزيد...
يجيب العملاء من خلال أي من قنوات الاتصال مثل (المكالمات والدردشة ورسائل البريد الإلكتروني) وفقًا لإرشادات القسم والعمل على توفير الاستجابة والخدمة المتميزة. -مسؤول عن التواصل مع المتصل لفهم طبيعة المشكلة. توجيه استفسارات العملاء وطلباتهم وقضايا الدعم على الفور إلى الوحدات المعنية لاتخ المزيد...
We are a leading customer service organization dedicated to delivering outstanding support and solutions to our valued clients. We are currently seeking motivated and empathetic individuals to join our team as Call Centre Representatives where you will play a crucial role in providing المزيد...
Call Centre ManagerDubaiWe are seeking a Call Centre Manager on behalf of a wellknown Ecommerce business at an exciting time of exponential growth. As a Call Centre Manager you will be responsible for establishing bestpractices in a Call Centre of about 25 agents. We need someone with المزيد...
Evaluate customer interactions to ensure they meet quality standards, using a predefined framework This involves regularly assessing a specified number of contacts per agent based on department need. Provide timely and constructive feedback to customer service agents based on as المزيد...
JOB SUMMARY / PURPOSE To ensure the smooth operations of the Call Centre which is engaged to understand the customer concern & to convey/transfer the same to the operation team or relevant department. A customer service executive will act as a liaison provide product/services المزيد...
Call Centre And Leads Management Specialist
Skills Hub Recruitment Solutions -
أبوظبي
-
الامارات
Job Title: Call Centre and Leads Management SpecialistJob Summary: Your primary responsibility will be to convert the leads generated by the marketing team into satisfied patients. Through effective communication relationshipbuilding and exceptional customer service you will play a cr المزيد...
Call Center Agent Banking Sector
Star Services LLC -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description We're looking for talented individuals to join our team as Call Center Agents in Dubai and Abu Dhabi, UAE. Position: Call Center Agent (Banking Sector) Number of Positions: 75 Location: Dubai/Abu Dhabi, UAE Requirements: Minimum 2 years of experience in a Call Ce المزيد...
التنفيذ المحدد لبرنامج مركز الاتصال. خبرة في عمليات نشر الشبكة واسعة النطاق. ستكون الخبرة التي يمكن إثباتها في إدارة المشاريع مع موفري حلول مراكز الاتصال الرائدين مثل Microsoft أو Cisco أو Genesys أو غيرهم أمرًا مرغوبًا فيه للغاية. تعد مهارات التواصل والتأثير والتفاوض الممتازة وال المزيد...
Essential Requirements: Specific implementation of Call Centre software. Experience with large scale network deployments. Demonstrable experience in managing projects with leading contact center solution providers like Microsoft Cisco Genesys or others will be highly desirable. Exce المزيد...
Account Managers/Auditing.. • Finance Managers.. • Chefs.. • Hotels Securities.. • Cleaners.. • waiter, waitress • Customer Service/Call Centre.. • Human Resources Executives.. • Drivers.. • Store Manager.. • Public Relations Officer.. • Store Keeper.. • Manager.. • Gardener . • Offic المزيد...
Planning, evaluating, and optimizing operations, monitor expenses and suggest cost-effective alternatives. • Prepare and manage the P&L statement of the inside sales. • Monitoring the performance of call centre team and motivating them to achieve targets. • Closely work with digital m المزيد...
Key responsibilities: Coordinate and support day-to-day Service Centre operations in an efficient manner. Register enquiry from the call centre and verify customer details in the ERP System NAV. Coordinate job orders with the technical team to ensure timely completion. Support and ad المزيد...
Key Responsibilities All incoming enquiries regarding building management issues, and the accurate logging of information and issuing purchasing orders for facilities management jobs including instruction to contractors. Liaising with contractors and ensuring accurate management المزيد...
Responsibilities: Answering or making calls to clients to learn about and address their needs, complaints, or other issues with products or services. Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that clients feel supported and value المزيد...
To Be Successful In The Role You Will Have Strong experience in customer service, preferably in a call centre environment. Strong verbal & written communication skills, with a demonstrated ability to explain complex information in a simplified manner. Excellent time managem المزيد...
Minimum Requirements Bachelor Degree in Business Management, Marketing or equivalent. At least 8 years of experience in similar role including at least 3 years in call centre operations quality assurance. Excellent verbal, written and interpersonal communication skills. Outstanding cu المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مركز الاتصال في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 2385 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس الصيانة, سباك, مدير مبيعات, موظف استقبال, تنفيذي مبيعات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل تعهيد العمليات المعرفية, تعهيد العمليات التجارية, مراكز الاتصال, التعهيد, المحاسبة والتدقيق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل
We Value Your Privacy
We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalied ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookiesCookie Policy
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site.
We also use third-party cookies that help us analyze how you use this website, store your preferences, and provide the content and advertisements that are relevant to you. These cookies will only be stored in your browser with your prior consent.
You can choose to enable or disable some or all of these cookies but disabling some of them may affect your browsing experience.
For more information on how Google's third-party cookies operate and handle your data, see: Google Privacy Policy
Necessary
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.