وظائف Team Manager Service Center في الإمارات
وظائف Team Manager Service Center في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Managing, training, and providing overall guidance to the sales team of an assigned territory. Setting reasonable sales targets to be achieved by the sales team. Monitoring the performance of the sales team and motivating members to meet or exceed sales targets. المزيد...
Description. Caremark Dublin North are hiring Healthcare Assistants for weekend work and full time work in North Dublin.Here at Caremark Dublin North we provide care and support for people of all ages and abilities in theirhomes. Do you have what it takes to make a difference in someb المزيد...
نتائج أكاديمية ممتازة في المدرسة والجامعة درجة البكالوريوس أو ما يعادلها في إدارة الأعمال أو العلوم والتكنولوجيا والهندسة والرياضيات المعرفة والشغف بتطوير الأعمال والمبيعات والتكنولوجيا سجل حافل بإحداث نتائج استثنائية في تطوير المبيعات الخارجية الالتزام بالتعلم المستمر والتحسين - فضول المزيد...
We value: Excellent academic results at school and university Bachelor's or equivalent degree in Business or STEM Knowledge and passion for business development, sales and technology Track record of bringing exceptional outbound sales development results Commitment to co المزيد...
Team Manager Customer Experience
Responsibilities: Meeting with the management team to define EHS goals and objectives. Training employees on health and safety policies and best practices. Conducting inspections and identifying hazards and EHS violations. Providing solutions and intervention strategies for hygi المزيد...
What your day will look like Reviewing the work of your design team for quality Working with individual designers to support their professional growth Continuously improving operational workflows, including production outsourcing and collaboration with Web Engineering Working المزيد...
Manager - Service Delivery
Responsibilities: Client Relationship Management: Build and maintain strong relationships with clients, understanding their needs and ensuring customer satisfaction through effective communication and solution delivery. Strategic Planning: Develop and implement strategic plans to achi المزيد...
Responsibilities: Managing, training, and providing overall guidance to the sales team of an assigned territory. Setting reasonable sales targets to be achieved by the sales team. Monitoring the performance of the sales team and motivating members to meet or exceed sales targets. المزيد...
Showroom Operations Manager Service Centre Manager
Who We AreJolera is one of the world’s largest and most successful privately-owned global IT Security and Solutions providers. As part of the Jolera team, you will be a member of a high performance, innovative solutions environment where the people are dedicated and focused on continu المزيد...
Required Qualifications Proven work experience as a Service Center Staff or similar role. Excellent communication and interpersonal skills. Ability to use computers for various tasks. Excellent organizational skills and attention to detail. Proficiency in Microsoft Office Sui المزيد...
Service Center Agent
Job Description PRIMARY RESPONSIBILITIES: Guest Service Responsibilities The Service Center Agent is working in a central area because she/he receives all the calls from outside the hotel and coordinates the internal calls. The Service Center Agent must ensure that all tasks performed المزيد...
OUR VISION When people use our technology to "bridge the gap" between the physical and digital worlds, they don t just capture reality - they create a new one. In this new reality, they are smarter, more productive, more streamlined, and more creative - because they have the digi المزيد...
Provide friendly, quality client care to the patients. Provides daily direction and communication to Patient Care staff so that customer service calls are answered in a timely, efficient and knowledgeable manner. Provides continual evaluation of processes and procedures. Responsib المزيد...
Call Center Team Leader
Job Description Roles & Responsibilities Manage and lead a team of call center agents to achieve performance targets and deliver exceptional customer service. Monitor and evaluate agents' performance, providing coaching and feedback to drive improvement. Ensure adherence to company المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتولى مدير مركز الاتصال وإدارة علاقات العملاء مسؤولية الإشراف على إدارة وتحسين أنظمة مركز الاتصال وإدارة علاقات العملاء (CRM) في المؤسسة، وخاصة Genesys وSalesforce. يتضمن هذا الدور ضمان التكامل السلس بين المنصتين، ودفع الكفاءة التشغيلية، وتحسين تجربة العملاء، ودعم المزيد...
You will be supporting in ensuring all work orders are completed on site as per standards via the system and operate and maintain an effective filing system for the department Serco delivers essential public services to customers in UAE on behalf of governments, semi-governments a المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الوصف الوظيفي أساسي: شهادة الثانوية العامة أو ما يعادلها. محترف في برامج MS Word وExcel وPowerPoint. إكمال برامج التدريب على المهام وتدريب المجموعات. خبرة من 2 إلى 3 سنوات في صناعة مماثلة إتقان اللغة الإنجليزية، شفهيًا وكتابيًا. حالة صحية جيدة (حيث قد يكون ال المزيد...
Ihre Herausforderung Organisation und Überwachung des Service-Ablaufs Führung des Brasserie Teams Mitarbeiterentwicklung durch Schulungen zusammen mit dem Restaurant Manager Sicherstellung der Qualitätsstandards Mitarbeit während den verschiedenen Services المزيد...
الحفاظ على المعرفة الكاملة والامتثال لجميع سياسات الإدارة وإجراءات ومعايير الخدمة. التأكد من الحفاظ على المعايير على مستوى أعلى يوميًا. توقع احتياجات الضيوف، والاستجابة السريعة، والاعتراف بجميع الضيوف، مهما كان انشغالهم وفي أي وقت من اليوم. حل شكاوى الضيوف، وضمان رضاهم. الحفاظ عل المزيد...
Center Manager
Ø Drive growth of the Center business through development and execution of marketing and sales plans Ø Providing complete information to clients based on their needs and aspirations Ø Encouraging telephonic leads and leads from other sources to walk into the cen المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Team Manager Service Center في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 4178 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير مشروع, مدير المشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل