وظائف سكرتارية في أبوظبي
وظائف سكرتارية في أبوظبي
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Company Secretarial And Compliance Associate - Emirati National
Reliance Career Opportunities -
أبوظبي
-
الامارات
Date Posted: Position: Company Secretarial and Compliance Associate Department: Legal Compliance and Company Secretarial Job location: Abu Dhabi Emirati National Job Description: Manage professional and personal scheduling for General Counsel including agendas email phone calls an المزيد...
Roles & Responsibilities Job Description Job Purpose: Provide end to end secretarial and administrative support in order to facilitate effective and smooth operations whilst maintaining confidentiality at all times and in accordance with organizational policies and procedures. Key Res المزيد...
Site Document Controller
Steel Buildings Company Ltd -
أبوظبي
-
الامارات
Roles & Responsibilities Experienced in handling outgoing/incoming documents Gen. Secretarial duties, Computer literate, archiving documents Preparing reports to Management, Assessing in Tendering, etc Maintain document control procedures and systems to ensure efficient storage, retri المزيد...
توفير مجموعة كاملة من المعلومات ضمن الفئة المطلوبة (الموقع، المنهج، إجراءات القبول - بما في ذلك حجز الجولات، معلومات الجولة، الإدارة، الهيكل وما إلى ذلك) لضمان تقديم تجربة خدمة عملاء عالية الجودة لجميع المتصلين أو الزوار المدرسة. الرد على المكالمات الهاتفية والاستفسارات بلطف والقدرة المزيد...
Secretaryreceptionistaccounts Assistant
Golden Link -
أبوظبي
-
الامارات
Ability to handle Secretarial , HR and with Accounting background - Bachelor's Degree - With at least one year experience in a similar job - Pleasing personality Job Type: Full -time
Job Description Roles & Responsibilities Attending phone calls courteously, receiving visitors/clients/suppliers and officials and to direct them to the concerned, to maintain the general upkeep of the reception area, ensure cleanliness, monitor the distribution of office stationery المزيد...
Provide administrative support to the showroom operations and deliver friendly, efficient customer service and to create a warm and welcoming atmosphere for all customers and visitors.Experience Required3 years of minimum experience in admin and receptionist role/ Experience with auto المزيد...
Roles & Responsibilities Provide secretarial services for the director including (filing, handling incoming and outgoing mail, scheduling appointments, and follow-up). Answer telephone calls, address queries, and take messages. Screen incoming mail and organize mail delivery. Handle d المزيد...
Technical Administrator Engineering - Conrad Abu Dhabi Etihad Towers
Hilton -
أبوظبي
-
الامارات
What will I be doing? Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards: Carry out daily administrative activities, including technical support to the Engineering team, while adhering to Hilton Standards, policies and procedures Provid المزيد...
Responsibilities: Collaborate with the site team to gather updated information on document status and submissions. Support the drafting of technical and business letters and emails to clients and consultants. Maintain up-to-date records of approved documents and drawings with clear d المزيد...
Vip Secretary In Abu Dhabi For Female
Jobs for Humanity -
أبوظبي
-
الامارات
• Certification in secretarial work, office administration, or related training. • 1-2 years of experience as a personal assistant would be advantageous. • Extensive experience in creating documents and spreadsheets, using office software such as MS Word, Excel, and PowerPoint. • Adva المزيد...
Uae National - Administration Coordinator - Retail Corporate
Al Tayer Insignia -
أبوظبي
-
الامارات
WHAT YOU’LL BE DOING Provide all necessary secretarial and office support to the Manager from handling calls, drafting and processing letters, faxing etc, to liaising on the Manager’s behalf with Suppliers and Customers. Arrange travel itinerary for the Manager including ticket reser المزيد...
The PA to the Principal will have the following key attributes and skills: Strong interpersonal and communication skills Excellent time management and organisational expertise A resilient character; someone who is able to work under pressure and manage their own work schedule Previou المزيد...
Photographer - Tamil Telugu Kanada Or Malayalam Speaker
A2Z Plus للتدريب والاستشارات -
أبوظبي
-
الامارات
Personal Assistant 10,400 per annumRedhill, SurreyPermanent, part-timeWork from HomeA newly created role for an organised and proactive candidate with working experience as a personal assistant, executive assistant or similar to support 2 Directors and take care of the administration المزيد...
Patient Access Executive Reem Hospital Abu Dhabi
Reem Hospital -
أبوظبي
-
الامارات
We are looking for a self-driven, tech-savvy, and customer-centric talent to join our corporate services team! ResponsibilitiesProvide a full spectrum of company secretarial services to Hong Kong SMEs and offshore companies (e.g. BVI and Cayman Islands)Preparation and filing of minute المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Job Description • As a Coordinator you are responsible in providing a full range of secretarial and administrative support activities, inclusive of highly confidential and sensitive matters to ensure smooth operation of the F&B department whe المزيد...
السكرتير التنفيذي
Emirates Electrical & Instrumentation Company -
أبوظبي
-
الامارات
سيقدم السكرتير التنفيذي الدعم الإداري اليومي للمدير العام وموظفي الإدارة العليا الآخرين في الشركة. إدارة جدول الاجتماعات والتقويمات للمدير العام. الجلوس في الاجتماعات لتدوين المحاضر ومتابعة المحاضر. إدارة وتعميم المستندات الهامة والسرية والاتصالات الواردة والصادرة مع العملاء والمستخدم المزيد...
We are looking to hire an Executive Administrator for busy research practice in Beaumont, Tx. As our Executive Administrator, you will work hand in hand with the owner and other practitioners to provide personalized secretarial and administrative support in a well-organized and timel المزيد...
1- ينسق ويحافظ على جدول أعمال الرئيس التنفيذي والاجتماعات والمواعيد وترتيبات السفر. يجتمع معه يوميًا لضمان التواصل والتفاهم المناسبين 2- أنواع المراسلات. يأخذ ويكتب الإملاء. يعالج ويوزع البريد 3- استقبال المكالمات الهاتفية ومراقبتها. ينسق زيارات الطرف الثالث بما في ذلك التأشيرات وال المزيد...
يوفر الدعم الإداري/السكرتارية لنائب الرئيس/نائب الرئيس وأعضاء فريقه. تحية واستضافة الضيوف وزوار المكاتب بلطف واحترام. يحتفظ بنسخة مطبوعة أو تقويم إلكتروني للنائب الأول للرئيس المسؤول. يتبع إجراءات مراقبة وثائق مكتب Hill International القياسية والمشاريع. يجمع ويراجع ويوزع النسخ الورقية المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال سكرتارية في أبوظبي - اكتشف 73 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف سكرتارية, أمين إداري, مساعد تنفيذي, سكرتير المكتب, موظف استقبال وسكرتير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل أتمتة المكاتب, اللوازم المكتبية, تجهيزات المكاتب, المحاسبة والتدقيق, البحوث التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل