وظائف Reception Area Management في أبوظبي

keywords
locations اختر الدولة التي تريد البحث فيها عن وظيفة
اختر الدولة التي تريد البحث فيها عن وظيفة
يرجى إدخال الكلمات الرئيسية للبحث عن الوظائف المناسبة.
  • الخبرة filter icon
  • نوع التوظيف filter icon
  • تاريخ الإعلان filter icon
حذف الكل

تم العثور على 4 وظيفة | التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث

Loss Prevention Officer -accommodation

Marriott Hotels Resorts

profile أبوظبي - الإمارات

DescriptionPOSITION SUMMARYPatrol all areas of the property; assist guests with room access. Monitor Closed Circuit Televisions perimeter alarm system duress alarms and fire life safety system. Lock property entrances when required. Conduct daily physical hazard inspections. Respond to accidents con...

نُشرت قبل 2 ساعة
دوام كامل

Regional Trading Manager

Thales

profile أبوظبي - الإمارات

Location: Abu Dhabi United Arab EmiratesThales people architect solutions that enable two-thirds of planes to take off and land safely. We create in-flight entertainment systems that engross 50 million fliers every year and we develop the avionics that control the worlds largest commercial aircrafts...

نُشرت منذ أكثر من 30 يومًا
دوام كامل

Reception Desk Specialist

Dorbi Auto Care

profile أبوظبي - الإمارات

Greet and welcome visitors in a professional and friendly manner. Answer and direct incoming phone calls to appropriate personnel. Maintain the front desk and reception area in an organized and professional manner. Manage incoming and outgoing mail and deliveries. Assist with...

نُشرت منذ أكثر من 30 يومًا
دوام كامل

Personal Secretary

سري

profile أبوظبي - الإمارات

Responsibilities: * Provide day-to-day secretarial and administrative support to senior managers. * Manage correspondence, including phone calls, emails, and official documents. * Schedule and coordinate appointments, meetings, and conferences. * Arrange travel plans, itineraries, and accommodation...

نُشرت منذ أكثر من 30 يومًا
دوام كامل