وظائف Project Management Office في أبوظبي
وظائف Project Management Office في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Project Management Office Project Manager Pmo
the IRENA/ADFD Facility related activities, including but not limited to: Coordination with country representatives assigned for the projects under the facility; Project progress follow up, reporting, and engagement facilitation; Main point of contact for the Abu Dhabi Fund for Develo المزيد...
Plumbing Engineer With Project Management Office Experience
Job Description We are seeking a highly skilled Plumbing Engineer with a strong background in Project Management Office (PMO) operations. The ideal candidate will possess a deep understanding of plumbing systems project management methodologies and a proven track record of delivering المزيد...
Electrical Engineer With Project Management Office Experience
Job Description We are seeking a highly skilled Electrical Engineer with a strong background in Project Management Office (PMO) operations. The ideal candidate will possess a deep understanding of electrical engineering principles project management methodologies and a proven track r المزيد...
Coordinator-project Management
Job Title: PMO Coordinator (Immediate Joiners Preferred)Location: UAEJob Type: FulltimeExperience Level: 3 yearsJob Description:We are seeking a skilled PMO Coordinator to join our dynamic team in the UAE. The ideal candidate will have at least three years of experience in project man المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مراقبة جميع خطط المشروع والالتزام بالجدول الزمني الأولي. التأكد من الإبلاغ بدقة عن تقدم الجدول الزمني للإدارة والجهات الحكومية. تحديد المخاطر والتأخيرات من خلال خطط التخفيف. الأدوار والمسؤوليات تطوير السياسات والإجراءات المتعلقة بجدولة المشروع ومراقبة التقدم. المزيد...
الأدوار والمسؤوليات إدارة تسليم المشاريع المحلية والدولية في الوقت والميزانية والجودة إدارة وضمان تسليم المشروع وتنفيذه بكفاءة وفقًا لإرشادات إدارة التطوير ومعايير الدار، بما في ذلك تنسيق أصحاب المصلحة الخارجيين والمزودين الحاضرين في المشروع الأدوار والمسؤوليات العمل بشكل وثيق مع المزيد...
الأدوار والمسؤوليات العمل بشكل وثيق مع أصحاب المصلحة الداخليين لتطوير الجداول الزمنية للمشروع جمع المدخلات من الجدول الزمني والجودة والتوصية بخطة مشروع واقعية والجدول الزمني التوصية بمعايير التصميم التي تضمن فعالية التكلفة والابتكار بالاشتراك مع إدارة التطوير الحصول على موافقة من رئي المزيد...
ستقود تنفيذ التحسينات المستمرة لاستراتيجية تنفيذ المشروع للمركز، وتشغيل المشروع المحلي أو الإقليمي، للمصانع ووحدات الخدمة وواجهات العملاء، تحت إشراف مديري عمليات المركز وقيادة تنفيذ التحسينات المستمرة للمشروع استراتيجية التنفيذ للمركز، وتشغيل المشروع المحلي أو الإقليمي، للمصانع ووحدات المزيد...
Success Factor: Supporting project management with analysis reporting and datadriven insights to ensure timely and effective project execution. Roles & Responsibilities:Support the Project Management team by providing analysis and reporting on project status and performanceAssist المزيد...
Job Title Safety Engineer - Project Management
Job Title: Safety Engineer Project Management (Residential Buildings) Location: UAE Job Type: Fulltime Experience Level: 3 years Job Description: We are looking for a proactive and detailoriented Safety Engineer to join our project management team specializing in residential building المزيد...
Business Development Manager With Project Management Functions - Asstra
FULL TIME Abu Dhabi United Arab Emirates With Professional Experience 10/4/24 AsstrA is an ambitious team from 25 countries. Over 1300 employees work in Europe CIS countries Asia and the USA. More than 25 years AsstrA offers a full range of transport and logistic services: road sea المزيد...
Project Manager - Office Fitout
Requirements: Coordinate with all stakeholders including internal teams and external vendors for the successful delivery of projects measured as completed on time, within the budget allocated and in acceptable quality. Obtains a comprehensive understanding of the project requirements المزيد...
MCA: تطبيقات الكمبيوتر المرشحين الذين هم على دراية جيدة يعمل ضمن إطاري عمل Agile وScrum لإكمال الإصدارات كل 3 أشهر وسباقات السرعة المنظمة جيدًا للبنك الرقمي. قاد فريق المشروع من البداية إلى النهاية (الأعمال وتكنولوجيا المعلومات والبائعين) إدارة الاتصالات بشكل فعال وعمل كوسيط أساس المزيد...
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الوظائف الأساسية: العمل كجهة اتصال ودعم أولى للعملاء وموظفي GHD الذين يتصلون بالمكتب أو يزورونه. تقديم الدعم الإداري لمديري مجموعات الخدمة ومديري الوظائف. المساعدة في جميع الأعمال الإدارية العامة داخل المكتب. رعاية المكتب من حيث الصيانة والسلامة. تقديم الدعم ل المزيد...
Preparing tea & coffee and other beverages for staffs & visitors * Arrange room for meeting (seating/refreshment) * Take charge and arrange kitchen supplies for the assigned location in regular basis * To regularly check the cleanliness of the visitors lounge (removing used cups an المزيد...
Office Official
Follow up on database and e-mailprograms. Managing online filing systems and variousrecords. Develop and implement new administrative systemssuch as records management. Recording office expenses andmanaging the budget. Organize office layout and maintainsupplies and equipment. المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities • Cleaning and maintaining the office premises, including dusting, sweeping, mopping, and vacuuming. • Ensuring the cleanliness and tidiness of all office areas, including restrooms, pantry, and meeting rooms. • isting in setting up meeting r المزيد...
Full job description This is a full-time role for an office girl(preferable for philphino nationality) at furniture showroom located in Al Noud,Alain. The Office girl will be responsible for greeting clients and visitors, Dealing with queries or requests from the visitors and employee المزيد...
Responsibilities: Manage day-to-day administrative operations of the office, including but not limited to answering phones, responding to emails, and handling correspondence Coordinate office activities and schedules, including meetings, appointments, and events Maintain office suppl المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Project Management Office في أبوظبي - اكتشف 340 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير مشروع, منسق مشاريع, مهندس المشروع, مهندس مشاريع كبير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات الإعلان, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات العلاقات العامة والاتصالات, خدمات الفعاليات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل