وظائف Planning And Procurement في الإمارات
وظائف Planning And Procurement في الإمارات
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Stantec is looking to recruit Planning and Control Engineer to join our team in the UAE. The Planning and Control Engineer will be working on projects associated with building projects. This will involve undertaking investigations planning designing tendering contract administration a المزيد...
Director Planning and Integration
الأدوار والمسؤوليات التخطيط الاستراتيجي والتنسيق: تطوير وتنفيذ الخطط الاستراتيجية لمواءمة وظائف الأعمال المختلفة أو المشاريع أو الأنظمة مع الأهداف التنظيمية. تنسيق والإشراف على مشاريع أو مبادرات متعددة، والتأكد من أنها تتماشى مع استراتيجية الشركة وأهدافها الشاملة. قيادة فرق متعددة ا المزيد...
محلل التخطيط والتحليل المالي
بصفتك محللًا للتخطيط المالي والتحليل، ستساعد فريق التخطيط المالي والتحليل من خلال المشاركة في عملية إعداد الميزانية السنوية، وعملية التنبؤ الشهري، والمساعدة في مراقبة إنتاجية القوى العاملة، وإجراء تحليلات مالية متنوعة ومعقدة مع نتائج موجزة لأغراض اتخاذ القرار. يعمل المحلل المالي كمورد المزيد...
Manager Finance Planning And Analysis
Responsibilities: Plan, organize, and execute financial tasks and projects of the organization. Make estimates of funds required for the short and long-term financial objectives of the organization. Complete financial reports, lead the month-end closing process and conduct monthl المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيشرف مدير التخطيط والتحليل المالي على تطوير وتحليل وتنفيذ الخطط والاستراتيجيات المالية داخل المنظمة. يهدف هذا الدور إلى ضمان التتبع الفعال للربحية من خلال تحليل التباين وتطوير خارطة طريق التخفيف واتخاذ القرارات الاستراتيجية وبالتالي المساهمة في الصحة المالية للشر المزيد...
Contracts And Procurement Specialist
Responsibilities: Negotiate contract agreements for products and services. ess contractor performance to identify the need for amendments of existing contracts. Prepare and edit contracts between the company and potential clients. Handle breach of contracts in a timely manner. المزيد...
Roles & Responsibilities Human Resources Management: · Manage end-to-end recruitment processes, including job postings, candidate screening, and onboarding. · Administer employee benefits, leaves, and attendance records. · Handle employee relations, conflict resolution, and discip المزيد...
Transmission Planning And Power Systems Consultant
Our Core Values Every decision we make is guided by our core values. By upholding these six principles, we support our clients, employees, and community. They are the compass we follow as we continue to grow our business and lead the industry. Quality We provide high-quality delivera المزيد...
Head Of Financial Planning And Analysis
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Production Planning And Control Engineer Ppc
rders to create suitable production schedules. Estimating the amount of material, equipment, and labor required for production. Promptly addressing and resolving production issues to minimize delays in production. Coordinating production operations in accordance with material, la المزيد...
Manager - Finance Operations And Procurement
Responsibilities o Collaborate with senior management to develop financial plans, forecasts, and budgets that support organizational goals and objectives. o Conduct financial analysis and performance evaluation to identify opportunities for cost savings, revenue generation, and operat المزيد...
مدير التخطيط والتحليل المالي الإقليمي
مهارات مهنية قوية في التحليل المالي والتخطيط المالي امتلاك مهارات تواصل شخصية ممتازة التعاون بين الفرق إقليميا ودوليا الكفاءة في بيئة عمل عالمية عقلية استباقية القدرة على العمل تحت الضغط في بيئة متنوعة وسريعة الخطى القدرة على القيام برحلات عمل لمسافات طويلة ومهام دولية طويلة الأجل الأ المزيد...
Regional Financial Planning And Ysis Manager Automotive Mena
Financial reporting: Collaborate with the International Head Office to develop the financial reporting system for the MENA region. Budget and Forecast: Coordinate the MENA region's annual budgeting process. Collaborate with various teams to prepare the annual budget. Implement المزيد...
The Role Position Title: Analyst Financial Planning and Analysis Employment Type: Full Time Salary: up to 20K AED allinclusive depending on experience and qualifications Benefits: as per UAE labor law plus education assistance for children medical and life insurance and family benefi المزيد...
الأدوار والمسؤوليات العمل بشكل وثيق مع فرق الفندق لتنسيق وإدارة شراء السلع والخدمات، بما في ذلك المصادر، وبحث البائعين واختيارهم، وطلب وتتبع عمليات التسليم تصميم وتطوير نظام قوي لطلب الشراء/طلب الشراء للممتلكات والتأكد من تدريب الزملاء على هذا النظام تطوير خطة استراتيجية من خلال دراس المزيد...
Procurement And Supply Chain Manager
Supplier Management: Identify evaluate and manage relationships with suppliers to ensure the best quality price and delivery terms.Procurement Planning: Develop and implement procurement strategies to meet organizational needs while adhering to budgets.Inventory Management: Oversee in المزيد...
Space And Projects Planning Manager
Job Description Roles & Responsibilities * The Manager, Space and Projects Planning is responsible for managing and controlling all Space planning & project related services for the University campuses. The Manager also represents the University in interaction with Contractors, Cons المزيد...
JOB RESPONSIBILITIES: Develop and maintain detailed project schedules using Primavera P6 or MS Project.Coordinate with project managers site engineers and subcontractors to ensure smooth workflow and timely project completion.Monitor project progress identify delays and propose correc المزيد...
Develop and implement procurement strategies to meet company objectives. Source and evaluate potential suppliers, negotiate contracts, and manage vendor relationships. Monitor and yze market trends to identify opportunities for cost savings and process improvements. Collaborate w المزيد...
إدارة عملية الشراء الشاملة، بدءًا من تحديد الموردين وحتى مفاوضات العقود واختيار الموردين. تطوير وتنفيذ خطط المشتريات التي تتماشى مع الأهداف والغايات التنظيمية. إجراء أبحاث السوق لتحديد الموردين المحتملين وتقييم قدراتهم ومؤهلاتهم. التعاون مع أصحاب المصلحة لفهم متطلباتهم وتطوير استراتيج المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Planning And Procurement في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 915 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس التخطيط, موظف مشتريات, مدير المشتريات, مهندس المشتريات, مهندس تخطيط أول على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, استشارات الأعمال والخدمات, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل