وظائف Organization Skills في دبي
وظائف Organization Skills في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Commis Chef - Cold Kitchen Western Skills
Organization- Grand Hyatt Dubai Summary You will be responsible to provide an excellent and consistent level of service to your customers. The Commis Chef is responsible to prepare a consistent, high quality food product and ensure courteous, professional, efficient and flexible ser المزيد...
ما لا يقل عن 3-5 سنوات من الخبرة الفندقية السابقة (سواء في المبيعات أو العمليات - في دور إداري متوسط المستوى)، ويتقن المعرفة العامة بالكمبيوتر، والخبرة الإشرافية، وقادر على تدريب ومراقبة عملية إرسال الإحالات، وتحديد الآثار والتوصيفات حسابات. مهارات ممتازة في العلاقات مع العملاء والتوا المزيد...
ResponsibilitiesPrepare schedule coordinate and monitor the assigned engineering projects & managing construction projects.overseeing construction work & Monitor compliance to applicable codes practices QA/QC policies performance standards and specifications. setting out sites المزيد...
الخادم - صالة ميركوري
مهارات ممتازة في خدمة العملاء مع حماس كبير ومهارات شخصية متفوقة وموجه نحو النتائج وذو دافع ذاتي كبير. محترف وموجه نحو الخدمة ومتحمس لمساعدة زملاء العمل وقابل للتكيف مع التغييرات. المعرفة والخبرة في تشغيل الأطعمة والمشروبات. الاهتمام الشديد بالتفاصيل ومهارات تنظيمية قوية والتوجه نحو المزيد...
يحق له أن يكون طالبًا بدوام كامل خلال فترة التدريب التي تبلغ 6 أشهر مسجل في درجة علمية تتعلق بإدارة الضيافة لا توجد خبرة عملية مطلوبة، على الرغم من أن الطلاب الذين لديهم خبرة ديناميكية في المدرسة/الأنشطة الاجتماعية مفضلون فصيح في اللغة الإنجليزية متمكن في استخدام MS Office (PowerP المزيد...
القدرة على التعاون والتنسيق مع الإدارات المختلفة لحل المشكلة ضمان التدريب المنتظم والإشراف وتوجيه وتحفيز موظفيهم لتقديم خدمات ممتازة للعملاء تنفيذ مقاييس خدمة العملاء الجديدة وأنظمة إعداد التقارير قم بإجراء اجتماعات جماعية يومية للفريق للتأكد من تزويد أعضاء الفريق بأي تغييرات في ال المزيد...
Public Relations: Help to develop and implement public relations strategies and campaigns to enhance the organization's reputation and visibility. General: Maintain the confidentiality of the department’s activity; Comply with the Health, Safety and Environmental المزيد...
متدرب في مجال التسويق التجاري
تنفيذ التقويم التجاري في الإمارات العربية المتحدة من المثالية إلى التنفيذ على أرض الواقع. تخطيط الأحداث وتنفيذها كما هو محدد في التقويم التسويقي. تطوير علاقة قوية مع الموزعين والموردين المحليين لتقديم تنفيذات تسويقية قوية في المتجر تعكس صورة العلامة التجارية وتدفع التحويل. تعزيز حض المزيد...
Delivery Experience Customer Service Specialist
Basic Qualifications Excellent written and verbal communications skills with an ability to interact with senior stakeholders. Bar-raising stakeholder management and organization skills. Track record of working with senior stakeholders. Ability to get hands dirty in the detai المزيد...
Preparation of budget and monthly financial forecasts, analyze and report variances, collect risks and opportunities by supporting and challenging zone team Monthly closing activities, reporting and analysis Working with finance systems and reporting (SAP, Essbase, TTM, Power BI, المزيد...
What we offer:Full remote position;Flexible schedule;Competitive remuneration;Extraordinary corporate events;Attention to every employee; Requirements:At least three years of experience in the IT HR sphere;Ability to drive the entire cycle of the recruitment process;Has good knowledge المزيد...
Responsibilities Coordinate with various departments to gather payment information and ensure proper documentation is received. Verify payment transactions for accuracy and completeness. Identify and resolve discrepancies or issues in payment settlements. Process payment sett المزيد...
Basic Qualifications (Required Skills/Experience) Bachelor's degree and typically 7 or more years' relevant work experience Multi-year experience in customer facing roles Proven experience working in a global environment, proven ability to engage and collaborate with المزيد...
Manage data in spreadsheets and reports.Keep records and reports up to date.Help maintain the budget plan.Organize and schedule meetings and events.Supervise other staff and delegate responsibilities.Handle technical issues in their area of expertise.Carry out clerical duties includin المزيد...
1. 510 years of international trade or marketing experience with at least 5 years in the construction machinery industry and experience managing a sales team of more than 10 people. 2. Proficiency in English for business negotiations. Requirements1. 510 years of international t المزيد...
Administrative Responsibilities: Provide support in all areas of Development when needed Demonstrate and reinforce a collaborative leadership with staff and colleagues and contribute to a team-oriented culture Manage systems and software to track and cultivate donors and pro المزيد...
الأدوار والمسؤوليات . التنظيف والصرف الصحي المعرفة التامة بتقنيات التنظيف واستخدام معدات التنظيف. فهم وتطبيق معايير السلامة والصرف الصحي. القدرة على التعامل مع المواد الكيميائية للتنظيف واستخدامها بشكل صحيح. 2. الاهتمام بالتفاصيل تحديد المناطق التي تتطلب التنظيف أو الصيانة. التأكد من المزيد...
Essential Functions / Process Responsibilities include the following; other duties may be assigned as necessary Total Process Ownership (TPO) - Partner responsible to maintain the manufacturing process and equipment in optimum condition. The integration of several process techn المزيد...
Responsibilities of this position include leading the successful operation of the Central Checkout department. This Partner is responsible for creating a team environment throughout Central Checkout where Partners are trained and developed, ensuring Customers receive consistently supe المزيد...
THE POSITION Are you passionate about connecting with people and eager to dive into the world of Talent Acquisition Boehringer Ingelheim is looking for a dynamic and enthusiastic Talent Acquisition (TA) Intern to join our HR team. This is your chance to gain handson experience in a f المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Organization Skills في دبي - اكتشف 7954 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مندوب مبيعات, مدير تطوير الأعمال, مدير تطوير الأعمال, موظف استقبال, مضيفة على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات المرافق, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل