وظائف Organization Skills في دبي
وظائف Organization Skills في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Commis Chef - Cold Kitchen Western Skills
Organization- Grand Hyatt Dubai Summary You will be responsible to provide an excellent and consistent level of service to your customers. The Commis Chef is responsible to prepare a consistent, high quality food product and ensure courteous, professional, efficient and flexible ser المزيد...
Leadership Trainer Or Soft Skills And Sales Mastery Coach
Curriculum development – Design and develop training outlines / materials and modules in, leadership/ soft skills and sales mastery according to the industry – Adapt training materials and content to meet the specific needs of different audiences and industries – المزيد...
Job brief We are looking for a Document Controller to prepare manage and file documents for our projects. Document Controller responsibilities include typing contracts archiving files and ensuring all team members have access to necessary documentation. To be successful in thi المزيد...
Qualifications: This position requires a Bachelor’s degree in Accounting or Finance. Candidates must have minimum of eight (8) years of experience with Revenue and Regulatory functions within oil and gas. Flexibility, multi-tasking, problem-solving, time management, and org المزيد...
يحق له أن يكون طالبًا بدوام كامل خلال فترة التدريب التي تبلغ 6 أشهر مسجل في درجة علمية تتعلق بإدارة الضيافة لا توجد خبرة عملية مطلوبة، على الرغم من أن الطلاب الذين لديهم خبرة ديناميكية في المدرسة/الأنشطة الاجتماعية مفضلون فصيح في اللغة الإنجليزية متمكن في استخدام MS Office (PowerP المزيد...
مهارات أتصال شفاهية و كتابية ممتازة. القدرة على تحليل ومراجعة ممارسات التشغيل لتحسين الكفاءة. سجل إنجازات تعزيز التعاون والشراكات الدائمة. مهارات تنظيمية فائقة وقدرة على إكمال المشاريع. المشاريع في الوقت المناسب. - المعرفة بأنظمة التعليم العالي الدولية، النموذج الأمريكي المفضل. الاستخ المزيد...
Public Relations: Help to develop and implement public relations strategies and campaigns to enhance the organization's reputation and visibility. General: Maintain the confidentiality of the department’s activity; Comply with the Health, Safety and Environmental المزيد...
متدرب في مجال التسويق التجاري
تنفيذ التقويم التجاري في الإمارات العربية المتحدة من المثالية إلى التنفيذ على أرض الواقع. تخطيط الأحداث وتنفيذها كما هو محدد في التقويم التسويقي. تطوير علاقة قوية مع الموزعين والموردين المحليين لتقديم تنفيذات تسويقية قوية في المتجر تعكس صورة العلامة التجارية وتدفع التحويل. تعزيز حض المزيد...
Delivery Experience Customer Service Specialist
Basic Qualifications Excellent written and verbal communications skills with an ability to interact with senior stakeholders. Bar-raising stakeholder management and organization skills. Track record of working with senior stakeholders. Ability to get hands dirty in the detai المزيد...
متخصص في تحسين محركات البحث
تطوير وتنفيذ برامج تسويق رقمية شاملة بما يتماشى مع خطط العلامة التجارية وأولويات العمل. العمل مع فرق تسويق المحتوى والتصميم لإنشاء محتوى مناسب لكل مرحلة من الرحلة الرقمية للعميل. مراجعة وتحسين تصميم ومحتوى جميع الأصول عبر الإنترنت بما في ذلك موقع الشركة وصفحات التواصل الاجتماعي. التخط المزيد...
Preparation of budget and monthly financial forecasts, analyze and report variances, collect risks and opportunities by supporting and challenging zone team Monthly closing activities, reporting and analysis Working with finance systems and reporting (SAP, Essbase, TTM, Power BI, المزيد...
Responsibilities Coordinate with various departments to gather payment information and ensure proper documentation is received. Verify payment transactions for accuracy and completeness. Identify and resolve discrepancies or issues in payment settlements. Process payment sett المزيد...
The Associate Director of Sales is an experienced senior level hotel sales role that reports directly to the Director of Sales. Responsibilities include managing and leading the sales staff as well as managing select key accounts. The position is typically a commitment with a clear g المزيد...
Responsibilities Insert customer and account data by inputting text based and numerical information from source documents within time limits Compile, verify accuracy and sort information according to priorities to prepare source data for computer entry Review data for deficienc المزيد...
Skill Farm Members are invited to apply for the following role: The role requires frequent publishing of data-driven perspectives, development of analytical models on themes and equity markets to establish yourself as a thought leader. We do not make recommendations or estimates but المزيد...
Job Purpose:Responsible to Ensure compliance and adherence across the organization for IT Policies and IT security and conduct periodic quality checks and encourage feedback from business operations to ascertain successful functioning of business systems.Key Accountabilities: المزيد...
Basic Qualifications (Required Skills/Experience) Bachelor's degree and typically 7 or more years' relevant work experience Multi-year experience in customer facing roles Proven experience working in a global environment, proven ability to engage and collaborate with المزيد...
Administrative Responsibilities: Provide support in all areas of Development when needed Demonstrate and reinforce a collaborative leadership with staff and colleagues and contribute to a team-oriented culture Manage systems and software to track and cultivate donors and pro المزيد...
Support Partner
Legalization and Employment Advises current employees on possible relocation options Coordinates communication between the employee and the agency Consults employees over documents and local labor laws Assists employees in obtaining documents necessary to get employmen المزيد...
MAIN PURPOSE As a Temporary Back Office Executive with Cartier, you are responsible for the application of all cash-desk and stock procedures and ensures the daily management of the boutique cash-desk and stock. Key Responsibilities Daily Cash-Desk Management Guarantees the ap المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Organization Skills في دبي - اكتشف 5536 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مدير مبيعات, تنفيذي المبيعات الإعلانية, مضيفة, Graphic Designer على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, خدمات المرافق, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل