وظائف Operational Risk Management في Dubai,sharjah
وظائف Operational Risk Management في Dubai,sharjah
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
About Our Client Join a dynamic team at a global investment company based in Abu Dhabi. We are currently seeking a proactive Vice President to join their Operational Risk team. This role will require full relocation to Abu Dhabi. What the job involves Lead operational risk manag المزيد...
Urgent Requirement For Operational Risk Management Consultant For Our
Talent Arabia -
أبوظبي
-
الامارات
Roles & Responsibilities We have an urgent requirement for Operational Risk Management Consultant for our banking client based at Sharjah Operational Risk Assessment Process for Risk Management --Must Retail and Wholesale Banking segments in UAE/ GCC----Must; Desired Skills: Goo المزيد...
Required Skills & Experience * Minimum 5 years' experience in operational risk management within the financial services and/or banking industry * Knowledge of operational risk best practices within the financial services industry including, but not limited to, RCSAs, scen المزيد...
Key Role: Participate in the ORAP process representing Risk Management unit; Prepare the minutes of the meeting and follow up for the response from relevant units; Review and update the ORAP template with responses from each unit, once shared by the responsible unit; Circulate it المزيد...
An excellent opportunity is available with a banking institution engaged in the provision of commercial banking products and services for an Operational Risk Senior Officer to ensure that the Bank maintains an adequate Operational risk level, thus ensuring the Bank is in full complian المزيد...
لديك فهم شامل للأعمال والعمليات ووظائف الرقابة الأخرى وفهم وجود المخاطر في كل وظيفة. للعمل مع وظائف المراقبة وتقديم المشورة للشركة بشأن جميع مخاطر الشركة؛ لمراجعة وتحديث مصفوفة المخاطر الخاصة بالشركة؛ لصياغة (إذا لزم الأمر)، ومراجعة وتحديث سجل المخاطر الخاص بالشركة؛ لإشراك كل وظيفة دا المزيد...
إدارة وظيفة المخاطر الشاملة ووحدات مخاطر التشغيل واستمرارية الأعمال ومنع الاحتيال عضو مجموعة إدارة المخاطر، اللجنة التوجيهية للمخاطر التشغيلية واستمرارية الأعمال عقلية تحكم قوية مع القدرة على تحديد وتقييم قضايا المخاطر التشغيلية تقديم المشورة والتشاور مع رؤساء الشركات بشأن جميع عروض ا المزيد...
Implemented the RAROC framework across Corporate Banking (including international locations) to drive the riskbased performance for Corporate Banking Group Review and validation of the RAROC calculations submitted by RMs at RAROC review desk within timely manner. المزيد...
What We Look For In You Degree or above in any related field. With more than 1 year of customer service experience and management experience in a team of more than 10 members. Experience in handling user complaints or user risk review (source of funds) is preferred. Excellent المزيد...
أكثر من 10 سنوات من الخبرة المثبتة في إدارة المخاطر أو التدقيق الداخلي أو الامتثال أو الأدوار ذات الصلة. فهم قوي لأطر ومعايير ومنهجيات إدارة المخاطر. المعرفة بالمتطلبات التنظيمية ومعايير الصناعة المتعلقة بإدارة المخاطر (على سبيل المثال، الناتج المحلي الإجمالي، SOX، PCI DSS، NIST). يفض المزيد...
Implemented the RAROC framework across Corporate Banking (including international locations) to drive the riskbased performance for Corporate Banking Group Review and validation of the RAROC calculations submitted by RMs at RAROC review desk within timely manner. المزيد...
إنشاء برنامج مخاطر داخلي للمراقبة الفعالة والالتزام برغبة الشركة في المخاطرة. قم بإعداد تقييم للمخاطر على مستوى المؤسسة، بما في ذلك تحليل وتحديد ووصف وتقدير المخاطر التي تؤثر على الأعمال، والاحتفاظ بسجل حديث للمخاطر لإدارة المخاطر بشكل فعال. تحليل ومناقشة نتائج التقييم مع مختلف أص المزيد...
كن جزءًا من شركاء أعمال المخاطر لوظائف CEMEA الأخرى وقم بتيسير دورة NBIA الشاملة للمبادرات المحددة لـ CEMEA. تنسيق مراجعة دورة NBIAs العالمية داخل منطقة CEMEA مع التوجيه في الوقت المناسب لأصحاب المبادرة من أجل إكمال دورة تقييم المخاطر بجودة عالية. توفير الدعم بعد المراجعة لصاحب المباد المزيد...
Communication – Deliver recommendations, produce operational risk reporting and insight based on results from the Risk and Control Assessment process used for Risk Owners, Control Owners and wider stakeholders or governance. Escalate top and emerging operational risks working w المزيد...
Key Responsibilities Lead the development and review of Risk Management Framework Develop and implement policies, systems and processes to support a full front-to-back view of financial risk Lead assessment of internal and external risks Lead monitoring of risk against the ris المزيد...
Roles & Responsibilities Job Description We are currently looking for Business Analyst-Risk Management for UAE Previous experience required (if any) Typically, 8-10 years as Business Analyst / Techno Functional Support with at least 2 years in Risk Management domain in reputed organi المزيد...
قيادة تحديد وتقييم وتحديد أولويات المخاطر على مستوى المؤسسة، بما في ذلك المخاطر الاستراتيجية والتشغيلية والمالية ومخاطر الامتثال. التعاون مع رؤساء الأقسام ووحدات الأعمال لتقييم المخاطر المرتبطة بأنشطة ومبادرات محددة. تطوير وتنفيذ استراتيجيات تخفيف المخاطر وخطط العمل لمعالجة المخاط المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Overview:Today, SCA Health has grown to 11,000 المزيد...
إجراء تقييمات شاملة لممارسات إدارة المخاطر للعملاء، وتحديد مجالات التحسين والتعزيز. تعاون مع فرق العملاء لفهم صناعتهم وعملياتهم وقدرتهم على تحمل المخاطر. تطوير استراتيجيات مخصصة لإدارة مخاطر المؤسسة مصممة خصيصًا لتلبية الاحتياجات الفريدة لكل عميل وديناميكيات الصناعة. تقديم توصيات لتخف المزيد...
What You Will Be Doing: - Liquidity Risk Analysis: Understand and assess the organization's cash flows and liquidity position to manage risks effectively - Strategy Development: Develop and implement comprehensive liquidity risk management strategies and policies - Asset-Liability المزيد...
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل