وظائف Operational Policies في الإمارات
وظائف Operational Policies في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
متدرب القيادة التشغيلية - المكتب الأمامي
كمتدرب في المكتب الأمامي التشغيلي/القيادي، ستكون مسؤولاً عن: هذه فرصة رائعة لتعلم وتطوير معرفتك ومهاراتك في جميع مجالات المكتب الأمامي بما في ذلك الهواتف ومكتب الاستقبال والكونسيرج والحجوزات وعلاقات الضيوف. فهم وتشغيل نظام إدارة الممتلكات في الفندق - أن يمتلك معرفة عملية بإجراءات الح المزيد...
مراجعة مرافق الائتمان من خلال دورة الائتمان ضمن الجداول الزمنية والمنهجية المحددة؛ إعداد تقارير المراجعة؛ معالجة تقارير الفجوات؛ المخاوف الخاصة بالحساب إعداد تقارير اللجنة والحزم تحديث تقارير المخاطر التشغيلية إعداد وتحديث تقييم المخاطر والضوابط الذاتية (RCSA) بناءً على تقرير الحوادث، المزيد...
Senior Procurement And Inventory Policies Specialist
Job Description الهدف العام : المساهمة الفاعلة في زيادة كفاءة وفاعلية سياسات الشراء والتخزين المعتمدة على مستوى حكومة دبي، من خلال حصر وتحليل البيانات والمعلومات المرتبطة بهذه السياسات وتقديم المقترحات التطويرية الهادفة الى تحسينها ودعم جهود تطويرها بشكل استباقي بشكل مستمر ووفق أفضل المزيد...
Wheelchairs Operational Administration
Skills, Abilities and Knowledge Essential Comprehensive working knowledge of Microsoft Office, especially Word, Excel and Outlook. Good organisational and communication skills Typing skills Proven ability to work on own initiative, without direct supervision, prioritising and المزيد...
إدارة الحوادث والتحديات الحرجة والعمل كنقطة اتصال محورية للحوادث الكبرى. التنسيق مع الإدارات الأخرى أثناء الحوادث الحرجة ودفع المراجعات بعد الحادث وصياغة استراتيجيات وقائية. اكتشاف وتحديد وإعادة نشر الهجمات الإلكترونية المحتملة والاختراقات والأنشطة الشاذة وإساءة الاستخدام. تقييم أنش المزيد...
Responsibilities: Managing different branches and offices, and analyzing operations and staff performance. Liaising with different departments to come up with improvement strategies. Developing and implementing various quality control methods. Scheduling training sessions and wo المزيد...
تنفيذ البرامج الرئيسية في الشبكة. تطوير خطط عمل التحسين ورسم خريطة لها مقابل. فرع، قسم، ملكية الخطوة التالية للإدارة. تنفيذ معايير ما بعد البيع في الشبكة. دعم التدريب أثناء العمل في الشبكة لمديري الوكلاء ومدير ما بعد البيع ومستشار الخدمة والفني والأدوار الأخرى ذات الصلة حسب الحاجة. المزيد...
An excellent opportunity is available with a banking institution engaged in the provision of commercial banking products and services for an Operational Risk Senior Officer to ensure that the Bank maintains an adequate Operational risk level, thus ensuring the Bank is in full complian المزيد...
Specialist Sourcing Operational Services
Responsibilities: Sourcing suppliers and maintaining long-lasting relationships with them as well as existing suppliers. Implementing inventory optimization strategies within the company. Obtaining quotes from different suppliers. Negotiating price, quantity, and delivery schedu المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Oversee and manage daily operations of the organization. Develop and implement operational policies and procedures to improve efficiency and productivity. ss-functional teams to ensure seamless execution of projects and initiatives. Develop a المزيد...
Operations Director
Roles & Responsibilities Oversee and manage all operational activities of the company. Develop and implement operational policies and procedures. Monitor and analyze operational performance and identify areas for improvement. Ensure compliance with regulatory requirements and industr المزيد...
Job Description: Supervise daily operations and processes to guarantee efficiency and productivity. Formulate and execute operational policies, procedures, and standards. Monitor key performance indicators (KPIs) and introduce improvement initiatives as necessary. Oversee inventor المزيد...
Branch Manager - Mep
Job Responsibilities Leadership and Team Management • Provide strong leadership to the branch team, fostering a collaborative and high performance work environment. • Recruit, train, and mentor staff, promoting professional development and ensuring a skilled and motivated workforce المزيد...
-Develop and implement operational policies and procedures specific to automobile workshop operations -Oversee and optimize workshop processes to ensure efficiency and productivity -Manage and coordinate the team of technicians and workshop staff -Arrange auctions and manage the au المزيد...
Duties and Responsibilities: Provide visionary leadership for the organization, guiding key policy, planning, and strategic decisions. Develop, implement, and evaluate operational policies and procedures to ensure effectiveness and efficiency. Collaborate with HR in the recruitment p المزيد...
Warehouse Storekeeper Jobs In Sharjah Confidential Companysave C
Responsibilities: Overseeing receiving, warehousing, and distribution operations. Implementing operational policies and procedures. Implementing and overseeing security operations. Ensuring effective and safe use of warehouse equipment. Ensuring the safety of staff. Motivating المزيد...
Processing of all teller counter service transactions such as cash deposits & cash withdrawals and other transactions such as drafts, telegraphic-transfers, payment orders, standing orders, foreign currency purchase & sales, cheque deposits etc., in line with operational policies & pr المزيد...
المساعدة في تحليل البيانات التشغيلية لتحديد الاتجاهات ومجالات التحسين. دعم تنسيق وتنفيذ المشاريع والمبادرات الإقليمية. التعاون مع الإدارات المختلفة لضمان سير العمل والتواصل بسلاسة. المساهمة في تطوير وتنفيذ استراتيجيات تحسين العمليات. إعداد التقارير والعروض التقديمية حول الأداء التشغيل المزيد...
Also will be responsible for: 1. Supervises and provides technical guidance to subordinate personnel performing maintenance on all assigned mission equipment. 2. Evaluates maintenance operations and facilities for compliance with directives, technical manuals, work standards, safety المزيد...
Responsibilities: Support business in achieving monthly budget & targets while maintaining highest quality portfolio Additional support to business in capturing customers within the acceptable parameters without violating CB regulations. Contribute positively in the daily under المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Operational Policies في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 4489 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مدير إدارة الموارد البشرية, تنفيذي المبيعات الإعلانية, ممثل خدمة العملاء, وكيل مكتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل