وظائف اللوازم المكتبية في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف اللوازم المكتبية في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Warehouse Administrator
Stationery & Office Supplies Ltd -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Roles & Responsibilities Manage and oversee all warehouse operations, including receiving, storing, and shipping of products. Ensure accurate inventory management through regular cycle counts and reconciliations. Coordinate with suppliers and carriers to schedule and t المزيد...
Are you looking for more out of life? Are you Self Motivated? Driven and a Big Thinker? Are you looking to Take Control Back and break through those Career Ceilings. Learn how to work portably from your Laptop & Phone and become self-employed!We are a global ma المزيد...
توظيف وإشراف وتقييم أعضاء الفريق. تفويض المهام وضمان أن يتم إكمالها وفقًا للسياسات والإجراءات القائمة. تحية الزوار وتوجيههم إلى الأطراف المعنية. القيام بواجبات المكتب الأساسية، مثل الرد على الهواتف وتوجيه المكالمات، والرد على رسائل البريد الإلكتروني، وإدخال البيانات، والتقارير. المزيد...
RJ Recrutement, cabinet de recrutement ind pendant sp cialis dans le secteur de l immobilier, accompagne son client promoteur implant sur lensemble du territoire fran ais, sp cialis dans la conception et la r alisation de programmes immobiliers diversifi s : logements en المزيد...
Administrative Manager
Al Shirah Recruitment Services Est -
أبوظبي
-
الامارات
Supervising the day-to-day operations of the administrative department and staff members. Hiring, training, and evaluating employees and taking corrective action when necessary. Developing, reviewing, and improving administrative systems, policies, and procedures. Ensuring the of المزيد...
Key Responsibilities: Sales Targets: Achieve or exceed annual sales targets through effective account management and strategic planning. Account Strategy: Develop and execute tailored account plans to ensure revenue target delivery and sustainable growth. Cultivate relationships w المزيد...
Identify, qualify, and pursue new sales opportunities. Conduct research to identify potential clients, target markets, and emerging trends to strategically position our solutions and services. Build and maintain strong relationships with key decision-makers and stakeholders. Cultiva المزيد...
Senior Product Manager Jobs In Dubai Uae 2023
siemens -
أبوظبي
-
الامارات
Job Responsibilities: Oversee all product lifecycle processes, such as product research, market research, competitive analysis, planning positioning, roadmap development, requirements development, and product launch Convert product strategy into detailed requirements for prototype c المزيد...
Design Engineer - Excellent Opportunity For Uae Nationals
siemens -
أبوظبي
-
الامارات
Midwest multi-disciplined engineering firm is looking to add a Senior Water Resources Engineer to their Naperville team!Responsibilities: Develop Hydrologic/Hydraulic models of municipal storm sewer/sanitary collection systems Assist with Drainage Studies/Stormwater Master PlansAnalys المزيد...
تنسيق أنشطة المكتب والعمليات بكفاءة مع الامتثال لسياسات الشركة. مساعدة مدير المرافق في إدارة البائعين. - مسؤول عن تقديم الدعم الإداري لموظفي المكتب. تتبع مخزون اللوازم المكتبية وتقديم الطلبات عند الضرورة. إرسال التقارير في الوقت المناسب، كما هو الحال في المهام العملية/المعلقة وإعداد ا المزيد...
Office Maintenance: Ensure cleanliness and tidiness of the office premises. Arrange and maintain office supplies, including stationery, pantry items, and other necessary materials. Monitor and manage office equipment, such as printers, photocopiers, and fax machines, ensuring they ar المزيد...
Provide administrative support to ensure efficient operation of the office. Maintain office supplies and equipment, and ensure filing systems are up to date. Provide general support to visitors and clients. Greeting and directing visitors, answering questions, and responding to com المزيد...
Responsibilities: - Provide administrative support to the office - Manage office supplies and inventory - Assist in scheduling and organizing meetings - Handle incoming and outgoing correspondence - Maintain and update records and databases - Assist with basic accounting tasks
إدارة العمليات المكتبية والتأكد من إكمال جميع المهام الإدارية بدقة وفي الوقت المحدد. إدارة اللوازم المكتبية والمخزون، وطلب الإمدادات حسب الحاجة. إدارة ميزانية المكتب والتأكد من أن جميع نفقات المكتب ضمن إرشادات الميزانية. تنسيق وجدولة الاجتماعات والمواعيد وترتيبات السفر للفريق. التعامل المزيد...
Responsibilities: Manage day-to-day administrative operations of the office, including but not limited to answering phones, responding to emails, and handling correspondence Coordinate office activities and schedules, including meetings, appointments, and events Maintain office suppl المزيد...
Responsibilities: Overseeing general office operation. Greeting visitors, answering a high-volume of incoming phone calls and delivering world-class service to our customers. Coordinating appointments and meetings and managing staff calendars and schedules. Supervising, mentoring, tra المزيد...
Responsibilities: Reporting to management and performing administrative duties. Answering telephone calls, as well as screening and forwarding calls. Scheduling and confirming appointments, meetings, and events. Welcoming and assisting visitors in a friendly and professional man المزيد...
Cleaning the office staff area and break out area by Vacuuming, Dusting, and Mopping, before and after work hours. Preparing / serving tea & coffee to visitors. Keeping the coffee machine clean and with sufficient products. Organize and monitor pantry, office supplies, like s المزيد...
Responsibilities: Overseeing general office operation. Greeting visitors, answering a high-volume of incoming phone calls and delivering world-class service to our customers. Coordinating appointments and meetings and managing staff calendars and schedules. Supervising, mentorin المزيد...
Office Boy
Nejoum Al Jazeera Used Cars & Shipping LLC -
الشارقة
-
الامارات
Record minutes of meetings and transcripts. Answer the telephone, distribute messages, and redirect calls to the appropriate department. Maintain company files and records to ensure they remain updated. Manage basic bookkeeping duties. Prepare and mail bills, contracts, and invo المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال اللوازم المكتبية في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 11987 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, سكرتير تنفيذي, مدير المكتب, مساعد إداري, موظف مكتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الضيافة, الفنادق, البحوث التنفيذية, التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل