وظائف مسؤول المكتب في الإمارات
وظائف مسؤول المكتب في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Source suppliers and negotiate contracts. Manage purchase orders and ensure timely delivery. Monitor inventory levels and vendor performance. Collaborate with internal teams to meet procurement needs. Managing purchases from international markets and coordinating shipping. Hand المزيد...
Key Responsibilities Effectively organize and allocate manpower and equipments to enable expediting of Inbound and Outbound orders as per priorities, supervise picking, packing, organising VAS activities (wherever applicable) and put-away operations, allocate resources for optim المزيد...
تأكد من أن التحول يلتزم بمعايير الجودة والكمية للمنتجات النهائية أو المجمعة فرعيًا. الحفاظ على الكفاءة التشغيلية والسلامة من خلال الحفاظ على تشغيل الآلات وفقًا للبروتوكولات المعمول بها. تنفيذ إستراتيجيات الصيانة لخطوط التجميع الأوتوماتيكية لتقليل وقت التوقف عن العمل وتحسين الأداء. المزيد...
KEY RESPONSIBILITIES: · Find new customers for our company · Negotiates contracts · Helps plan the menu and logistics for each event · Provides hands-on support during the actual event and get the feedback from the client · Manage relationships with repeat customers · Books grou المزيد...
- الإشراف على العمليات اليومية للمتجر، بما في ذلك إدارة المخزون والمبيعات وخدمة العملاء. تطوير وتنفيذ استراتيجيات لزيادة ربحية المتجر وتحقيق أهداف المبيعات. التأكد من أن المتجر مجهز جيدًا ومنظم. إدارة فريق من موظفي المتجر، بما في ذلك التوظيف والتدريب وإدارة الأداء. مراقبة وتحليل بيانا المزيد...
Coordinate with the relevant stakeholders within the Hotel to ensure that all invoices and purchase orders are collated entered in the system and filed for processing.Verify that invoices are matched against approved purchasing orders and receipt to ensure that all payment entries are المزيد...
Facilities Coordinator Housekeeping Incharge
Job Description Roles & Responsibilities · Coordinate and schedule routine maintenance, repairs, and inspections for properties within the portfolio. · Respond promptly to maintenance requests from tenants and address issues in a timely and efficient manner. · Conduct regular prop المزيد...
Responsibilities: Discussing sales contract details with the banquet sales director and the head chef. Planning the venue layout according to the number of guests and the type of event. Determining the number of table waiters and servers required. Supervising the placement of ta المزيد...
Responsibilities: Conducting in-depth research on industry-related topics in order to develop original content. Developing content for blogs, articles, product descriptions, social media, and the company website. Assisting the marketing team in developing content for advertising المزيد...
Hub Incharge Last Mile
Job Description Roles & Responsibilities - Manage Mother Hub and Line Haul, Last Mile Operations. - Accountable for overall Cost planning for Mother Hub, Line Haul and Last Mile operations. - Work closely with FC, FM & LM operation teams in reviewing and optimization of distribution المزيد...
Responsibilities: Reporting to management and performing administrative duties. Answering telephone calls, as well as screening and forwarding calls. Scheduling and confirming appointments, meetings, and events. Welcoming and assisting visitors in a friendly and professional man المزيد...
WalkinInterview In AL FADI is looking for a dedicated flexible wellorganized and enthusiastic Office Boy Cleaner to join their team.Responsibilities:* Clean workspaces common areas offices hallways and bathrooms.* Sweep mop and Vacuum carpeted areas.* Wipe off furniture throughout th المزيد...
We are looking for an experienced and reliable Office Boy to join our team. Requirements : High school diploma or equivalent Previous experience in an office environment Good interpersonal and communication skills Ability to follow instructions and work independently Ability to handle المزيد...
Supervisorshift Incharge -foundry Industriesiron Casting -abu Dhabi
Responsibilities: Oversee the daily operations of the assigned department within the Foundry industry. Ensure production targets are met while maintaining high-quality standards specific to Foundry processes. Lead and motivate team members to achieve departmental goals, emphasizing K المزيد...
A group of companies requires an Office admin Candidates should be able to connect professionally manner Coordinate and schedule appointments and meetings. Perform other administrative support tasks including updating and sorting files drafting and proofreading correspondence and cond المزيد...
A group of companies requires an Office admin Candidates should be able to connect professionally manner Coordinate and schedule appointments and meetings. Perform other administrative support tasks including updating and sorting files drafting and proofreading correspondence and cond المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تحية وترحيب الضيوف بطريقة مهنية وودية، لضمان انطباع أول إيجابي. الإجابة وتوجيه المكالمات الهاتفية، وتدوين الرسائل وتقديم المعلومات حسب الحاجة. إدارة وصيانة منطقة الاستقبال نظيفة ومنظمة، وضمان أنها مجهزة بشكل جيد بالإمدادات اللازمة. جدولة وتنسيق المواعيد والاج المزيد...
Office Assistant
Responsibilities: Handling incoming calls and other communications. Managing filing system. Recording information as needed. Greeting clients and visitors as needed. Updating paperwork, maintaining documents, and word processing. Helping organize and maintain office common are المزيد...
Responsibilities: Manage day-to-day administrative operations of the office, including but not limited to answering phones, responding to emails, and handling correspondence Coordinate office activities and schedules, including meetings, appointments, and events Maintain office suppl المزيد...
Job Description : Overseeing clerical tasks, such as sorting and sending mail. Keeping an inventory of office supplies and ordering new materials as needed. Responsibilities : 1. Clean the office at the start of the day 2. Organize and control kitchen and office material storage, kee المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مسؤول المكتب في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3356 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, وكيل مكتب الاستقبال, مساعد إداري, مدير المكتب, المحاسب على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل