وظائف Ms Office في الشارقة
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف Ms Office في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Data Entry Operator 6 Months Contract
Al Fattan Properties -
الشارقة
-
الامارات
Fast typing skills Excellent knowledge of word processing tools X years of experience with spreadsheets (MS Office Word, Excel, etc.) Basic understanding of databases Good command of English both oral and written and customer service skills Great attention to detail Sense of o المزيد...
Responsibilities: Reporting to management and performing administrative duties. Answering telephone calls, as well as screening and forwarding calls. Scheduling and confirming appointments, meetings, and events. Welcoming and assisting visitors in a friendly and professional man المزيد...
Document Controller
Al Muqarram Group Of Companies -
الشارقة
-
الامارات
Should be Proficient in MS Office (word, excel, power point, Outlook) Responsible for the timely, accurate and efficient preparation and management of documents. Registering all incoming and outgoing correspondences At least 3 years’ experience as document controller
Sales And Marketing Cars
Nejoum Al Jazeera Used Cars & Shipping LLC -
الشارقة
-
الامارات
Proven experience as a Sales Executive or relevant role Proficiency in Arabic - English Excellent knowledge of MS Office Thorough understanding of marketing and negotiating techniques Fast learner and passion for sales Self-motivated with a results-driven approach Aptitude in المزيد...
شركة بناء بحاجة إلى مساعد مكتب نشط نوع الوظيفة: دوام كامل القدرة على التنقل: الشارقة (مطلوب) القدرة على النقل: الشارقة: الانتقال قبل بدء العمل (مطلوب)
Clean office kitchen on daily basis Responsible for disposal of trash, waste, and other disposable material Monitoring the use of equipment and supplies within the office. Dealing with queries or requests from the visitors and employees. Coordinating the maintenance and repair o المزيد...
Office Boy
Nejoum Al Jazeera Used Cars & Shipping LLC -
الشارقة
-
الامارات
Record minutes of meetings and transcripts. Answer the telephone, distribute messages, and redirect calls to the appropriate department. Maintain company files and records to ensure they remain updated. Manage basic bookkeeping duties. Prepare and mail bills, contracts, and invo المزيد...
We are currently looking for a highly skilled and motivated Office Boy to join our team. Job Duties: Serve Tea and Coffee to Staff and Office Visitors. Clean the office kitchen on a daily basis. Responsible for disposal of trash, waste, and other disposable material. Monitoring t المزيد...
Organize office and assist associates in ways that optimize procedures Sort and distribute communications in a timely manner Create and update records ensuring accuracy and validity of information Schedule and plan meetings and appointments Monitor level of supplies and handle s المزيد...
Cleaning the office staff area and break out area by Vacuuming, Dusting, and Mopping, before and after work hours. Preparing / serving tea & coffee to visitors. Keeping the coffee machine clean and with sufficient products. Organize and monitor pantry, office supplies, like s المزيد...
Provide administrative support to ensure efficient operation of the office. Maintain office supplies and equipment, and ensure filing systems are up to date. Provide general support to visitors and clients. Greeting and directing visitors, answering questions, and responding to com المزيد...
- Serve Tea and Coffee to Staff and office Visitors - Clean office kitchen on daily basis - Responsible for disposal of trash, waste, and other disposable material - Damp dust furniture, light fixtures, window and bathrooms daily, - Use safety precautions in all housekeeping servi المزيد...
الدعم التنفيذي: - توفير الدعم الإداري الشامل للإدارة العليا، بما في ذلك إدارة التقويمات الخاصة بهم، وجدولة الاجتماعات، وتنسيق ترتيبات السفر. – إعداد وتحرير المستندات والعروض التقديمية والتقارير كما هو مطلوب - التعامل مع المعلومات السرية بأقصى قدر من السرية والحفاظ على السرية في المزيد...
تحديد وتأمين الأعمال الجديدة. الحفاظ على الأعمال وتطويرها باستخدام الحسابات الحالية. قم بزيارات منتظمة للعملاء لتحديد وتأمين المزيد من فرص العمل. تأكد من الرد على استفسارات العملاء على الفور، وتقديم دعم الخط الأول للعملاء للاستفسارات والتصرف بشكل استباقي لإيجاد حلول بديلة كما هو مطلوب المزيد...
توفير دعم الخط الأول المتعلق باستفسارات العملاء والأداء بشكل استباقي لإيجاد حلول بديلة كما هو مطلوب. ضمان الحضور في الوقت المناسب لجميع الاستفسارات / الاستفسارات لتأمين الأعمال. تسليم الاستفسارات المؤكدة مع المستندات اللازمة وخطط توزيع البيانات الخاصة بالعميل إلى زملاء خدمة العملاء / المزيد...
درجة البكالوريوس في هندسة الالكترونيات والاتصالات مهارات ممتازة في التنسيق والرصد والتخطيط والإشراف والتوجيه. مهارات تواصل ممتازة ولباقة في حل المشكلات. القدرة على تشكيل وقيادة الفرق وتطوير علاقة جيدة مع الأفراد. القدرة على الالتزام بالجداول الزمنية والمواعيد النهائية. الوعي بالتكلفة المزيد...
Supervisor-front Office
Marriott International, Inc -
الشارقة
-
الامارات
Supporting, training, and supervising front office staff. Ensuring that all customer-related tasks are handled accurately and on time to improve guests' experience. Handling customer complaints and special requests. Scheduling staff shifts and managing other HR-related tasks. المزيد...
كمشرف المكتب الأمامي، سوف تساعد في إدارة عمليات المكتب الأمامي اليومية والعمل مع العملاء والضيوف كجزء من مشروع يستخدم لإظهار القدرات المطلوبة في قطاع إدارة الفنادق. يتولى مشرف المكتب الأمامي مسؤولية إدارة الانطباعات الأولى لضيوفنا، وبالتالي يجب عليه أداء المهام التالية وفقًا لأعلى الم المزيد...
Supervisor-front Office
Marriott International, Inc -
الشارقة
-
الامارات
Supporting, training, and supervising front office staff. Ensuring that all customer-related tasks are handled accurately and on time to improve guests' experience. Handling customer complaints and special requests. Scheduling staff shifts and managing other HR-related tasks. المزيد...
درجة البكالوريوس في هندسة الالكترونيات والاتصالات مهارات ممتازة في التنسيق والرصد والتخطيط والإشراف والتوجيه. مهارات تواصل ممتازة ولباقة في حل المشكلات. القدرة على تشكيل وقيادة الفرق وتطوير علاقة جيدة مع الأفراد. القدرة على الالتزام بالجداول الزمنية والمواعيد النهائية. الوعي بالتكلفة المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Ms Office في الشارقة - اكتشف 283 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف استقبال, عامل البوفيه/ أوفيس بوي, مشغل إدخال البيانات, سائق, موظف مكتب الاستقبال على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الخدمات الاستشارية, التوظيف, شركات التوظيف, الاستشارات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل