وظائف Manager Assistant Store في الإمارات
وظائف Manager Assistant Store في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Established in the 1930s as a trading business, Al-Futtaim Group today is one of the most diversified and progressive, privately held regional businesses headquartered in Dubai, United A”rab Emirates. Structured into five operating divisions; automotive, financial services, real المزيد...
What you will do: Support Store Manager to lead and develop a professional store team to achieve company goals and incrementally improve individual objectives Collaborate with training teams to effectively to develop a gold standard team Establish weekly/monthly objectives for المزيد...
Responsibilities Assist the Store Manager in overseeing the daily operations of the store, ensuring all tasks are completed efficiently and effectively Manage and motivate a team of sales associates, providing guidance, training, and feedback as needed Assist in the recruitmen المزيد...
MAIN DUTIES & RESPONSIBILITIES · To maintain monthly inventory level in store on quarterly basis · To make sure that stock ledger and stock report are reconciled and stock report must match with physical inventory. · To maintain minimum order level of stock and make sure that new o المزيد...
Assistant Store Manager - Fashion
Job Description Roles & Responsibilities Oversee daily operations of the fashion store, ensuring smooth and efficient functioning. Assist in managing and motivating a team of sales associates, providing guidance and support to achieve sales targets. Coordinate with the store manager المزيد...
Job Description The Assistant Manager is a multi-faceted role that merges business strategy, operations, creativity, and people management. Strategically, assistant managers are responsible for driving sales results by analyzing the business and providing best-in-class customer servic المزيد...
تطوير وتنفيذ نهج شامل لتنقل المواهب والسياسات والأدوات وسير العمل بما يتماشى مع احتياجات العمل والاستراتيجية الشاملة لإدارة المواهب. إجراءات تنقل المواهب - تطوير حزم النقل الدولية للموظفين المنتدبين دولياً داخل مجموعة مبادلة أو خارجياً. التعاون مع وظائف رأس المال البشري الأخرى لضمان المزيد...
What You Should Have Strong inter-personal skills required to communicate with internal stakeholders and regulators Excellent communication and presentation skills Awareness of regulatory guidelines and regulations (CBUAE, IA and DFSA) Awareness of banking regulatory framework, المزيد...
Organisation Unit Purpose Provides credit administration and operations support to all corporate banking units by preparing security documents, lodging and safe-keeping executed security documents, monitoring recoveries, providing various reports to stakeholders, including but not li المزيد...
Job Description Passionate about guest interaction, food and beverage? As an Assistant Manager, you will lead your team to create unforgettable experiences for our guests in our organic, earthy and grounded beachside restaurant & bar Venue i.e. ULA Beach Ras Al Khaimah What You المزيد...
You will be responsible to assist with the efficient running of the department in line with Hyatt International's Corporate Strategies and brand standards, whilst meeting employee, guest and owner expectations. The Assistant Manager - Front Office is responsible to assist the Ass المزيد...
About You To be successful in this role you need to have at least a Bachelor's Degree in Business Administration, Procurement or related field and/or equivalent of 4 years' experience working with vendor management. We're looking for candidates who consistently seek to i المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تبني وتشجيع روح ومعايير التميز كما هو محدد في القيم الأساسية لـ GEMS. بالاشتراك مع مدير عمليات المدرسة، قم بتطوير نظام لتنظيف وإصلاح وصيانة مرافق المدرسة، سواء أثناء الفصل الدراسي أو خلال العطلات المدرسية للعمليات الكبرى. تنسيق جميع قضايا صيانة المباني والتأكد من المزيد...
Skill Farm Members are invited to apply for the following role: Responsibilities: Conduct account planning with Client Service Team Members & cross selling other products & services to commercial clients to ensure multi-product relationship and greater Share of wallet. Facil المزيد...
التأكد من أن الموظفين يعملون معًا كفريق واحد لضمان الخدمة المثلى وتلبية احتياجات الضيوف. إكمال مهام الفتح والإغلاق حسب الضرورة، بما في ذلك إعداد الإمدادات والأدوات اللازمة، وتنظيف جميع المعدات والمناطق، وقفل الأبواب، وما إلى ذلك. الحفاظ على نظافة مناطق العمل طوال اليوم، وممارسة إجراءا المزيد...
Job Description: 1. Delivering a full range of tax services in compliance with laws and regulations within timeframe 2. Building relationships and interacting with clients to provide excellent planning, consulting, and expertise 3.Providing innovative tax planning and reviewing com المزيد...
Responsibilities Analyze market data to identify and understand evolving demand categories, providing valuable insights for strategic decision-making. Conduct thorough research and analysis to identify and select suitable brands that align with the department's demand anal المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤول عن المشاريع المهمة على مستوى المعهد، عادةً بميزانيات كبيرة وطاقم كبير، مع التركيز على تلبية التزامات المشروع، بما في ذلك الاتصالات مع الرعاة وأصحاب المصلحة وما إلى ذلك؛ قد لا يكون لديه بالضرورة مسؤوليات استراتيجية أو تشغيلية. يقضي أغلب وقته في مسؤوليات إدا المزيد...
مساعدة مدير حمام السباحة في الإشراف على العمليات اليومية لمنطقة حمام السباحة، مما يضمن خدمة سلسة وفعالة. الحفاظ على أعلى معايير السلامة والنظافة، وضمان الامتثال للوائح الصحة والسلامة. تقديم خدمة عملاء ممتازة ومعالجة وحل أي مشكلات للضيوف بسرعة ومهنية. الدعم في قيادة وتدريب وتحفيز موظفي المزيد...
إدارة أداء الصالة مع التركيز على تقديم أعلى معايير الجودة وخدمة العلامة التجارية لتلبية توقعات العملاء وتجاوزها باستمرار. تأكد من ترفيه جميع الضيوف وأن مستوى الخدمة يلبي المعايير المطلوبة للحفاظ على رضا العملاء. تأكد من أن الطعام المنتج والمقدم بأفضل جودة ويتوافق مع الميزانية ومتابعة المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Manager Assistant Store في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 4095 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير مشروع, مدير المشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل