وظائف Legal Documents في عجمان
وظائف Legal Documents في عجمان
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
عميلنا، وهي مجموعة مرموقة في مجال الضيافة، تبحث حاليًا عن محامٍ متخصص في الشركات يجيد اللغتين الإنجليزية والعربية للانضمام إلى فريقها القوي. خبرة 4 سنوات أو أكثر في مجال ما بعد التأهيل خبرة في التعامل مع جميع المسائل المتعلقة بالشركات، وخاصة عمليات الدمج والاستحواذ ستكون الخبرة في قط المزيد...
Our client a large company based in Ajman is currently looking to hire a legal specialist to join their team and support our growth in the dynamic energy sector.The Legal Specialist will be responsible for providing comprehensive legal support to ensure compliance with UAE laws and re المزيد...
Our client a large company based in Ajman is currently looking for an Executive Assistant to support their CFO. In this role your responsibilities will include:. Prepare reports on defined executive operational metrics Develop documents and communication for various requests re المزيد...
Our client a prominent government entity based in Ajman is seeking a proactive and detailoriented Ethics Risk & Compliance and Corporate Governance Associate to join our team. This role will support the integration of ethics risk management and corporate governance practices to en المزيد...
ضمان التشغيل الفعال للتدريب العملي السريري من خلال تنظيم المواقع السريرية والمدرسين والمرضى والإشراف عليها وتقييمها. مراقبة مواضع المرضى والسجلات السريرية. الحفاظ على العقود والحصول عليها، والوثائق القانونية الإلزامية (التحقق من الترخيص، والتأمين ضد المسؤولية، ومؤهلات الأوصياء وتوجيه المزيد...
التواصل مع المديرين الوظيفيين وأعضاء هيئة التدريس والعمداء وأعضاء هيئة التدريس والطلاب. من خلال الرد على جميع استفساراتهم وتلبية جميع احتياجاتهم. ينشئ علاقات قابلة للحياة مع الأطراف الخارجية ويحافظ على اتصال منتظم مع الأطراف الداخلية والخارجية للاتحاد الأفريقي من خلال توصيل تعليمات ال المزيد...
تحليل وتقييم التحديات والقيود التي تواجه سلسلة التوريد الشاملة ومدير قسم الدعم باستمرار في تطوير وتنفيذ خطة للقضاء على تأثيرها أو تقليله. التركيز على اقتصاديات النقل وموازنة الحد الأدنى والحد الأقصى للحمولة وتحسين المخزون، باستخدام النماذج والأدوات التحليلية. تنظيم وإدارة وتتبع وموازن المزيد...
Black & Grey HR is hiring for a renowned University in the UAE. Our client is looking to hire a Braille Operator who will be responsible for converting printed materials into Braille to support students and individuals with disabilities. This role ensures that visually impaired st المزيد...
المساعدة في إدارة مخزون الغرف لتعظيم إيرادات غرف المجموعة، بالإضافة إلى الحفاظ على دقة المعلومات وتعزيز جهود الأتمتة في نظام الحجز. المساعدة في إعداد التحليل التنافسي والوثائق الداعمة الأخرى لعرضها في اجتماعات استراتيجية مبيعات السوق. المساعدة في إدارة تراخيص الغرف وأسعارها وقيودها، ب المزيد...
Role: Accountant Nationality: IndianExperience : 3yrsSalary:AEDCandidates from Manufacturing Industry preferred.RESPONSIBILITIES & AUTHORITIES 1. Supervise all regular accounting processes such as A/P and Journal Entries plus monthly closureaccounts.2. Day to day operations of acc المزيد...
Job Description:We are seeking a highly organized and detailoriented Logistics Coordinator to join our team. The ideal candidate will have a minimum of 2 years of experience in the UAE and a valid driving license. The Logistics Coordinator will be responsible for managing the transpor المزيد...
Job Summary: The Sales Manager for our BPO business is responsible for driving new client acquisition and revenue growth. You will lead a team of sales professionals develop and execute sales strategies and build strong relationships with prospective and existing clients. As a key mem المزيد...
Black & Grey HR is hiring for a renowned University in the UAE. Our client is looking to hire a Administrative Coordinator who provides essential administrative support to the Centre for Inclusive Learning. This role involves managing daily administrative tasks coordinating schedu المزيد...
JOB DESCRIPTION:This position will be directly reporting to the Executive Director Office of Advancement and Alumni Affairs.Coordinates oversees and/or performs a wide variety of support activities secretarial services and confidential assignments for the office or college.KEY RES المزيد...
Have a working knowledge of teachers' professional duties and legal liabilities Operate at all times within the stated policies and practices of the academy Know subject(s) or specialism(s) to enable effective teaching Establish effective working relationships and set an outstandi المزيد...
Sen Assistant Teacher
Have a working knowledge of teachers' professional duties and legal liabilities Operate at all times within the stated policies and practices of the academy Know subject(s) or specialism(s) to enable effective teaching Establish effective working relationships and set an outstandi المزيد...
Diagnoses or evaluates mental and emotional disorders of individuals and administers programs of treatment; interviews patients in clinics, hospitals, and other settings and studies medical and social case histories. Observes patients in various situations; selects, administers, an المزيد...
Responsibilities: Conducting detailed risk assessments. Analyzing market trends, reports, statistics, and relevant documentation. Compiling and analyzing data and information about the organization, its practices, and legal obligations. Reviewing current risk management policies المزيد...
Processing internal arrangements such as travel, training sessions, and team-building events. Maintaining internal records, which may include preparing, issuing and filing company documentation (e.g. sick leave, maternity leave, etc.). Communicating with recruiters and other exter المزيد...
Executive Assistant
Preparing financial statements, reports, memos, invoices letters, and other documents. Answering phones and routing calls to the correct person or taking messages. Handling basic bookkeeping tasks. Filing and retrieving corporate records, documents, and reports. Researching and المزيد...
1. Provides counseling, therapy, and/or psychotherapy to clients and families as appropriate to the position; prepares treatment plans, discharge plans, and follow-up care programs; provides therapeutic crisis intervention and emergency services as required. 2. Collects data about pa المزيد...
Ensure adherence of all department members with the College’s Financial Regulation and other monetary operating procedures and regulations Ensure that HR policies and procedures are accurately implemented by all department members Monitor issues and concerns related to stude المزيد...
Job Description : To help the company to achieve quality standards during the production of products. A Quality Control Officer, is responsible for making sure that products meet a set of standards. Their duties include examining shipments of inventory and raw goods, measuring the s المزيد...
We are looking for an experienced and well-organized Sales Coordinator to provide the necessary support to the field sales team. The successful candidate will become the point of reference for colleagues and customers alike, by keeping schedules and providing feedback, documentation a المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Legal Documents في عجمان - اكتشف 24 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, المنسق الإداري, عالم نفس سريري, مساعد تنفيذي, مسؤول الموارد البشرية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل التعليم, التدريب والتعليم المهني, التعليم العالي, برامج إدارة التعليم, المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل