وظائف إدارة الموارد البشرية في أبوظبي
وظائف إدارة الموارد البشرية في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Human Resource Officer
Key Responsibilities: • Recruitment & Onboarding: Oversee the recruitment process, including job postings, interviewing, and onboarding new staff members. Ensure a smooth transition for new hires. • Staff Management: Handle employee relations, performance management, and conflict reso المزيد...
Roles & Responsibilities Update employee records with new hire information and/or changes in employment status. Follow the procedures that align with the law. Test the training needs of the organization. Keep accurate records of employee performance evaluations. Help management and e المزيد...
Arabic Human Resource Manager Supervisor
Roles & Responsibilities Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy. Manage the recruitment and selection process, including sourcing and interviewing candidates. Oversee employee onboarding and offboarding processes. Administer com المزيد...
Human Resource Generalist
Job Description Roles & Responsibilities • Develop and implement HR policies and procedures. • Manage recruitment, onboarding, and employee relations. • Oversee performance management and training programs. Desired Candidate Profile Any Nationality Bachelor of Business Adminis المزيد...
تنسيق عملية التوظيف، بما في ذلك إعلانات الوظائف، وفحص السيرة الذاتية، وجدولة المقابلات، وإجراء المقابلات الأولية. تسهيل عملية الإعداد للموظفين الجدد، بما في ذلك جلسات التوجيه وإكمال الأعمال الورقية اللازمة. علاقات الموظفين: معالجة استفسارات الموظفين واهتماماتهم في الوقت المناسب وبطري المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تطوير والحفاظ على علاقات قوية مع أصحاب المصلحة الداخليين، بما في ذلك المديرين والموظفين، لضمان توافق ممارسات الموارد البشرية مع احتياجات وأهداف العمل إدارة سجلات وبيانات الموظفين، وضمان الدقة والسرية تنسيق وإدارة برامج مزايا الموظفين، بما في ذلك التأمين الطبي، وال المزيد...
مساعد نائب الرئيس - اكتساب المواهب
سنوات الخبرة ذات الصلة: - خبرة لا تقل عن 8 سنوات في منصب اكتساب المواهب داخل منظمة محلية / إقليمية رائدة (استشارات أو جانب العميل). مجال الخبرة: يفضل الخبرة في مجال العقارات أو الصناعة ذات الصلة. خبرة سابقة في قسم الموارد البشرية في شركة تضم أكثر من 300 موظف. معرفة متعمقة بأفضل مما المزيد...
Supports the people operations team in developing and implementing HR strategies and initiatives. Good Understanding of UAE labour LawsBusiness Partner with Business Unit Heads for daytoday operations.Bridge management and employee relations by addressing demands grievances or other i المزيد...
ممرضة الموارد السريرية
تقييم وتحديد الاحتياجات التعليمية وتطوير البرامج التعليمية وفقًا لذلك إجراء تقييم متسق ومنهجي للبرامج القائمة على أساس سريري لتحديد ما إذا كانت تلبي احتياجات الموظفين وتستجيب لتوجيهات القسم / المنظمة صياغة معايير أداء قابلة للقياس لتقييم مستويات كفاءة الممرضات التعاون مع طاقم التمريض المزيد...
Project Resource Planner
Roles & Responsibilities • Manage resource pool effectively to support project requirement. • Liaising with Project managers and Engineers to discuss the progress and address any issues that arise. • Maintain, review, and administer resource project schedules and plans. • Estimate المزيد...
Roles and responsibilities Recruitment and Staffing: Manage the full recruitment process, including job postings, resume screening, interviews, and onboarding. Collaborate with department heads to determine staffing needs and ensure the right talent is hired. Conduct bac المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المهارات الأساسية للموارد البشرية التوظيف واستقطاب المواهب: فحص المرشحين وإجراء المقابلات معهم وتعيينهم. فهم أنظمة تتبع المتقدمين (ATS) مثل Workday أو Greenhouse أو Taleo. علاقات الموظفين: التوسط في النزاعات وتعزيز العلاقات الإيجابية في مكان العمل. ضمان رضا المو المزيد...
Human Resources Manager
A Generalist HR who has experience in human resources in the areas of staffing, performance management, change management, compensation and benefits, organization development, employee relations, training and knowledge of UAE labor law. In-depth knowledge and understanding of progress المزيد...
Human Resources Specialist
Key Responsibilities: Talent Acquisition: Source, screen, and recruit top-tier candidates across various roles. Conduct interviews, assess qualifications, and recommend suitable hires. Collaborate with managers to understand staffing needs. Employee Onboarding and Offboarding: Ensu المزيد...
System Analyst Atm Cards Resource
Hiring Alert: System Analyst ATM & Cards Resource Were looking for a highly skilled System Analyst to join our dynamic team in Abu Dhabi! If you have expertise in ATM technologies card products and system analysis and are passionate about delivering excellence in the financial servic المزيد...
ممرضة الموارد السريرية-غرفة العمليات
تقييم وتحديد الاحتياجات التعليمية وتطوير البرامج التعليمية وفقًا لذلك إجراء تقييم متسق ومنهجي للبرامج القائمة على أساس سريري لتحديد ما إذا كانت تلبي احتياجات الموظفين وتستجيب لتوجيهات القسم / المنظمة صياغة معايير أداء قابلة للقياس لتقييم مستويات كفاءة الممرضات التعاون مع طاقم التمريض المزيد...
Qualifications Experience in talent acquisition, on-boarding, and employee relations Knowledge of HR policies, labor laws, and regulations Strong interpersonal and communication skills Ability to build and maintain positive working relationships Demonstrated problem-solving and decis المزيد...
IT Applications Specialist
الأدوار والمسؤوليات بصفتك متخصصًا في تكنولوجيا المعلومات والتطبيقات، ستكون مسؤولاً عن ضمان التشغيل السلس لجميع أنظمة برامج المنتجع في أتلانتس دبي. بصفتك متخصصًا، ستدعم المديرين المساعدين بالمسؤوليات التالية: استكشاف مشكلات التطبيقات والتكنولوجيا داخل الغرف، وتصعيد المشكلات إلى البائع المزيد...
تنفيذي موارد بشرية كبير
الأدوار والمسؤوليات التوظيف والتوجيه: الشراكة مع مديري التوظيف لتطوير وتنفيذ استراتيجيات التوظيف للمناصب المفتوحة. البحث عن المرشحين وفرزهم وإجراء المقابلات معهم لتحديد المواهب المؤهلة. إدارة عملية التوظيف من نشر الوظيفة إلى التفاوض على العرض. توجيه الموظفين الجدد، وضمان انتقال سلس إ المزيد...
Responsibilities • Develop and implement HR strategies and initiatives to support the organization's goals. • Manage employee relations issues, including conflict resolution, disciplinary actions, and grievances. • Provide guidance and support to managers on talent acquisition, perfor المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة الموارد البشرية في أبوظبي - اكتشف 144 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل إدارة السبا, مدير إدارة الموارد البشرية, Knowledge Management Specialist, أخصائي إدارة المعرفة, أخصائي إدارة المشاريع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, النفط والغاز والتعدين, الجملة للبترول ومنتجات البترول. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل