وظائف Hr Shared Services Rep في الإمارات

تم العثور على 3 وظيفة

وظائف Hr Shared Services Rep في الإمارات

تم العثور على 3 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Hr Coordinator

Ghobash Group - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
عقد

We are seeking a detail-oriented and proactive HR Coordinator to support various human resources functions including recruitment onboarding employee records management HR administration compliance and reporting. The ideal candidate will assist in posting job openings screening resumes المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 25 Sep | عقد | التقديم السريع

Client Services Rep

IQVIA AG - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Job OverviewUnder broad guidance ensures clients obtain maximum value from products and services in order to facilitate a positive and productive longterm relationship either broad client or offering focused.Share responsibility as part of the team that drives over US$12m in info and المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 14 Sep | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل

Global Procurement Shared Services supports EU Retail Operations in identifying the best ways to fulfill products that Amazon FCs (Fulfillment Centers) cannot currently support. This role includes interfacing with the Third Party Logistics (3PL) providers and being the main Point of C المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 13 Jul | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Hr Shared Services Rep في الإمارات - دبي - اكتشف 3 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق الموارد البشرية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل . اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.