وظائف Help Desk Coordinator في دبي
وظائف Help Desk Coordinator في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description The top responsibilities will include application processing, customer service interaction, and case management. The ideal candidate will be able to quickly learn how to process applications while following USDA guidelines, effectively and compassionately communicate المزيد...
Qualifications Proven experience as a help desk technician or other customer support role. Tech savvy with working knowledge of office automation products, databases and remote control. Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products. Ability to المزيد...
Are you a Help Desk Technician with a passion for providing exceptional IT support Join us!About Our Client: We are hiring for a reputable software company in UAE known for its outstanding IT support services. This company is dedicated to ensuring smooth and efficient IT operations fo المزيد...
Desired Skills and Experience: 2-3+ years with troubleshooting web-based applications Proven expertise with positive customer service, communication, and problem solving skills Versed in MS Office products Must work Eastern Time hours Nice to Have Skills and Experience E المزيد...
الرد على التذاكر: تأكد من الرد على استفسارات الموظفين بمجرد وصولها. تكوين الكمبيوتر الشخصي/الكمبيوتر المحمول: إعداد وتكوين واستكشاف أخطاء أجهزة الكمبيوتر المكتبية والمحمولة وإصلاحها، بما في ذلك تثبيت أنظمة التشغيل وبرامج التشغيل والبرامج. تسجيل تذاكر ITHD: توثيق كل خطوة يتم اتخاذها لت المزيد...
Responsibilities Diagnose and resolve software and hardware incidents, including operating systems and across a range of software applications Assist all users with any logged IT-related incident when called upon Conduct problem analysis to implement temporary or permanent fixes المزيد...
Self-motivated with the ability to work in a corporate environment. Demonstrates ability to work independently. Utilize remote access desktop software to assist users. Resolve general desktop issues related to lockups, account access, general configuration performance, files reco المزيد...
Responsibilities Handle incoming inquiries (calls, chats, tickets) and/or redirect inquiries, if necessary, to appropriate support groups for resolution while setting End User expectations during the initial interaction. Create tickets and document all activities in BMS ticket المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مستوى الإدارة مساعد الوصف الوظيفي والملخص التعامل مع أنشطة منطقة الاستقبال. يعمل كنقطة اتصال أولى مع الشركة والمكتب للزوار والمتصلين. التعامل مع جميع الاستفسارات الداخلية والخارجية وتنفيذ الأنشطة الإدارية للمكتب الأمامي. المالية الالتزام بالميزانية المخصصة المزيد...
Providing office work Support related to overall Office Functionality Handling Local and International Reservations Maintaining high level and confidential files records and other legal documents of the company and regularly keeping an organized functional filing system of all general المزيد...
Responsibilities:* Answer and direct incoming phone calls.* Manage the scheduling of appointments.* Maintain a tidy and organized front desk area.* Assist visitors with inquiries.* Provide administrative support.* Assist in coordinating.* Maintain and update employeerelevant informati المزيد...
التفاعل مع العملاء: تحية العملاء والزوار والترحيب بهم عند دخولهم المكتب، وضمان الانطباع الأول الودود والمهني. مساعدة العملاء: مساعدة العملاء في استفساراتهم، وتقديم معلومات حول خدمات ما بعد البيع، وإرشادهم إلى القسم أو الموظفين المناسبين. إدارة المواعيد: جدولة وإدارة المواعيد لخدمات المزيد...
We are hiring Front Desk ReceptionistMales and Females both can applyAsian Nationality can ApplyBelow are the Job Responsibilities:*Ensure that Reception Supervisors are kept fully aware of any relevant feedback from guests and or other departments*Deals with any complaint taking acti المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث حاليًا عن محترفي مكتب الاستقبال الديناميكيين والمحفزين ذاتيًا والذين يرغبون في دفع حياتهم المهنية إلى الأمام. بصفتك وكيل مكتب الاستقبال، فأنت مسؤول عن تقديم خدمة احترافية وموجهة للعملاء لضيوفنا، وضمان أن تصبح إقامتهم تجربة لا تُنسى، وسيشمل دورك مسؤوليات المزيد...
يتعامل مع جميع تفاعلات الضيوف بأعلى مستوى من الضيافة والاحترافية، ويلبي الطلبات الخاصة كلما أمكن ذلك يساعد الضيوف في جميع الاستفسارات المتعلقة بخدمات الفندق وساعات العمل والموظفين الرئيسيين في الفندق والأحداث الداخلية والاتجاهات وما إلى ذلك. يستجيب لجميع طلبات الضيوف بطريقة دقيقة وفي المزيد...
وكيل مكتب الاستقبال
تقديم خدمة فعالة ومهذبة وسريعة لضمان مستوى عالٍ من رضا العملاء من لحظة وصول الضيوف حتى مغادرتهم. قم بتحية الضيوف شخصيًا بالاسم إذا كانوا معروفين، وقم بمرافقتهم إلى غرفهم لخلق شعور بالترقب والترحيب. إجراء التعرف داخل الغرفة والفندق، ومساعدة الضيوف في الاستفسارات أو الطلبات المتعلقة بأن المزيد...
Requirements: At least 2 or more Years of Experience as Receptionist.All Others Terms and Conditions as per UAE Federal Labor Law.With pleasing personality.Good Poise and should be Presentable.Good command over spoken and written English.Computer literacy.Well versed with Business equ المزيد...
Position Type Non-Management Position Summary Our jobs aren’t just about giving guests a smooth check-in and check-out. Instead, we want to build and experience that is memorable and unique. Our Guest Experience Experts take the initiative to deliver a wide range of services t المزيد...
Responsibilities Greet and welcome guests. Answer questions and address complaints received. Answer all incoming calls and redirect them or keep messages. Receive letters, packages etc. and distribute them. Prepare outgoing mail by drafting correspondence, securing parcels e المزيد...
تقديم خدمة سريعة ومهذبة وفعالة لجميع الضيوف، وذلك لتحقيق مستوى عالٍ من رضا العملاء من خلال الخدمة الشخصية من الوصول حتى المغادرة تأكد من الترحيب بالضيوف شخصيًا بالاسم، إذا كانوا معروفين، ومرافقتهم إلى غرفهم لجعلهم يشعرون بالترحيب والترحيب إجراء التعرف على الغرفة والفندق ومساعدة الضي المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Help Desk Coordinator في دبي - اكتشف 308 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل منسق المبيعات, وكيل مكتب الاستقبال, منسق التسويق, منسق مشاريع, منسق موارد بشرية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الفنادق والموتيلات, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل