وظائف Grammatical Errors في الإمارات

تم العثور على 7 وظيفة

وظائف Grammatical Errors في الإمارات

تم العثور على 7 وظيفة
Not-Found

نتائج أقل تتطابق مع بحثك

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
Not-Found

لا نتائج مطابقة لبحثك!

حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

إعادة ضبط خيارات البحث
التصفية حسب : نسبة الملائمة | التاريخ

Translator

UAE Branches - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل

Title:TranslatorBelong Connect Grow with KBR! The KBR team of teams delivers futureforward science technology and engineering solutions and missioncritical services that help governments and companies around the world accomplish their most important objectives while also helping achie المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت قبل 2 أيام | دوام كامل | التقديم السريع

فتى التوصيل

Synergy Project Management - أبوظبي , دبي , الشارقة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 1 - 1 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 1200 - 1500

Distributing various packages to specified locations within a given time frame. Planning daily travel routes based on locations and time frames. Carefully loading and unloading all packages. Accepting and recording payment for delivered packages. Answering customers’ quest المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 07 May | دوام كامل | التقديم السريع

Cashier

Synergy Project Management - أبوظبي , دبي , الشارقة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 0 - 1 سنوات
دوام كامل
Salary Icon 2300 - 2500

Welcoming customers, answering their questions, helping them locate items, and providing advice or recommendations. Operating scanners, scales, cash registers, and other electronics. Balancing the cash register and generating reports for credit and debit sales. Accepting payments المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 25 Apr | دوام كامل | التقديم السريع

Accountant

GHADEER MINERIAL WATER COMPANY LLC - الفجيرة - الإمارات
exclusion unfavorite
experience 2 - 4 سنوات
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Job Title: Accountant Job Location: Dibba, Fujairah, UAE Job Responsibilities: Manage daily financial transactions and maintain accurate bookkeeping records. Prepare monthly, quarterly, and annual financial statements and management reports. Handle payroll processing a المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 17 Apr | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Hill International provides program project and construction management services for clients in a range of sectors undertaking major construction projects across the world. Our services include cost engineering and estimating quality assurance inspection scheduling risk management and المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 18 Mar | دوام كامل | التقديم السريع
exclusion unfavorite
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Hill International provides program project and construction management services for clients in a range of sectors undertaking major construction projects across the world. Our services include cost engineering and estimating quality assurance inspection scheduling risk management and المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 18 Mar | دوام كامل | التقديم السريع

Emirati Recruitment Administrator

EmiraTalent - دبي - الإمارات
exclusion unfavorite
دوام كامل
Salary Icon لم يكشف

Recruitment Administrator/ResourcerDubaiPosition OverviewRecruitment administrators are responsible for managing the hiring process at the clients organization. They work with a variety of stakeholdersincluding managers HR professionals and candidatesto ensure that everyone is working المزيد...

صاحب العمل نشط نُشرت في 16 Mar | دوام كامل | التقديم السريع

اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Grammatical Errors في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 7 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, عامل توصيل, مترجم على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل التدريب والتعليم المهني, التعليم العالي, برامج إدارة التعليم, التعليم. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.