وظائف Financial Risk Management في الشارقة
وظائف Financial Risk Management في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Conducting detailed risk assessments. Analyzing market trends, reports, statistics, and relevant documentation. Compiling and analyzing data and information about the organization, its practices, and legal obligations. Reviewing current risk management policie المزيد...
Sales Manager Acquisition Client Development Credit Risk Management Solutions Company
Open Position: Sales Manager, Acquisition & Client Development (Credit Risk Management Solutions Company) A Credit Risk Management Solutions Company is currently hiring Sales Manager, Acquisition & Client Development to join the team and be based in the Selangor office. Key re المزيد...
Responsibilities: Conducting detailed risk essments. yzing market trends, reports, statistics, and relevant doentation. Compiling and yzing data and information about the organization, its practices, and legal obligations. Reviewing current risk management policies and protocols المزيد...
الأدوار والمسؤوليات 1. تحديد المخاطر وتقييمها تحديد المخاطر: تحديد المخاطر المحتملة التي تواجه المنظمة في جميع مجالات التشغيل، بما في ذلك مخاطر السوق ومخاطر الائتمان ومخاطر التشغيل ومخاطر الامتثال والمخاطر الاستراتيجية. تقييم المخاطر: إجراء تقييمات شاملة للمخاطر لتقييم احتمالية وقوع المزيد...
Responsibilities: Conducting detailed risk essments. yzing market trends, reports, statistics, and relevant doentation. Compiling and yzing data and information about the organization, its practices, and legal obligations. Reviewing current risk management policies and protocol المزيد...
تحديد وتقييم وتخفيف مخاطر الأمن السيبراني إطار إدارة مخاطر الأمن السيبراني الذي سيتضمن السياسات والمعايير والمبادئ التوجيهية والإجراءات. تطوير وصيانة سجلات مخاطر الأمن السيبراني والوثائق ذات الصلة العمل كخبير متخصص في مخاطر الأمن السيبراني؛ تقديم المخاطر والتحديثات إلى الإدارة العليا المزيد...
Controller Financial
Responsibilities: Preparing financial reports. Analyzing financial data. Monitoring internal controls. Overseeing and preparing income statements. Participating in budgeting processes. Managing financial transactions. Streamlining accounting functions and operations. Develo المزيد...
Responsibilities: Preparing financial reports. yzing financial data. Monitoring internal controls. Overseeing and preparing income statements. Participating in budgeting processes. Managing financial transactions. Streamlining accounting functions and operations. Developing المزيد...
Responsibilities: Preparing business activity reports, financial statements, and forecasts. -Ensuring financial legal requirements are met. Developing financial reporting systems. Finding ways to reduce or maintain costs by studying financial reports and business processes. yzi المزيد...
Responsibilities: Preparing financial reports. Analyzing financial data. Monitoring internal controls. Overseeing and preparing income statements. Participating in budgeting processes. Managing financial transactions. Streamlining accounting functions and operations. Develop المزيد...
إعداد ومراجعة الحزم التي تغطي نظرة عامة على نشاط الأعمال والموقف المالي في نهاية كل فترة مراجعة تقارير الأرباح والخسائر للمنطقة حسب وحدة الأعمال والبلد والكيان القانوني إعداد ومراجعة بيانات الميزانية العمومية على مستوى الكيان القانوني التحقق من صحة البيانات بين الأنظمة والتقارير المست المزيد...
الرقابة المالية: الإشراف على عمليات الرقابة المالية وإدارتها لضمان دقة واكتمال وتوقيت البيانات المالية. تطوير وتنفيذ الضوابط الداخلية وسياسات المحاسبة لحماية أصول الشركة وضمان الامتثال للوائح ذات الصلة. إجراء مراجعات منتظمة للمعاملات المالية والمقارنات لتحديد ومعالجة التناقضات أو ا المزيد...
Responsibilities: Analyze and assess the financial statements and credit history of existing and potential clients. Review credit applications and perform credit checks. Structure deals and perform risk assessments. Ability to make informed decisions backed by sound assessment. المزيد...
Financial Recruiter
Responsibilities: Identifying future hiring needs and developing job descriptions and specifications. Collaborating with department managers to compile a consistent list of requirements. Attracting suitable candidates through databases, online employment forums, social media, etc المزيد...
Responsibilities: Talking to clients to determine their expenses, income, insurance coverage, financial objectives, tax status, risk tolerance, or other information needed to develop a financial plan. Answering client questions about financial plans and strategies and giving finan المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Responsibilities: Analyzing existing operations, crops, livestock, staff, and financial documents and recommending improvements. Preparing plans and schedules for planting and harvesting and ensuring staff understands expectations. Visiting the different divisions to inspect cro المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting an المزيد...
Responsibilities: Supervising day-to-day operations in the customer service department. Responding to customer service issues in a timely manner. Creating effective customer service procedures, policies, and standards. Developing customer satisfaction goals and coordinating wit المزيد...
Management Accountant
Responsibilities: Oversee the duties of the accounting team. Implement accounting systems and processes. Reconcile income statements. Prepare monthly financial reports. Control the master data of the general register. Review and release online banking payments. Ensure complia المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Financial Risk Management في الشارقة - اكتشف 73 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل Controller Financial, مدير الخدمات المالية, مستشار إدارة الأصول, محاسب إدارة, قائد فريق خدمات إدارة القضايا على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل استشارات الأعمال والخدمات, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات الموارد البشرية, المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل