وظائف Expense Management في الإمارات
وظائف Expense Management في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
We are currently seeking a highly motivated and detailoriented Auditor to join the team at our client s prestigious legal audit firm. The ideal candidate will have 24 years of auditing experience with a strong understanding of accounting principles and financial regulations. Other d المزيد...
Job Title: Freelance Event CoordinatorLocation: Dubai UAESalary: ProjectBased (Starting from Aed 500 AED 2000 per event) Job Description: We are looking for a Freelance Event Coordinator to plan and execute highquality events including corporate gatherings product launches networking المزيد...
Our client is one of the reputed manufacturing & construction material operations in the UAE. We are looking to hire a Plant Manager with their Ready mix operations in the UAE .Your responsibilities will include but not limited to :Experience in managing Production Maintenance (Pl المزيد...
Managing Director- Global Head Of Linear Trading
To lead and manage the Linear FX & Rates trading activities voice and electronic within the Global Markets function identify new trading activities and strategies to cater to potential customer demand or market opportunity maintaining the bank ahead of the curve thus positioning i المزيد...
Black & Grey HR is recruiting for an Architectural firm under the umbrella of an investment group. Our client is looking to hire a Managing Director who will lead and shape the organization s future ensuring profitability operational efficiency and creative excellence. Key Respo المزيد...
Black & Grey HR is recruiting for a Construction Company under the umbrella of an investment group. Our client is looking to hire a Managing Director who will lead the organizations operations ensuring financial growth and successful project delivery. This includes overseeing high المزيد...
Roles & Responsibilities Roles & Responsibilities Financial Reporting: Prepare and assist in the preparation of financial statements and reports. Support the month-end and year-end closing processes. Generate reports on financial performance and variances. Maintain and organize fin المزيد...
- Manage the executive's calendar, including scheduling appointments, meetings, and travel arrangements. - Coordinate and prioritize incoming communication, including emails, calls, and letters, ensuring timely responses and follow-ups. - Prepare and distribute correspondence, m المزيد...
قيادة استراتيجيات إشراك الموظفين وتعزيز ثقافة إيجابية وبيئة فعّالة لفريق كبير. قيادة وتدريب وتوجيه الفريق لدعم نجاحهم وتطورهم. الإشراف على تجربة الضيف، وضمان جودة الخدمة واتساقها، كما هو منعكس في نتائج Medallia وLQA. مراجعة منتجات وخدمات وإجراءات الفندق بشكل استباقي لدعم وتطوير عروضنا المزيد...
إدارة وصيانة تقويم الرئيس التنفيذي، بما في ذلك جدولة الاجتماعات والمؤتمرات والسفر العمل كنقطة اتصال أولى لمكالمات الفرز والمراسلات للرئيس التنفيذي التنسيق مع أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين للتحضير للاجتماعات ومتابعتها إعداد المستندات والعروض التقديمية الأساسية للاجتماعات. المساعد المزيد...
Revenue Management Own financial planning, budgeting and forecasting processes. Coordinate inputs from the various, global, sub regions and functions for revenue and lead the review and challenge process. Focus on proactively communicating business implications observed from a المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسمى الوظيفي: مساعد تنفيذي الموقع: أبو ظبي التعليم: درجة البكالوريوس الخبرة: 8-10 سنوات العقد: شهرين (قابل للتمديد) اللغات: إتقان اللغة الإنجليزية متطلبات الوظيفة دور مساعد تنفيذي قياسي لإدارة المذكرات والأحداث والخدمات اللوجستية والمشتريات خبرة في الصناع المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يجب أن يكون المرشح قادرًا على المساعدة في تسوية الحسابات وإغلاق الفترة وتقديم إقرارات ضريبة القيمة المضافة. بناء التكامل مع الأنظمة القديمة التعامل مع استعلامات SQL قوالب XML بناء التنبيهات والتخصيص الشهادة التالية تعتبر إضافة شهادة ITIL شهادة إدارة المشاري المزيد...
Meta is seeking an experienced Executive Administrative Partner to support 3 Directors on the Monetization Analytics team. The person in this role will need to be a masterful problem-solver and an organizational force given complex calendaring across multiple organizations. The ideal المزيد...
الأدوار والمسؤوليات إدارة السجلات وأنظمة الملفات، وضمان دقة الوثائق وتنظيمها. المساعدة في معالجة دخول وخروج الموظفين، والحفاظ على سجلات الموظفين المحدثة. دعم تنفيذ وإدارة سياسات وبرامج وزارة الدفاع، وإدارة الأمن القومي، والمكاتب المحلية. جدولة وتنسيق الاجتماعات والمؤتمرات وترتيبات المزيد...
الأدوار والمسؤوليات سيكون المحاسب الرئيسي مسؤولاً عن إدارة وظائف الحسابات الدائنة والحسابات المدينة، وإعداد ونشر القيود اليومية، ومطابقة الحسابات، وضمان دقة التقارير المالية لعمليات العقارات. يتضمن الدور الإشراف على المعاملات المالية اليومية، والتعامل مع الدخل والنفقات المتعلقة بالع المزيد...
الأدوار والمسؤوليات ستدعم المدير العام في العمليات اليومية من خلال العمل الإداري والسكرتاري الفعال. بصفتك شخصًا متعدد المهام، تشمل مهامك، على سبيل المثال لا الحصر، تنظيم المواعيد، وتدوين ملاحظات الاجتماعات، وترتيبات السفر، وتقديم أي مساعدة أخرى مطلوبة من قبل فريق قيادة الفندق. ستعمل المزيد...
Good Knowledge of market prices and pricing of building works and/or MEP works is preferably. Measurement capability for building works and/or MEP from 3D Models is an advantage. Degree qualified in Quantity Surveying or similar. Relevant Mechanical/Electrical engineering degree for M المزيد...
We are looking for a detailoriented and eagertolearn Financial Accounting to join our dynamic team. This role is crucial to our organization as it supports the financial administration and ensures the smooth processing of financial transactions. You will work alongside a team of exper المزيد...
Reporting to the Director of Revenue responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:Consistently offer professional friendly and engaging serviceManage demand forecasting and inventory as it relates to driving revenue opportunity for the hote المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Expense Management في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 20 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد تنفيذي, المحاسب, متخصص إداري, مدير تكلفة, شريك إداري تنفيذي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات التوظيف العامة, خدمات المرافق, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل