وظائف علاقات الموظفين في أبوظبي
وظائف علاقات الموظفين في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
التعامل مع قضايا علاقات الموظفين، بما في ذلك التحقيقات التأديبية والتظلمات، بالتعاون مع شريك أعمال الموارد البشرية الأول. ضمان حل عادل ومتسق لقضايا الموظفين، وتعزيز بيئة العمل الإيجابية. مشروع سياسات الموارد البشرية والتحديثات كما هو مطلوب، وضمان أنها تتماشى مع أهداف الشركة والالت المزيد...
Job Description -Receiving and sending orders -organizing inventory -Data entry - customers service Skills -Good spoken and written English -Familiar with computer operating systems and simple applications like office. -communication and customer service skills
By gaining hands-on experience in the exciting world of hotel management, you�ll be better prepared to pursue opportunities post graduation. Here�s to exploring, kickstarting your dream career, and joining us on your journey! To be considered for an internship, you must be a current c المزيد...
Job Description It will be your duty to troubleshoot and diagnose mechanical issues, devising effective solutions to address problems promptly and maintain optimal machinery performance. You will lead a team of skilled mechanics and technicians, providing guidance, training, and suppo المزيد...
Job Description Job Description High School Diploma or ITI 3 years of experience in Piping Industry In-depth knowledge of the machinery and systems they operate. Understanding of basic piping systems and components. Knowledge of safety regulations and practices.
Supervise Store Shift Operations: Ensure assigned shifts are run accordingly to the operational daily procedures, specified customer service levels, employee satisfaction and HSSE guidelines. Store Services and Product Knowledge: Supervise store staff to work with the full knowledge o المزيد...
Job Description Reading and interpreting building and engineering plans and drawings. Setting out work areas and determining the required materials. Using hand and power tools to cut and bend steel bars and mesh. Laying out steel bars, mesh, rods, and framework. Hoisting steel bars, m المزيد...
Responsibilities: Set up and operate CNC machines according to specifications Read and interpret blueprints, technical drawings, and work orders Monitor machine operations to ensure proper functioning and identify any issues Adjust machine settings to achieve desired results Inspect المزيد...
• Support the Demi Chef de Partie or Commis I in the daily operation and work • Work according to the menu specifications by the Chef de Partie • Keep work area at all times in hygienic conditions according to the rules set by the hotel • Control food stock and food cost in his sectio المزيد...
Job Description Job Description High School Diploma/GED: Basic educational requirement. Understanding of plumbing systems, including water supply, drainage, and gas lines. Proficiency in installing and repairing pipes, fixtures, and appliances. Ability to identify and resolve plu المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يدعم التحقيقات التأديبية والتظلمات وسوء السلوك البحثي من خلال تقديم المشورة بشأن سير الاجتماع وشكله. صياغة الأسئلة والتقارير والمراسلات لدعم العملية. المشاركة في لجان التأديب والاستئناف وتقديم المشورة للجنة بشأن المستوى المناسب للعقوبة بما في ذلك الفصل. السعي لل المزيد...
Job Description We are looking for a talented and experienced HR & Office Manager to join our team . Responsibilities : Managing recruitment,selection process , onboarding, and exit procedures Employee relations by addressing demands, grievances or other issues De المزيد...
Main Duties/Description: 1. To prepare and cook food according to standard procedures, recipe cards, photographs and given instructions. 2. To help the Chef de Partie/Demi Chef de Partie/Commis I to elish standard recipes and ensure the compliance with them. 3. Constantly inspect tast المزيد...
Human Resource Generalist
Job Description Roles & Responsibilities • Develop and implement HR policies and procedures. • Manage recruitment, onboarding, and employee relations. • Oversee performance management and training programs. Desired Candidate Profile Any Nationality Bachelor of Business Adminis المزيد...
Arabic Human Resource Manager Supervisor
Roles & Responsibilities Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy. Manage the recruitment and selection process, including sourcing and interviewing candidates. Oversee employee onboarding and offboarding processes. Administer com المزيد...
Hr Manager- Female
Key Responsibilities and Accountabilities: · Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy. · Bridge management and employee relations by addressing demands, grievances, or other issues. · Manage the recruitment and selection process المزيد...
Hr Officer - Arabic Only
Key Responsibilities: Manage the recruitment process, including job postings, screening, interviewing, and onboarding. Handle employee relations, addressing grievances, and ensuring a positive work environment. Oversee performance management processes, including appraisals and feedba المزيد...
Qualifications Experience in talent acquisition, on-boarding, and employee relations Knowledge of HR policies, labor laws, and regulations Strong interpersonal and communication skills Ability to build and maintain positive working relationships Demonstrated problem-solving and decis المزيد...
Human Resources Operations Executive
Manage and oversee all HR operations, including employee onboarding, offboarding, and payroll processing for all fulltime and part-time employees. Payroll and benefits administration Handle employee relations issues and provide guidance and support to managers and employees. Stay upda المزيد...
Responsibilities • Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy. • Oversee recruitment and selection process, including sourcing, screening, interviewing, and onboarding. • Manage employee relations, including resolving conflicts, cond المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال علاقات الموظفين في أبوظبي - اكتشف 527 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل إداري موارد بشرية, مدير إدارة الموارد البشرية, مدير العلاقات العامة, متخصص استقطاب المواهب, شيف قسم على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات الإعلان, خدمات العلاقات العامة والاتصالات, خدمات الفعاليات, خدمات التوظيف العامة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل