وظائف Desktop Support Specialist في الإمارات
وظائف Desktop Support Specialist في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
JOB OBJECTIVEProvides first line support to customers resolving issues or escalating (to 2nd line support) within the agreed service level agreement. STATEMENT OF DUTIES AND RESPONSIBILITIES Address user tickets regarding hardware software and networking Traveling to the client s lo المزيد...
Key Responsibilities: Provide exceptional Tier 2 desktop support to end-users, addressing hardware, software, and network-related issues. Troubleshoot, diagnose, and resolve complex technical issues through remote and on-site support. Utilize ServiceNow to log, track, and mana المزيد...
Roles & Responsibilities Job Description : 1. ITIL – Incident/Problem/Change Management 2. SLA – P1/P2/P3/P4 3. Experience on ITSM Tools 4. Working experiences on Asset Management 5. Experience of Operating System install, configure. 6. Should able to resolve issues related to المزيد...
Responsibilities: Assist with the recruitment process by identifying candidates, performing reference checks and issuing employment contracts.Maintain calendars of HR management team.Oversee the completion of compensation and benefit documentation.Assist with performance management pr المزيد...
العمل من مكتبك المنزلي البعيد وتقديم الدعم الفني للموظفين. تقديم الدعم الفني للموظفين الجدد. تقديم الدعم الفني والبنية الأساسية أثناء الأحداث الدولية. التواجد لتولي ملكية الحالات الجديدة عبر الهاتف والبريد الإلكتروني والويب العمل كمدافع داخلي عن العملاء وإبقائهم على اطلاع دائم في المزيد...
As a Client Support Technician you will be providing IT support to small businesses in the Financial Services sector including hedge funds and family offices. These clients recognize IT as a valuable investment and appreciate your expertise. Youll have the opportunity to work with the المزيد...
Responsibilities: Troubleshooting and resolving IT issues in a timely manner. Communicating with coworkers to diagnose problems. Installing and configuring hardware and software. Talking coworkers through the process of fixing technical issues. Prioritizing your workload to ens المزيد...
Responsibilities • Provide technical assistance and support to customers via phone, email, or chat. • Diagnose and troubleshoot product or service issues reported by customers. • Provide step-by-step instructions to guide customers through problem resolution. • Escalate complex issues المزيد...
Compliance Support Specialist
Job Description “In line with the UAE Government’s strategy in empowering and developing nationals, Emirates NBD is committed to welcoming the young generation into an innovative, modern and supportive work environment to contribute to the nation's success. We are loo المزيد...
باعتبارك مديرًا تنفيذيًا لدعم المبيعات والتسعير، ستلعب دورًا حيويًا في دعم فريق المبيعات وضمان الإدارة الفعالة لحسابات العملاء واستراتيجيات التسعير. ستشمل مسؤولياتك إدارة رسائل البريد الإلكتروني والاستفسارات من المبيعات والعملاء، والحفاظ على حسابات العملاء في النظام، ومراجعة عقود العم المزيد...
أكثر من 8 سنوات من التواجد في/حول دعم إنتاج كاليبسو فهم قوي لهندسة كاليبسو والخدمات المنشورة المطلوبة خبرة جيدة في تقارير Calypso Trade WF والتسعير ومحطات العمل خبرة جيدة في كاليبسو - تشغيل المكتب الخلفي للتجارة/التحويل والرسائل فهم قوي للمشتقات فهم جيد للمنتجات النقدية خبرة جيدة في المزيد...
توفير الرد الفوري على استفسارات العملاء وفقا لمعايير الخدمة. توفير الدعم الفني للتطوير المخصص والوظائف المحددة من قبل المستخدم والواجهات والتقارير والمقتطفات والبرامج النصية لترحيل البيانات والتحويلات. تقديم المشورة وأفضل الممارسات للشركاء في المجالات التقنية مثل الشبكات والتكوينات وا المزيد...
Responsibilities: Serve as the first point of contact for customers, providing timely and professional assistance via phone, email, and live chat. Address customer inquiries, concerns, and feedback with empathy and efficiency, ensuring a positive resolution to every interaction. المزيد...
Do you have a knack for solving technical issues Become our next Technical Support Specialist!About Our Client: We are hiring for an innovative software company in UAE that provides exceptional technical support services. This company is committed to ensuring the success and satisfact المزيد...
خبرة لا تقل عن 6-7 سنوات في Oracle SQL ودعم التطبيقات. خبرة سابقة في عمليات بوابة الدفع أو دور ذي صلة مرغوبة للغاية. خبرة قوية في أنشطة تقديم الخدمة والدعم، واستكشاف الأخطاء وإصلاحها، والمهارات التحليلية، والتركيز على العميل معرفة فحوصات صحة التطبيقات، والصيانة والأنشطة المتعلقة با المزيد...
Responsibilities: Offering counseling services to employees. Participating in recruitment and firing processes. Performing employee background checks and verifying information. Communicating policies pertaining to Human Resources, compensation, and benefits. Conducting exit int المزيد...
Account Support Specialist
Responsibilities: Responding to customer queries, complaints, and requests via phone, email, or chat. Assisting customers with product setup and resolving any technical issues they might experience. Informing customers about specialized product functionalities and features. Foll المزيد...
Roles & Responsibilities Our primary focus of IT Support Specialist is working in an IT Support position and ensuring that a company s employees can use software and hardware to complete their daily tasks with a high definition of easy accessibility and full support. The Candidate w المزيد...
Job Description Bachelor’s degree in information technology, Computer Science, or a related field 3 years of experience in same field. Proficiency in supporting and troubleshooting application software and databases. Familiarity with operating systems (Windows, Linux) and network المزيد...
معرفة تقنية ممتازة في أحد المجالات الرئيسية التالية: (عمليات منصة التكامل، عمليات منصة ناقل خدمة المؤسسات) معرفة ممتازة في استكشاف أخطاء البنية التحتية وإصلاحها والتكوين والصيانة معرفة ممتازة في ضبط وتحسين أداء البنية التحتية خبرة قوية في استكشاف أخطاء واجهات برمجة تطبيقات REST والخدم المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Desktop Support Specialist في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 1301 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس دعم تكنولوجيا المعلومات, أخصائي التسويق, أخصائي تكنولوجيا المعلومات, متخصص التسويق الرقمي, أخصائي المشتريات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل