وظائف Customer Support Engineer في الإمارات
وظائف Customer Support Engineer في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsabilités: Fournir un soutien client très visible grâce à l'exécution d'étalonnages sur site et de maintenance préventive ainsi qu'à la supervision de tous les diagnostics, dépannages, entretiens et r&eac المزيد...
Senior Customer Support Engineer
Responsibilities: Managing the customer support department’s day-to-day functions. Responding to escalated customer support issues. Implementing customer support processes to enhance customer satisfaction. Formulating and revising customer support policies and promote thei المزيد...
Responsibilities: A. Performs Customer Services 1.Handle all incoming calls, enquiries, complaints and feedback from customers. 2.Attends to walk-in customers and answer all emails. 3.Ensuring that all internal or external customer’s problems & solutions are promptly handled. 4.Trans المزيد...
Responsibilities: Serve as the first point of contact for customers, providing timely and professional assistance via phone, email, and live chat. Address customer inquiries, concerns, and feedback with empathy and efficiency, ensuring a positive resolution to every interaction. المزيد...
Location: This role will be based remotely in EMEA and Americas regions What your day will look like Your day to day duties will include: Work from your remote home office and provide technical support for employees. Provide technical onboarding support for new employees. Pro المزيد...
First point of contact for our clients on live chats, calls and support emails Ensures that all communication is compliant with financial regulations. This is absolutely top priority Comfortable in taking full ownership of client experience and support Candidates will be trained المزيد...
Responsibilities Driving a high level of quality service support across the entire business Perform detailed date entry in line with pre-defined processes Management of incoming emails and calls from internal colleagues and partners Manage escalations through customer and partner المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Sykes and Sitel are now Foundever™ A المزيد...
Supervising day-to-day operations in the customer service department. Responding to customer service issues in a timely manner. Creating effective customer service procedures, policies, and standards. Developing customer satisfaction goals and coordinating with the team to meet t المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Sykes and Sitel are now Foundever™ A المزيد...
We are promoting this job opportunity as provided by a third party, the employer. In case of your interest in this job opportunity and for more details please click on Apply button below, which will take you to the employer's website Sykes and Sitel are now Foundever™ A المزيد...
Support Engineer
Job Description Bespineers Conduct Adhere to company policies and procedures, as well as applicable laws and regulations. Handle conflicts in a professional and constructive manner. Aim for high-quality work and continuously look for ways to improve. Maintain a positive and cooperativ المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بصفتك مهندس دعم فني للورشة I - EEMC، ستقدم الدعم الفني لأسطول محركات طيران الإمارات وتضمن تحقيق زيارات الورشة بأعلى مستوى من المعايير وفقًا لتوصيات الشركة المصنعة للمعدات الأصلية (OEM) ومتطلبات صلاحية الطيران، وتلبية متطلبات الشركة من حيث الجودة ووقت التسليم وتحسي المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Provide technical support to end-users via phone, email, or chat. Troubleshoot and resolve hardware, software, and network issues. Document all support activities and resolutions in a ticketing system. Escalate complex issues to appropriate sup المزيد...
23 days plus UK public holidays and a Winter Break between Christmas and New Year (3-4 days) Company Incentive Plan ( bonus) Pension Plan with up to 10% employer contribution Short Term Sickness: 100% pay for the first 26 weeks Long Term Sickness: 66.67% of annual salary from 27 المزيد...
الأدوار والمسؤوليات غرض الوظيفة المسؤولية الرئيسية لمهندس دعم تكنولوجيا المعلومات هي أن يكون المستوى الثاني من الدعم للمستخدمين النهائيين؛ تقديم حلول عن بعد/في الموقع، وتثبيتات واستفسارات جديدة. مسؤوليات الوظيفة دعم المستوى الثاني الاستثمار في الحوادث/طلبات الخدمة وتحليلها وحلها، المزيد...
JOB OBJECTIVEProvides first line support to customers resolving issues or escalating (to 2nd line support) within the agreed service level agreement. STATEMENT OF DUTIES AND RESPONSIBILITIES Address user tickets regarding hardware software and networking Traveling to the client s lo المزيد...
- درجة البكالوريوس أو أعلى في مجال تكنولوجيا المعلومات (أكاديمي) - شهادة Network+ أو Cisco CCNA. - فهم كامل لمكونات الكمبيوتر الشخصي - ترقية وتخفيض مستوى ذاكرة الوصول العشوائي ومحركات الأقراص الصلبة. - النسخ الاحتياطي المناسب لبيانات المستخدم في حالات الطوارئ أو استبدال أجهزة الكم المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مهندس دعم تكنولوجيا المعلومات مسؤول عن تقديم الدعم الفني وخدمات استكشاف الأخطاء وإصلاحها للأفراد أو المؤسسات، والتأكد من أن أنظمة تكنولوجيا المعلومات (الأجهزة والبرامج والشبكات) تعمل بكفاءة. وهم يعملون كجسر بين المشكلات الفنية التي يواجهها المستخدمون النهائيون وفر المزيد...
Key Accountabilities: Deploy and manage Active Directory Domain Services (AD DS) in onpremises and cloud environments. Manage Windows Servers Exchange servers SQL servers and workloads in a hybrid environment Manage storage and file services. Manage and optimize virtual machines and المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Support Engineer في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 2433 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل Engineer Civil, مهندس كهرباء, مهندس ميكانيكي, ممثل خدمة العملاء, مهندس المشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, النفط والغاز, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل