وظائف Customer Insights Specialist في الإمارات
وظائف Customer Insights Specialist في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Description Conduct comprehensive research on organisational design trends and innovations against local, regional and international benchmarksAnalyse data and generate actionable recommendations to optimise organisational structuresDevelop and maintain a repository of research findin المزيد...
إجراء غوص عميق في القضايا الاستراتيجية الرئيسية التي تظهر على السطح من قبل الأسواق وأصحاب المصلحة الكبار، وتحديد مجالات التركيز واقتراح الحلول، ثم تقديم هذه الحلول حتى الانتهاء استخدام البيانات لتقديم توصيات بشأن استراتيجيات التسويق الأكثر فعالية في جميع أسواقك العمل بشكل متعدد الوظائ المزيد...
∙ Maintain an accurate, complete, up-to-date and insightful client business profiles to be shared with senior management. ∙ Drive client satisfaction by providing insights and actionable recommendations during presentations or business reviews and also by providing value-added المزيد...
Sr Brand Insights Manager Brand Strategy Insights
Key job responsibilities Manage the global brand health tracker end-to-end, from evolving the survey design to vendor management and synthesizing data trends into narrative-driven reports. Deliver quarterly and ad hoc reports that track performance across key metrics, surfacing المزيد...
∙ Maintain an accurate, complete, up-to-date and insightful client business profiles to be shared with senior management. ∙ Drive client satisfaction by providing insights and actionable recommendations during presentations or business reviews and also by providing value-added analyse المزيد...
أكثر من 12 عامًا من الخبرة العملية - الخبرة في شركة استشارات إدارية عالمية رفيعة المستوى على الأقل مع مدير + فترة عمل أمر لا بد منه (على سبيل المثال، مدير المشاركة، قائد المشروع، المدير). سيكون لدى المرشح المثالي أيضًا خبرة في شركة تقنية عالمية رائدة في وظيفة مماثلة يعد التعرض لأي مما المزيد...
قيادة ممارسات المستهلك في مجال الاستخبارات، ووضع المستهلك في طليعة عملية صنع القرار والعمل كشريك استراتيجي صريح ووكيل تغيير للشركات. المسؤولية الكاملة عن تصميم وتحليل وتقديم مشاريع أبحاث السوق الأولية والثانوية (النوعية والكمية وغير المتصلة بالإنترنت والمتصلة بالإنترنت والخاصة والطولي المزيد...
درجة البكالوريوس أو الماجستير في الأعمال أو الموارد البشرية أو علوم البيانات أو الإحصاء أو أي مجال ذي صلة. خبرة في دور إداري ضمن تحليلات الأشخاص أو ذكاء الأعمال أو مجال ذي صلة. مهارات تحليلية وحل المشكلات قوية، مع خبرة في التحليل الإحصائي وأدوات تصور البيانات (مثل R وPython وAlteryx و المزيد...
نقطة محورية لطلبات شحن البضائع الخاصة بالعملاء داخل القطاع الصناعي. مساعدة العملاء بشأن حالة شحنتهم أو الشحنات المعلقة أو التتبع. إدارة دورة حياة الشحن من البداية إلى النهاية بالتنسيق مع جميع أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين إبلاغ العملاء بشكل استباقي بحالة الشحن والاستثناءات وت المزيد...
Job Qualifications Higher education (Bachelor/Master’s degree); Previous experience in Supply Chain or Commercial Functions; Upper-intermediate or advanced language skills in English and Hungarian; Excellent MS Office Package skills (especially MS Excel); Collaboration المزيد...
Job function: As a Customer Support Specialist, you will play a key role in the entire sales and after sales process, from onboarding new customers to arranging the deliveries of vehicles and coordinating payments. You will be responsible for supporting our online sales team with all المزيد...
Customer Service Specialist
Job Description Minimum 3 - 4 years in Freight Forwarding handling Global / strategic accounts Managing shipments on all mode of transportation Efffective verbal and written communication in business Active listening Computer literate with competent skills in MS office, especiall المزيد...
Customer Success Specialist
Actively engaging in new business development opportunities by cold calling, prospecting and generating new leads.Coordinate with the tariffs and pricing section to request price adjustments based on market price elasticity to ensure continued patronage.Provide performance appraisal f المزيد...
Customer Experience Specialist
Responsibilities: Tracking customer experiences across online and offline channels, devices, and touchpoints. Collaborating with IT developers, as well as the production, marketing, and sales teams to enhance customer services and brand awareness. Aligning customer experience str المزيد...
Desired Characteristics Strong and effective verbal and written communication skills Strong user IT skills. Excel/working with data is an advantage. Good written and verbal communication Comfortable with change, working under pressure, prioritizing, and delivering against dead المزيد...
About the job Job Title: Customer Service Specialist Job Description The Advisor II, Customer Service position interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the Internet depending upon client requirements. This position provides customer service support a المزيد...
خبرة لا تقل عن 3 - 4 سنوات في مجال الشحن والتعامل مع الحسابات العالمية/ الاستراتيجية إدارة الشحنات على جميع وسائل النقل التواصل اللفظي والكتابي الفعال في مجال الأعمال الاستماع النشط الإلمام بالكمبيوتر ومهارات كافية في MS Office، وخاصة Work & Excel المزيد...
دعم تطوير خرائط رحلة العميل ومخططات الخدمة لبرنامج الولاء SHARE والتعاون مع مديري المنتجات والمديرين التجاريين ومديري العمليات لرفع مستوى تصميم المنتج والخدمة المشاركة في ابتكار مشاريع جديدة لتلبية احتياجات العملاء تحليل برنامج صوت العميل وترجمة البيانات إلى عمل ملموس من قبل كل وظيفة المزيد...
About The Opportunity As the Assistant Director of the Test Administration Connect team, you will apply your superior case management skills and proactive outreach for mission-critical operational functions. You will be accountable for participating in cross-functional teams and man المزيد...
Responsibilities Act as the first point of contact for online customers and provide prompt and professional responses to their inquiries via email, live chat, and social media platforms Identify and understand customer needs in order to provide accurate and personalized support المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Insights Specialist في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 3958 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل متخصص التسويق الرقمي, ممثل خدمة العملاء, أخصائي تكنولوجيا المعلومات, متخصص استقطاب المواهب, متخصص عقود على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الهندسة المدنية, البناء, التجزئة, الضيافة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل