وظائف Customer Advocacy في الإمارات
وظائف Customer Advocacy في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
الأدوار والمسؤوليات بصفتك مدير تسويق، ستتولى زمام المبادرة فيما يتعلق بالتوعية بالعلامة التجارية، وإشراك العملاء، ونمو الإيرادات من خلال الحملات التسويقية الاستراتيجية عبر القنوات الرقمية والمطبوعة وقنوات الفعاليات. ستدير ميزانية تسويقية تزيد عن 500 ألف درهم إماراتي، وتشرف على التخطي المزيد...
Trainee- Customer Caretrainee- Customer Care
Responsibilities: Developing call centers' education materials, such as digital presentations, how-to manuals, and instructional videos. Preparing procedures and policies regarding sales techniques and appropriate agent conduct. Scheduling and conducting training sessions on المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
Position Responsibilities: Engage with customers (Airlines and Lessors) to understand their retrofit modification requirements. Review aircraft configurations, provide technical expertise and assist customers in selecting the appropriate retrofit modifications based on their s المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن فرد متحمس للغاية ومركّز على العملاء للانضمام إلى فريقنا كمستشار عملاء. بصفتك مستشار عملاء، ستكون نقطة الاتصال الأساسية لعملائنا، وتوفر لهم خدمة ودعمًا ممتازين. يتطلب هذا الدور مهارات اتصال استثنائية وقدرات حل المشكلات وشغفًا بمساعدة الآخرين. إذا كانت ل المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن فرد متحمس ومركّز على العملاء للانضمام إلى فريقنا كمتخصص في خدمة العملاء عبر الإنترنت. في هذا الدور، ستكون مسؤولاً عن تقديم خدمة ودعم استثنائيين للعملاء عبر الإنترنت. ستلعب دورًا حيويًا في ضمان تجربة تسوق عبر الإنترنت إيجابية وسلسة لعملائنا الكرام. الم المزيد...
Responsibilities Serve as the main point of contact for customers, addressing their inquiries and providing solutions in a timely and professional manner. Build and maintain strong relationships with customers, ensuring their needs are met and their expectations are exceeded. المزيد...
العمل كنقطة اتصال رئيسية للعملاء والرد على استفساراتهم وتقديم الحلول في الوقت المناسب وبطريقة احترافية. بناء والحفاظ على علاقات قوية مع العملاء، وضمان تلبية احتياجاتهم وتجاوز توقعاتهم. تحديد الفرص بشكل استباقي لبيع المنتجات والخدمات أو بيعها بشكل إضافي للعملاء، مما يزيد من الإيرادات ا المزيد...
We are hiring a customer service representative to manage customer queries and complaints. You will also be asked to process orders modifications and escalate complaints across a number of communication channels. To do well in this role you need to be able to remain calm when customer المزيد...
Responsibilities: Generating sales leads. Managing incoming calls. Building good relationships with customers. Resolving complaints and following up on resolutions. Identifying customers' needs. Meeting sales objectives. Following procedures and policies.
Responsibilities •Organizing Appointments and meetings with HCP's, Building and maintaining a good business relationship with customers. •Planning and conducting daily visits to HCP's to promote assigned products, convey company messages. •Creates, monitors and revises lead generation المزيد...
Ihre Herausforderung Durchführung persönlicher und telefonischer Kundenberatung Bereitstellung von 1st- und 2nd-Level-Support für Kunden im Privat- und Business-Segment Erfassung von Bestellungen und Durchführung von Aufschaltungen im System Unterstüt المزيد...
Responsibilities Identify and qualify business opportunities, identify key customer technical objections, and develop a strategy to resolve technical blockers. Manage the technical relationship with Google’s clients, including managing product and solution briefings, proof المزيد...
Responsibilities: Design and implement technical solutions using the Enode API based on customer needs. Advise customers on product architecture and best practices for API usage. Provide ongoing technical support, including debugging and issue resolution. Proactively identify المزيد...
Responding to customer inquiries and resolving issues in a timely and professional manner. Maintaining a high level of product knowledge to provide accurate information to customers. Handling customer complaints and escalating unresolved issues to the appropriate department. Proc المزيد...
Job Description: . Strongly need to evaluated on JAVA, AWS and SQL - 5+ yrs experience . Strong with Problem Solving Skills, . Technically Sound , Practically must be sound, more of hands-on experience . Can take decision and work independently , Must be Individual Con المزيد...
Legal Assistant Advocacy Firms Licensing Affairs - The Government Of Dubai Legal Affairs Department
The Government of Dubai Legal Affairs Department is looking to recruit ambitious staff in legal support in Advocacy Firms Licensing Affairs Section at Advocates and Legal Consultants Affairs Directorate to contribute to the implementation of its duties and functions in accordance with المزيد...
يستجيب لاستفسارات العملاء (الواردة والصادرة) بطريقة ودية ومهنية وداعمة يضمن الامتثال لمؤشرات الأداء الرئيسية المتفق عليها يُظهر المداراة والاتزان والكرامة والنضج العاطفي في التعامل مع المكالمات؛ يتعامل مع الحالات الصعبة بالتكرار والجودة المطلوبة يتعامل مع الاستفسارات بشكل مستقل ويت المزيد...
Customer Service Manager
Responsibilities: Purchasing and maintaining vehicles for deliveries. Deciding whether to lease or buy vehicles. Assisting in the recruitment of quality drivers into the fleet. Developing efficient driver schedules to maximize profits. Managing drivers so they adhere to strict المزيد...
Roles & Responsibilities · Achievement of section sales target · Preparation and servicing of standard sized portions and cuts as per customer requirement · Provide direct and indirect customer service to customers · Monitors stock level, ordering, receiving of stock, wastage and المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Customer Advocacy في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 4798 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي المبيعات الإعلانية, موظف استقبال, مدير مبيعات, مضيفة, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الضيافة, خدمات التوظيف العامة, الفنادق والموتيلات, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل