وظائف Control Unit في أبوظبي
وظائف Control Unit في أبوظبي
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
![Not-Found](https://drjobs.ae/assets/image/freelancer/notfound/find-animate.gif)
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
توظيف نائب الرئيس التنفيذي - مدير عام وحدة التحكم في الأعمال لأحد عملاء الخدمات المصرفية الكرام في أبو ظبي: مكان العمل: أبو ظبي الصناعة : البنوك مدة العقد : سنة واحدة الخبرة المطلوبة: 5 - 7 سنوات من الخبرة العملية ذات الصلة كنائب نائب الرئيس في أحد البنوك المرموقة في دولة الإمارات المزيد...
Job Description Roles & Responsibilities Should have experience in maintenance and troubleshooting & maintenance of HVAC Control Panel and other Electronic System. He shall be capable of reading control diagrams, PCB's, PLC/DDC Programming, troubleshooting of electronic boards. Know المزيد...
Roles and Responsibilities • Under the guidance of the Sales Manager, the role holder will develop the unit s medium and long terms commercial and sales goals, methods, policies and procedures that create a road map for the department. • Provides regular review of the unit's progress, المزيد...
مكان العمل: أبو ظبي الصناعة : البنوك مدة العقد : سنة واحدة الخبرة المطلوبة: 5 - 7 سنوات من الخبرة العملية ذات الصلة كنائب نائب الرئيس في أحد البنوك المرموقة في دولة الإمارات العربية المتحدة. المؤهل الدراسي: بكالوريوس المزيد...
Job Description Works under general supervision. Participates with other team members to achieve common goals. Troubleshoots problems of low complexity and recommends appropriate action. Effectively contributes to team goals. Project size is of low complexity Provides document manage المزيد...
تنظيم وتنفيذ أعمال التفتيش باحترافية. - تنفيذ عمليات التفتيش المحددة على المواد والمعدات وأنشطة البناء / التثبيت في الموقع. قم بإصدار سجلات الجودة ذات الصلة، وعند الضرورة، قم بكتابة تقارير عدم المطابقة وإرسالها إلى مشرف مراقبة الجودة. التحقق من التوافق مع خطة مراقبة الجودة، والحصول عل المزيد...
We believe infrastructure creates opportunity for Whether it s improving your commute, keeping the lights on, providing access to clean water or transforming skylines, our work helps people and communities RequirementsReliable transportationSmartphone and personal email addressWeek المزيد...
Key Responsibilities: • Support the Marketing Manager in developing the unit's medium and long term strategies and plan and execute the key priorities approved for the year. • Assist in the development of the marketing budget, along with the administrative, legal and financial actions المزيد...
Burns Unit Staff Nurse
Sheikh Shakhbout Medical City -
أبوظبي
-
الامارات
Roles & Responsibilities Burns Unit Staff Nurse • Sheikh Shakhbout Medical City (SSMC) • Abu Dhabi, United Arab Emirates • Posted 3 hours ago We are seeking a talented, enthusiastic and passionate candidate whom will be responsible for providing comprehensive nursing care utilizing t المزيد...
Art Commissions Unit Head
Department of Culture and Tourism -
أبوظبي
-
الامارات
Role Purpose: To manage and maintain the collections, loans, and commissions, including new art productions of the AD Public Art function. In addition, to serving as a technical expert for advising and implementing best practices in the Public Art collections management, conservation, المزيد...
Roles & Responsibilities P&L Reporting Production of daily and periodic reporting and management information for Global Markets Monitor and ensure that the P&L is approved by the respective desk on a daily basis Continually review the MI the unit is producing for correctness, accura المزيد...
Job Description About the job Quality Control specialist Only apply if your experience fits the below requirements: 3+ years of experience Bachelor's Degree in computer science or programming engineering Strong knowledge of applications testing methodologies and developmen المزيد...
Principal Accountabilities Implements specified work schedules for all routine and priority work, effectively using manpower and equipment. Ensures that correct trade practices are carried out at all times, with special regard to the Health and Safety aspects in a work environment of المزيد...
المساعدة في تطوير إجراءات نظام إدارة التكلفة وإعداد أداة إدارة التكلفة Primavera Contract Manager (PCM). تنفيذ الإجراءات والحفاظ على مدير عقود بريمافيرا. إعداد ميزانية المشروع وجدول الأسعار المقطوعة في برنامج Primavera Contract Manager. مراجعة فاتورة الكميات المقدمة في عقد التصميم وال المزيد...
Your main responsibilities will include : • To promote Advanced Process Control (APC) as a key component in our Digitalisation journey. • To maintain, develop and improve process control solutions for sustainability, energy and operability. • To lead and execute APC studies and projec المزيد...
3. Cost control techniques and software skills. 4. Skills in communication, planning follow up, team work, cost analysis. 5. Good personality & character 6. Fluent in written and spoken English 7. Computer literate with familiarity of major software’s related to data handling and المزيد...
QC Inspection Perform the quality inspection for the raw materials, products, equipment, and other items under inspection to support operations, technical and engineering activities through input to outputs. Perform and monitor the complex sampling tasks in the plant, including ne المزيد...
Analyst System Control
ADNOC Schools – Education Company inside ADNOC Oil and Gas Group -
أبوظبي
-
الامارات
Maintains the availability of plant automation systems on multiple platforms, programmable logic controllers (PLC), and Distributed Control Systems (DCS) through running regular checks and periodic monitoring to maintain Business Continuity at all times. Decipher process requirements المزيد...
MISSIONS: • Assisting in the development of procedures of cost management system and setting up the cost management tool Primavera Contract Manager (PCM). • Implementing procedures and maintaining the Primavera Contract Manager. • Setting up the Project budget and schedule of lump sum المزيد...
يحدد تكلفة العمليات من خلال تحديد التكاليف القياسية؛ جمع البيانات التشغيلية. يحدد الوضع المالي من خلال مقارنة وتحليل النتائج الفعلية مع الخطط والتنبؤات. يوجه عملية تحليل التكاليف من خلال وضع وتنفيذ السياسات والإجراءات؛ وتوفير الاتجاهات والتنبؤات؛ شرح العمليات والتقنيات؛ التوصية بالإجر المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Control Unit في أبوظبي - اكتشف 1802 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مفتش مراقبة الجودة, فني صمامات, مهندس تخطيط وجدولة, أخصائي مراقبة المشروع, مسؤول تكنولوجيا المعلومات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الهندسة المدنية, البناء والتشييد, الأمن, إنفاذ القوانين. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل
باحث عن عمل