وظائف Conflict Resolution في الإمارات
وظائف Conflict Resolution في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
What you will do Ensure that all cases are accurately raised in CRM for follow up and accurate data recording Ensure that all customer emails and social media complaints are followed up and resolved within 24 hours of being received Follow department action plans to ensure an improve المزيد...
قم بالبحث وتحليل اتجاهات الموظفين لفهم طرق زيادة مشاركة الموظفين والاحتفاظ بهم الحفاظ على المعرفة المتعمقة بالمعايير القانونية وتقليل المخاطر المتعلقة بالإدارة اليومية للموظفين مساعدة الإدارة في حل النزاعات وضع معايير لأخلاقيات وقيم وثقافة الشركة قم بإعداد الموظفين الجدد وإدارة وثائق المزيد...
Bachelor's degree or equivalent experience Experience in customer service, call center, or a related field Excellent interpersonal skills, including active listening, empathy, and conflict resolution Fluent in written and spoken English and Arabic Proficiency in Microsoft Office a المزيد...
شهادة الدراسة الثانوية أو ما يعادلها. يفضل الحصول على شهادة جامعية أو شهادة فنية. خبرة مثبتة في العمليات أو التصنيع أو الخدمات اللوجستية أو الأدوار ذات الصلة. مهارات قيادية وإشرافية قوية. مهارات ممتازة في التواصل والتعامل مع الآخرين وحل النزاعات. القدرة على تحديد الأولويات وإدارة المزيد...
Hr Generalist Female
Responsibilities: Manage the end-to-end recruitment process, including sourcing candidates, conducting interviews, and facilitating the hiring process. Assist in developing and implementing HR policies and procedures in line with organizational goals and legal requirements. Handle em المزيد...
Arabic Human Resource Manager Supervisor
Roles & Responsibilities Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy. Manage the recruitment and selection process, including sourcing and interviewing candidates. Oversee employee onboarding and offboarding processes. Administer com المزيد...
Key Responsibilities**: - Lead end-to-end recruitment processes, including job posting, sourcing, screening, interviewing, and onboarding of new employees. - Handle the complete process of employee onboarding and offboarding, including preparing relevant documentation, conducting ori المزيد...
Key Responsibilities: • Recruitment & Onboarding: Oversee the recruitment process, including job postings, interviewing, and onboarding new staff members. Ensure a smooth transition for new hires. • Staff Management: Handle employee relations, performance management, and conflict reso المزيد...
Responsibilities • Develop and implement HR strategies and initiatives to support the organization's goals. • Manage employee relations issues, including conflict resolution, disciplinary actions, and grievances. • Provide guidance and support to managers on talent acquisition, perfor المزيد...
What will I bring? Degree qualified in Quantity Surveying, Construction Management, Finance or Civil / Structural Engineering or equivalent qualification/experience in a similar area, including extensive experience in commercial operational excellence in a large complex diverse gro المزيد...
شهادة جامعية في أحد التخصصات الهندسية من جامعة معترف بها يفضل بشدة العضوية في جمعية هندسية مهنية معترف بها خبرة لا تقل عن خمسة عشر عامًا في تنفيذ مشاريع النفط والغاز الكبرى، منها خبرة لا تقل عن خمس سنوات كمهندس مشروع رئيسي أو أعلى مع سجل حافل في مشاريع المنبع من ذوي الخبرة في تنفيذ أف المزيد...
الحد الأدنى من 4-6+ سنوات في مبيعات العقارات السكنية مع سجل حافل من المبيعات بقيمة 100 مليون درهم سنويًا. مجال الخبرة سجل حافل وخبرة في إدارة علاقات المستأجر / العملاء. التعرض بشكل كبير لسوق العقارات في دول مجلس التعاون الخليجي والإمارات العربية المتحدة. المهارات الفنية والشخصية المزيد...
RESPONSIBILITIES • Help students enhance personal, social, and academic growth and wellbeing • Monitor the progress of individual students • Make contact with parents to discuss student behaviour or support needs • Take steps to prevent bullying and support victims of bullying • Help المزيد...
Manager - Mcc Latest Air Arabia Jobs In Sharjah 2022
Responsibilities: Completing all assigned tasks and assisting with day-to-day operations. Participating in meetings, workshops, and other learning opportunities. Observing and learning from experienced staff members. Gaining knowledge of company policies, protocols, and processe المزيد...
سنوات الخبرة ذات الصلة: - خبرة لا تقل عن 8 سنوات في منصب اكتساب المواهب داخل منظمة محلية / إقليمية رائدة (استشارات أو جانب العميل). مجال الخبرة: يفضل الخبرة في مجال العقارات أو الصناعة ذات الصلة. خبرة سابقة في قسم الموارد البشرية في شركة تضم أكثر من 300 موظف. معرفة متعمقة بأفضل مما المزيد...
Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy. Manage the recruitment and selection process, including sourcing and interviewing candidates. Oversee employee performance management, including conducting performance evaluations and p المزيد...
استراتيجية الموارد البشرية: تطوير وتنفيذ استراتيجيات الموارد البشرية التي تدعم أهداف الشركة وأهدافها التجارية العالمية. استقطاب المواهب: الإشراف على عملية التوظيف لجذب أفضل المواهب والاحتفاظ بها عبر مناطق متعددة. تطوير استراتيجيات فعّالة للتوريد وإدارة عملية الاختيار. علاقات الموظفي المزيد...
Responsibilities Ensure that children are safe and that their everyday needs are met – this may include diapering, dressing, grooming, and feeding. Engage in positive interaction with children to build confidence and self-esteem. Ensure children are kept active, entertai المزيد...
شهادة في الهندسة الكهربائية / الميكانيكية و / أو إدارة المباني. خبرة عمل لا تقل عن 5 سنوات كمدير هندسي في بيئة ضيافة فاخرة. الشرط الأساسي المفضل هو الخبرة في صناعة الفنادق أو أي صناعة ذات صلة أو مماثلة موجهة نحو الخدمة. يمكن أن يكون قد شغل سابقًا مناصب كمهندس مشروع ومدير صيانة يجيد ال المزيد...
الرد على استفسارات العملاء عبر الهاتف والبريد الإلكتروني والدردشة الحية في الوقت المناسب وبطريقة احترافية. استكشاف مشكلات العملاء وإصلاحها بشكل فعال من خلال نهج استباقي وموجه نحو الحلول. الحفاظ على فهم عميق لمنتجات الشركة وخدماتها وسياساتها لتوفير معلومات دقيقة ومفيدة. بناء علاقة مع ا المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Conflict Resolution في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 900 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل ممثل خدمة العملاء, مهندس دعم تكنولوجيا المعلومات, مهندس مقيم, شريك أعمال الموارد البشرية, مسؤول تنفيذي لخدمة العملاء على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات المرافق, النفط والغاز. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل