وظائف Client Service Specialist في الشارقة
وظائف Client Service Specialist في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Promptly responding to customer queries via email, live chat, video, phone, and social media channels. Immediately escalating serious complaints or issues that you are not equipped to deal with. Liaising with colleagues or managers to find the best solutions to المزيد...
Responsibilities: Promptly responding to customer queries via email, live chat, video, phone, and social media channels. Immediately escalating serious complaints or issues that you are not equipped to deal with. Liaising with colleagues or managers to find the best solutions to المزيد...
خبرة لا تقل عن 3 - 4 سنوات في مجال الشحن والتعامل مع الحسابات العالمية/ الاستراتيجية إدارة الشحنات على جميع وسائل النقل التواصل اللفظي والكتابي الفعال في مجال الأعمال الاستماع النشط الإلمام بالكمبيوتر ومهارات كافية في MS Office، وخاصة Work & Excel المزيد...
1. Female, fluent in English and Arabic. 2. Previous experience in customer service and admin support role, preferably in a healthcare facility, particularly in an IVF/ObGyne Department. 3. Excellent communication and interpersonal skills. 4. Strong problem-solving ability and atte المزيد...
Reporting to clients (standard and client specific reporting) ensuring all SLAs and KPIs are adhered to Ensure accurate reconciliation of income and expenditure Point of contact for client queries, providing support and advice where necessary Internal point of contact for colleag المزيد...
Responsibilities: Supervising day-to-day operations in the customer service department. Responding to customer service issues in a timely manner. Creating effective customer service procedures, policies, and standards. Developing customer satisfaction goals and coordinating wit المزيد...
Responsibilities: Meet with loan applicants to identify their needs and collect information for loan applications. Analyze active loan files on a regular basis and recommend solutions to speed up the loan process. Complete loan contracts and teach clients on policies and regulati المزيد...
Responsibilities: Continually meeting or exceeding sales quotas. Supervising and guiding the sales team as well as providing incentives to motivate staff to achieve sales targets. Monitoring the performance of the sales team. Ensuring that the store is clean and well-maintained المزيد...
Client Administrative Associate
Responsibilities: Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking f المزيد...
Responsibilities: Managing a team of representatives offering customer support. Overseeing the customer service process. Resolving customer complaints brought to your attention. Creating policies and procedures. Planning the training and standardization of service delivery. Se المزيد...
Responsibilities: Building and maintaining profitable relationships with key customers. Overseeing the relationship with customers handled by your team. Resolving customer complaints quickly and efficiently. Keeping customers updated on the latest products in order to increase s المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
طرح الأسئلة وتسجيل طلبات العملاء دون تأخير اجمع الأعراض الدقيقة للشكاوى المقدمة من العميل للحصول على حلول سريعة في ورشة العمل. التعاطف وتوضيح طلبات العملاء. التحقق من حالة ورشة العمل ووقت التسليم الموعود. التحقق والتأكد من توافقها مع الفاتورة والعمل المنجز. إبلاغ العميل بعد الانتهاء م المزيد...
We are hiring a customer service representative to manage customer queries and complaints. You will also be asked to process orders modifications and escalate complaints across a number of communication channels. To do well in this role you need to be able to remain calm when customer المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بناء علاقات طويلة الأمد مع العملاء لضمان الاحتفاظ بالعملاء وولائهم. تحقيق الأهداف المالية من خلال زيادة المبيعات والتحكم في الخصم، لتلبية أهداف الإيرادات الشهرية. المشاركة بنشاط مع العميل من خلال التشاور بشأن احتياجات العملاء ومتطلبات الخدمة، من خلال عملية الخدمة المزيد...
Responsibilities: Generating sales leads. Managing incoming calls. Building good relationships with customers. Resolving complaints and following up on resolutions. Identifying customers' needs. Meeting sales objectives. Following procedures and policies.
Responding to customer inquiries and resolving issues in a timely and professional manner. Maintaining a high level of product knowledge to provide accurate information to customers. Handling customer complaints and escalating unresolved issues to the appropriate department. Proc المزيد...
Responsibilities: Delegating and directing service tasks, monitoring the progress of current projects, and managing service team members to ensure the team's objectives and sales goals are met. Handling customer complaints or concerns quickly and professionally to maintain goo المزيد...
Job Description: . Strongly need to evaluated on JAVA, AWS and SQL - 5+ yrs experience . Strong with Problem Solving Skills, . Technically Sound , Practically must be sound, more of hands-on experience . Can take decision and work independently , Must be Individual Con المزيد...
Responsibilities: Delegating and directing service tasks, monitoring the progress of current projects, and managing service team members to ensure the team's objectives and sales goals are met. Handling customer complaints or concerns quickly and professionally to maintain goo المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Client Service Specialist في الشارقة - اكتشف 252 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل ممثل خدمة العملاء, مسؤول تنفيذي لخدمة العملاء, خدمة العملاء, أخصائي المبيعات, مدير الخدمة على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, الضيافة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, استشارات الأعمال والخدمات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل