وظائف Business Requirement Documentation في الإمارات
وظائف Business Requirement Documentation في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
محلل عمليات الأعمال المبتدئ
إجراء دراسة تفصيلية لمتطلبات التغيير ومستندات واجهة برمجة التطبيقات (API) ومستندات العملية ومستندات المواصفات واللوائح لتقديم وثائق خالية من العيوب (BRD/ SOP/ملاحظات التدريب/ العملية) جمع متطلبات العمل بطريقة فعالة وتقديم مستندات BRD / العملية / تصميمات المفاهيم / تدفقات العمليات ضمن المزيد...
Responsibilities Organize and maintain company records, files, and documents in an efficient and accessible manner Review and edit documentation for grammar, spelling, and formatting errors Prepare, compile, and distribute documents and reports as required Update and maintain da المزيد...
إنشاء أنظمة الملفات وصيانتها. إنشاء وطباعة المراسلات المكتبية باستخدام الكمبيوتر. توزيع البريد وتوجيهه. طلب وتتبع مستلزمات ونماذج مكتب الموارد البشرية. الرد على المكالمات الهاتفية وتسجيل الرسائل. إنشاء ملف شخصي جديد للموظفين. مساعدة المرشحين الذين يأتون دون موعد مسبق في إجراءات التق المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن فرد منظم ومهتم بالتفاصيل للانضمام إلى فريقنا كمسؤول تنفيذي للوثائق. بصفتك مسؤول تنفيذي للوثائق، ستكون مسؤولاً عن صيانة وإدارة جميع الوثائق المتعلقة بعمليات شركتنا. ستلعب دورًا حاسمًا في ضمان دقة وثائقنا وتحديثها وسهولة الوصول إليها. المسؤوليات تنسيق المزيد...
مسؤول عن التعامل بفعالية مع جمع المستندات وعملية التوثيق الجمركي والأنشطة المتعلقة بالموانئ والإشراف على عمليات تحميل / تفريغ البضائع لضمان تنفيذ الشحنات بشكل احترافي وآمن وكفاءة وفي الوقت المناسب. إذا كنت تعتقد أن لديك ما يلزم لتصبح جزءًا من فريق GAC رأس الخيمة، فنحن نتطلع إلى تلقي المزيد...
إعداد أدلة التشغيل والصيانة للمشاريع مركزية الوثائق الفنية المقدمة مع السيارة (قوائم قطع الغيار والرسومات وما إلى ذلك) استلام كافة الكتالوجات الخاصة بالمشاريع الفردية من المخازن والاحتفاظ بسجل لها. احتفظ بجدول زمني مستقل لإصدار الكتالوجات قبل إرسال الوحدة. التنسيق مع مهندس التصميم/الم المزيد...
Job Descriptions Ensure the quality and accurate completion of Shipping Documentation processes are delivered by Shipping Documentation team within the agreed key performance indicators (KPIs), as defined in the Service Level Agreement (SLA). Ensure all the shipping documents r المزيد...
Work you'll do Perform as the client liaison to gather requirements and work with the development and testing teams to get changes and fixes through the SDLC process. Be involved in creating functional requirement and business requirement documentation. The team Deloi المزيد...
Various Requirement In Warehousing
Roles & Responsibilities STAR SERVICES is hiring for below mentioned positions. · Warehouse & Logistics Stock Handler · Warehouse Lead Stock Handlers / Receipt Inspectors · Logistics Forklift Operators (Light) – (Should have UAE forklift license) · Logistics Forklift Operators ( المزيد...
Urgent Requirement For Operational Risk Management Consultant For Our
Roles & Responsibilities We have an urgent requirement for Operational Risk Management Consultant for our banking client based at Sharjah Operational Risk Assessment Process for Risk Management --Must Retail and Wholesale Banking segments in UAE/ GCC----Must; Desired Skills: Goo المزيد...
Sales Business Development Business To Business
Contacting potential clients to establish rapport and arrange meetings. Planning and overseeing new marketing initiatives. Researching organizations and individuals to find new opportunities. Increasing the value of current customers while attracting new ones. Finding and develo المزيد...
Urgent Requirement Zoho Consultant With Our Client Based In Abu Dhabi
Key Responsibilities: Implementation and Customization: - Lead the implementation of Zoho applications including Zoho CRM, Zoho Books, Zoho Projects, Zoho Inventory, and other Zoho suite products. - Customize Zoho applications to meet client-specific needs. - Develop custom funct المزيد...
Business Development Executive Business Consulting
Build contacts with potential clients to create new business opportunities Make cold calls for new business leads Maintain knowledge of all product and service offerings of the company Foster and develop relationships with customers / clients Understanding clientele requirem المزيد...
Business Development Manager Business Consulting
Responsibilities: Contacting potential clients to establish rapport and arrange meetings. Planning and overseeing new marketing initiatives. Researching organizations and individuals to find new opportunities. Increasing the value of current customers while attracting new ones. المزيد...
Collecting and analyzing the requirements for the systems. Evaluate user requirements in coordination with vendors for systems analysts and programmers and conduct impact analysis.Maintain an overall requirements profile for future actions and plan the systems version accordingly in c المزيد...
Business Development Manager Business Consulting
Planning and overseeing new marketing initiatives. Researching organizations and individuals to find new opportunities. Increasing the value of current customers while attracting new ones. Finding and developing new markets and improving sales. Attending conferences, meetings, a المزيد...
Job Content Requirements Gathering: Work with the business, operations and support teams in WB and SME. Also engaging with other teams that consume client data Data Analysis: Analyze large datasets to extract meaningful business insights using SAS/SQL. Reporting: Design and devel المزيد...
Our client is seeking a Business Analyst to join their dynamic team. This role offers the opportunity to work on both new and ongoing projects within the Technology & Transformation department, with a global scope. The successful candidate will be responsible for delivering busine المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تحليل العمليات إجراء تحليل العمليات، وإجراء تحليل شامل للعمليات التجارية الحالية لتحديد فرص التحسين والتحسين الأمثل. التعاون مع أصحاب المصلحة التعاون مع أصحاب المصلحة لفهم متطلبات العمل وترجمتها إلى عمليات فعّالة وكفؤة. تقديم تقارير وتحديثات منتظمة حول أداء ال المزيد...
What You Should Have Minimum 4-6 years’ experience as Business Analyst for Merchant Acquiring and Payments Understand Merchant / Card Acquiring business. Understand remittance Be able to run stakeholder meetings What We Are Looking For Good communication skills De المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Business Requirement Documentation في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 638 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل Manager Business Development, Manager Business Development, تنفيذي تطوير الأعمال, محلل الأعمال, شريك أعمال الموارد البشرية على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, خدمات الموارد البشرية, التجزئة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل