وظائف Boutique Vendor في الإمارات
وظائف Boutique Vendor في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
مسؤول عن المعايير العالية لمعايير خدمة العملاء في جميع مجالات العمليات، من خلال التأكد من أن جميع موظفي المتجر لديهم المعرفة الكاملة بمجالاتهم الوظيفية حتى يتمكنوا من أداء وظائفهم بفعالية، ويتم الحفاظ على معايير خدمة العملاء في نقطة البيع وأي شكوى أو مشكلة من العملاء يتم حلها بهدف تحق المزيد...
A Successful VM Will Be Able To Act as the business owner for assigned categories, possessing a complete understanding (inclusive of the strategic context) of internal and external variables that impact your business (this entails owning forecasting, monitoring, understanding an المزيد...
Vendor Management
Roles & Responsibilities 1- Interact with Vendors: Engage with suppliers to manage contracts and ensure compliance with terms. 2- Track All Orders: Monitor the status of all orders to maintain timely delivery and address any issues promptly. 3- Daily Ticket Review: Consistently check المزيد...
أكثر من 5 سنوات من البيع بالتجزئة أو العمليات أو إدارة المنتجات أو البرامج أو إدارة الأعمال/التشاور مع المفاوضات وتقديم تجربة النتائج أكثر من 3 سنوات من الخبرة في برنامج Excel درجة البكالريوس خبرة في التحليل المالي وملكية الربح والخسارة المؤهلات فضل خبرة في إدارة مجموعات البيانا المزيد...
أكثر من 3 سنوات من الخبرة في برنامج Excel أكثر من 5 سنوات من البيع بالتجزئة أو العمليات أو إدارة المنتجات أو البرامج أو إدارة الأعمال/التشاور مع المفاوضات وتقديم تجربة النتائج درجة البكالريوس خبرة في التحليل المالي وملكية الربح والخسارة المؤهلات فضل خبرة في إدارة مجموعات البيانا المزيد...
Minimum qualifications: Bachelor's degree or equivalent practical experience. 5 years of experience in operations or business management, and vendor management. 5 years of experience using analytics or applying project management tools to address business issues. Prefe المزيد...
Responsibilities: • Assessing new commercial opportunities based on strategic fit, financial performance and growth potential • Developing and analysing financial forecasts for potential new routes and bases • Coordinating with Revenue Management, Airport Development, Sales, Governmen المزيد...
Basic Qualifications 7+ years of with Excel experience 7+ years of account management, project or program management or buying experience Bachelor's degree, or 5+ years of professional or military experience Knowledge of Microsoft Access or SQL Experience using data to in المزيد...
Responsibilities: Developing and sustaining long-standing relationships with company-approved vendors. Meeting with suitable vendors to assess their products, inquire about their services, negotiate pricing, and communicate any product or service-related concerns. Conducting res المزيد...
خبرة لا تقل عن 5 سنوات في مجال المشتريات وإدارة الموردين وتحليل البيانات وتطوير التقارير - ويفضل أن يكون ذلك في مجال الخدمات المصرفية. إتقان عالي المستوى في استخدام Oracle Fusion أو أنظمة ERP المشابهة وMS Excel وPowerPoint وWord. مهارات تحليلية قوية والاهتمام بالتفاصيل والمساءلة والات المزيد...
Boutique Manager Store Manager
People Development / HR Networks, supports recruiting, hiring, developing and retaining high quality management and associates to fill store profile and succession planning Leads by example, trains, develops and provides ongoing feedback and coaching on product knowledge, selling s المزيد...
Boutique Manager Store Manager
People Development / HR Networks, supports recruiting, hiring, developing and retaining high quality management and associates to fill store profile and succession planning Leads by example, trains, develops and provides ongoing feedback and coaching on product knowledge, selling sk المزيد...
Key Accountabilities: Strategic Vendor Selection: Identify, evaluate, and select strategic vendors aligned with organizational goals and quality standards. Collaborate with cross-functional teams to assess vendor capabilities, capacities, and innovations. Establish and maintai المزيد...
مطلوب درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال أو علوم الكمبيوتر أو مجال ذي صلة أو ما يعادلها من سنوات الخبرة مطلوب ما لا يقل عن 5 سنوات من الخبرة العملية ذات الصلة في إدارة البائعين أو إدارة مخاطر البائعين. معرفة شاملة بالمفاهيم والمنهجيات المعمول بها مثل التحسين المستمر للجودة وخبرة التد المزيد...
Istant Manager Vendor Development
Assistant Manager – Vendor development. Roles and Responsibilities 1.Excellent Analytical and problem-solving skills. 2.In depth knowledge on various processes – Forging, casting, Fabrication, Machining …. 3.Good Knowledge on Vendor base 4.Qualify المزيد...
Key Responsibilities: Mergers & Acquisitions (M&A): Lead and manage the legal aspects of M&A transactions, including due diligence, negotiations, and documentation. Collaborate with internal and external stakeholders to ensure smooth transaction processes and compliance with UAE law المزيد...
Chanel is a world leader in creating, manufacturing and distributing luxury products, including Ready-to-Wear, Accessories, Fragrances, Makeup, Skincare, Jewellery, and Watches. Founded by Gabrielle Chanel in 1910, the House remains dedicated to quality craftsmanship and offering high المزيد...
Project Blackbook We build and manage consultancies ondemand freelance associate benches through a simple costeffective service.We are supporting a boutique sustainability strategy and ESG consultancy. Theyre seeking independent consultants for positions ranging from Consultant level المزيد...
Coherent balance between design and boutique operation The right level of timely and efficient communication Transparent and open-minded approach to challenging topics Encouragement of new and daring initiatives in dealing with design and construction Innovative and sustainable المزيد...
Ensure organized and streamlined planning and communication with all collaborators In close alignment with the Fashion Training Manager and Middle East & India training team, coordinate and implement training sessions / materials Prepare collection trainings, Client Experience trainin المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Boutique Vendor في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 800 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل موظف مشتريات, المشتري, مهندس المشتريات, مدير المشتريات, أخصائي المشتريات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, النفط والغاز, الجملة للبترول ومنتجات البترول, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل