وظائف المدير التنفيذي للمكتب الخلفي في الإمارات
وظائف المدير التنفيذي للمكتب الخلفي في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Back Office Executive Etisalat Hunting B2b
Job Summary: We are looking for a Back Office Executive to support the hunting sales team in the telecom industry by managing documentation data entry coordination and administrative tasks. The ideal candidate will ensure seamless backend operations allowing the sales team to focus on المزيد...
إدارة المبيعات المكتب الخلفي
الأدوار والمسؤوليات يلعب موظف إدارة المبيعات دورًا حاسمًا في دعم فريق المبيعات من خلال إدارة ومعالجة المهام الإدارية المتعلقة بالمبيعات. يضمن هذا الدور أن عمليات المبيعات تسير بسلاسة وكفاءة، مما يساهم في الأداء العام للمبيعات. فيما يلي المهارات والمسؤوليات الرئيسية لموظف إدارة المبيع المزيد...
Avp- Fraud Investigation And Back Office Uae National
Specific Accountability Manage & control team members associated with investigation of following types of Fraud Fraud related to Mobile Banking OTP compromise by customer Wallet frauds Desktop investigations Manage and ensure alerts generated in the Enterprise Fraud Monitoring Syst المزيد...
Supporting, training, and supervising front office staff. Ensuring that all customer-related tasks are handled accurately and on time to improve guests' experience. Handling customer complaints and special requests. Scheduling staff shifts and managing other HR-related tasks. المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مساعد تنفيذي للمكتب منظم للغاية ونشط لدعم قسم تكنولوجيا المعلومات بالمجموعة، سيكون مسؤولاً عن إدارة المهام الإدارية العامة، وتتبع العقود، والتعامل مع الشؤون المالية والفواتير، وتنظيم اجتماعات البائعين، والمساعدة في خطط تطوير الموظفين. يتطلب هذا الدور مهارات اتصال المزيد...
الترحيب بالعملاء والترحيب بهم بطريقة ودية ومهنية. المسؤول عن أداء المهام الكتابية داخل بيئة المكتب لدعم العمليات اليومية. التأكد من الرد على المكالمات بطريقة احترافية وفي الوقت المناسب والتعامل مع جميع الاستفسارات وفقًا لمعايير الخدمة وأوقات الاستجابة. إدارة مخزون المكتب مثل القرطاسية المزيد...
Conducts patient satisfaction surveys. Monitor patients and visitors and ensure their satisfaction. Assist patients in filling out any required paperwork, including insurance documents. Contact potential, existing or new Emirati customers through phone to inform about the product, المزيد...
Programme Office Executive Intern
Duties and Responsibilities Provide administrative support to the GCC LO Team, including but not limited to: Support in preparations for GCC LO activities and events for meetings, workshops, including logistical coordination and support. Support the partnerships specialist regularly المزيد...
To be successful as a thoracic surgeon you should have indepth knowledge of your discipline as well as the risks associated with each procedure. Outstanding thoracic surgeons should be highly analytical observant and able to examine each medical case from multiple angles.Some of the R المزيد...
Customer Service Agent Salary 4.5k to 5.5k (based on exp) Working Hours 8:30 AM to 5:30 PM Weekly Off Sunday Work location DWC Freezone Jebel Ali Dubai Arabic Speakers preferred Position: Customer Service Agent Company Overview: Star Services LLC is a leading provider of highquality المزيد...
Executes routine inspection maintenance and repairs of mechanical systems and all associated work to the highest professional standard for the whole complex.Performs the tasks assigned to him and ensures their implementation while working independently.Acts on issues and concern المزيد...
Assist in managing MEP projects supporting senior engineers and project leaders in delivering successful outcomes.Prepare technical specifications drawings and documentation under the guidance of senior team members.Participate in technical and quality reviews of projects ensuring com المزيد...
Overall responsibilities:Assist in various project main contracts subcontracts and PO terms and perform the scope of work as defined for the role and provide day to day assistance to Head of Projects and functionally coordinate with Contracts Manager.Manage and ensure all preand posts المزيد...
Assist in managing MEP projects supporting senior engineers and project leaders in delivering successful outcomes.Prepare technical specifications drawings and documentation under the guidance of senior team members.Participate in technical and quality reviews of projects ensuring com المزيد...
Install equipment machinery wiring and software to meet precise specifications.Train and guide team members on installation techniques.Use logical problemsolving to evaluate alternative solutions and select the best approach.Determine the necessary tools and balance costs and benefits المزيد...
Key Responsibilities: Regional Training Strategy: Develop and drive regional training strategy aligning it with corporate goals brand standards and operational priorities. Design a comprehensive training framework that encompasses onboarding technical skills guest service المزيد...
Professional Experience (Must haves) 57 Years as a Technician / Fitter in Steel Plant 78 years experience in Mechanical maintenance of Steel Plant as a Sr. Technician / Mechanic Previous Experience/exposure Recommendations Key Performance Indicators Ensure Health Safety and Environme المزيد...
TasksTo identify develop and execute growth opportunities in international markets particularly focusing on the UAE and surrounding regions.RequirementsProven track record in business development sales or a similar role with a focus on international markets.Experience in the UAE marke المزيد...
We are looking for Business Development Executives IT for our UAE Location with the following skill setCandidate must have good oral and written communication skillsMust be an Indian.Must be relocate at AbudhabiShould be Smart Hardworking Sincere Confident & Result OrientedShould المزيد...
The Role Are you passionate about driving growth in the Information Technology and Services sector We are looking for a friendly and motivated Business Development Manager to join our dynamic team! In this role you will play a crucial part in expanding our client base and fostering lo المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال المدير التنفيذي للمكتب الخلفي في الإمارات - أبوظبي, دبي, الشارقة - اكتشف 50 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مشغل إدخال البيانات, تنفيذي مكتب الاستقبال, مندوب مبيعات, وكيل خدمة العملاء, مشرف العمليات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, وكلاء وسماسرة العقارات, الممارسات الطبية, تصنيع الأجهزة الطبية, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل