وظائف مساعد مدير فرع في دبي
وظائف مساعد مدير فرع في دبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Assistant Branch Manager
Job Description As an Assistant Branch Manager at Emirates NBD, your role is to support the Branch Manager in overseeing the daily operations of the bank branch. This role includes managing staff, ensuring excellent customer service, maintaining operational efficiency, and driving sa المزيد...
تقييم ظروف السوق المحلية وتحديد فرص المبيعات الحالية والمستقبلية. توجيه جميع الجوانب التشغيلية بما في ذلك التسليم وخدمة العملاء والموارد البشرية والإدارة والمبيعات. تطوير التوقعات والأهداف المالية وخطط العمل تلبية الأهداف والمقاييس. إدارة الميزانية وتخصيص الأموال بشكل مناسب. إبراز أفض المزيد...
LHH is currently seeking an Assistant Manager (Branch Operations) for our client in Augusta, GA. In this pivotal role, you will collaborate closely with the Branch Manager to oversee Route Drivers and Customer Deliveries, ensuring a culture of safety, growth, and operational excellenc المزيد...
درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال أو الخدمات اللوجستية أو إدارة سلسلة التوريد أو مجال ذي صلة (يفضل درجة الماجستير). - خبرة مثبتة في مجال الشحن أو الخدمات اللوجستية، مع ما لا يقل عن 5-7 سنوات في دور إداري. مهارات قيادية قوية وبناء الفريق، مع القدرة على إلهام وتحفيز الآخرين. مه المزيد...
Processes To ensure that procedures outlined in Branch Operations Circular are fully implemented and ensure compliance with the Management Manual, Operating Manuals and laid down procedures. To comply with all applicable money laundering prevention procedures and, in particular, المزيد...
Country: United Arab Emirates Location: UTS Carrier Palladium building 2nd floor Al Quoz Dubai UAE Role: Branch Operation Manager Location: Dubai UAE Full/ Parttime:Build a career with confidenceCarrier Global Corporation global leader in intelligent climate and energy solutions is المزيد...
The Role At KNZ Solutions we believe in pushing the boundaries of innovation and delivering exceptional solutions that drive real results for our clients. Our team is made up of forwardthinking professionals who are passionate about making a meaningful impact in the industries we serv المزيد...
The Risk Manager will be responsible for identifying assessing managing and mitigating various risks that may impact the branchs operations reputation and financial stability. This role involves developing and implementing risk management strategies policies and procedures while ensur المزيد...
What You Should Have Strong inter-personal skills required to communicate with internal stakeholders and regulators Excellent communication and presentation skills Awareness of regulatory guidelines and regulations (CBUAE, IA and DFSA) Awareness of banking regulatory framework, المزيد...
Organisation Unit Purpose Provides credit administration and operations support to all corporate banking units by preparing security documents, lodging and safe-keeping executed security documents, monitoring recoveries, providing various reports to stakeholders, including but not li المزيد...
Job Description Passionate about guest interaction, food and beverage? As an Assistant Manager, you will lead your team to create unforgettable experiences for our guests in our organic, earthy and grounded beachside restaurant & bar Venue i.e. ULA Beach Ras Al Khaimah What You المزيد...
You will be responsible to assist with the efficient running of the department in line with Hyatt International's Corporate Strategies and brand standards, whilst meeting employee, guest and owner expectations. The Assistant Manager - Front Office is responsible to assist the Ass المزيد...
About You To be successful in this role you need to have at least a Bachelor's Degree in Business Administration, Procurement or related field and/or equivalent of 4 years' experience working with vendor management. We're looking for candidates who consistently seek to i المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تبني وتشجيع روح ومعايير التميز كما هو محدد في القيم الأساسية لـ GEMS. بالاشتراك مع مدير عمليات المدرسة، قم بتطوير نظام لتنظيف وإصلاح وصيانة مرافق المدرسة، سواء أثناء الفصل الدراسي أو خلال العطلات المدرسية للعمليات الكبرى. تنسيق جميع قضايا صيانة المباني والتأكد من المزيد...
Skill Farm Members are invited to apply for the following role: Responsibilities: Conduct account planning with Client Service Team Members & cross selling other products & services to commercial clients to ensure multi-product relationship and greater Share of wallet. Facil المزيد...
التأكد من أن الموظفين يعملون معًا كفريق واحد لضمان الخدمة المثلى وتلبية احتياجات الضيوف. إكمال مهام الفتح والإغلاق حسب الضرورة، بما في ذلك إعداد الإمدادات والأدوات اللازمة، وتنظيف جميع المعدات والمناطق، وقفل الأبواب، وما إلى ذلك. الحفاظ على نظافة مناطق العمل طوال اليوم، وممارسة إجراءا المزيد...
Responsibilities Analyze market data to identify and understand evolving demand categories, providing valuable insights for strategic decision-making. Conduct thorough research and analysis to identify and select suitable brands that align with the department's demand anal المزيد...
Istant Manager - Branch Operations - Express Logistics
Position Summary Basic Data Entry Clerk Wanted - Wok From Home 25 Words Per Minute Input We are Legitimate Work From Home Data Entry Jobs are going to require that you have skills relevant to the position you are applying for. Training is provided based on the position. JOB REQUIRE المزيد...
The Risk Manager will be responsible for identifying assessing managing and mitigating various risks that may impact the branchs operations reputation and financial stability. This role involves developing and implementing risk management strategies policies and procedures while ensur المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تقديم المساعدة في إعداد الميزانيات وتقارير الإدارة والإحصاءات المالية المطلوبة من قبل الوزارات الحكومية والإشراف على صيانة دفتر الحسابات المدينة ومطابقة أرصدة المدينين مع دفتر الأستاذ العام بطريقة فعالة وفي الوقت المناسب بما يتفق مع سياسات الشركة ومعايير المحاسبة المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مساعد مدير فرع في دبي - اكتشف 2035 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل Manager Business Development, Manager Business Development, مدير مبيعات, مدير الشؤون المالية, مدير التسويق على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, المكاتب التنفيذية, خدمات التوظيف العامة, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل