وظائف Administrative Operations Assistant في الإمارات
وظائف Administrative Operations Assistant في الإمارات

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
DescriptionThe OpportunityThe College of Business is seeking an Administrative Assistant for the Dubai Campus who will provide administrative and secretarial support to the Assistant Dean faculty and students.The ResponsibilitiesAct as an initial point of contact for studentsProvide s المزيد...
Job Summary The Admin Executive plays a crucial role in managing the companys daytoday administrative operations. This position is responsible for ensuring smooth office functions handling office setup managing vendor relationships and supporting HR functions like visa processing and المزيد...
Tagalog Speaking Accountant - Diamond Mining Operations West And South Africa
DescriptionApt Resources is seeking an experienced a Tagalogspeaking Accountant to join the team of our client a prominent diamond mining company operating in West and Southern Africa. The ideal candidate will be responsible for managing financial activities related to mining operatio المزيد...
OverviewCollaborating closely with the Operations and Administrative teams ensuring seamless support across all facets of operations. Assisting in streamlining administrative processes managing schedules and facilitating communication between departments to optimize workflow efficienc المزيد...
Position: Admin Manager Company: Freelan Location: Dubai United Arab Emirates Contract Details: Fulltime Freelan a leading company in the UAE is seeking a highly organized and experienced Admin Manager to join our team in Dubai. As the Admin Manager you will be responsible for oversee المزيد...
Job Title: Accountant Job Location: Dibba, Fujairah, UAE Job Responsibilities: Manage daily financial transactions and maintain accurate bookkeeping records. Prepare monthly, quarterly, and annual financial statements and management reports. Handle payroll processing a المزيد...
Our client is looking for a reliable and detailoriented Bookkeeper & Admin Executive with strong experience in Zoho Books financial administration and VAT filing preferably within the automotive industry. This role requires excellent organizational skills a strong understanding of fin المزيد...
Our client is looking for a reliable and detailoriented Bookkeeper & Admin Executive with strong experience in Zoho Books financial administration and VAT filing preferably within the automotive industry. This role requires excellent organizational skills a strong understanding of fin المزيد...
Responsibilities: Oversee and manage Key Opinion Leader campaigns ensuring optimal performance and engagement.Handle and maintain relationships with key accounts ensuring smooth operations and client satisfaction.Evaluate campaign effectiveness track key performance metrics and provid المزيد...
Administrative And Logistics Officer
We are seeking a proactive and detail-oriented Administrative and Logistics Officer to handle both administrative and logistics operations in our Dubai office. The ideal candidate will ensure smooth office management while coordinating logistics activities, including shipments, inven المزيد...
Contract Admin Head - Grade Of Sr Manager -1
Job Description: Contracts Administration Head Location: Ahmedabad Gujarat India Level: Sr. Manager Education: BE/B. Tech Key Responsibilities: Oversee the preparation negotiation and management of contracts for the project. Ensure compliance with contractual المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يتضمن الدور العمل في المشاريع المرتبطة بمياه الأمطار والصرف الصحي، وتخفيف الفيضانات، وشبكات مياه الصرف الصحي وشبكات توزيع المياه ومحطة الضخ ومصنع إعادة التدوير. وسيشمل ذلك إجراء التحقيقات والتخطيط والتصميم والعطاءات وإدارة العقود والإشراف على البناء ومراقبته. سيتخ المزيد...
الأدوار والمسؤوليات في هذا الدور المحوري، ستكون مسؤولاً عن تنفيذ استراتيجية الولاء وتجربة الأعضاء خصيصًا لضيوف Fairmont وRaffles ضمن برنامج ALL. ستلعب دورًا رئيسيًا في تعظيم مشاركة الضيوف والاحتفاظ بهم وتوليد الإيرادات من خلال برنامج الولاء الخاص بنا. في هذا الدور، ستقدم تقاريرك إلى المزيد...
الأدوار والمسؤوليات الإشراف على العمليات اليومية لمكتب الاستقبال. تدريب وتوجيه وتوجيه جهود فريق وكلاء الاستقبال. تقديم الدعم لمدير مكتب الاستقبال في المهام التشغيلية اليومية. تقديم ثقافة خدمة ودودة وجذابة باستمرار تساهم بشكل إيجابي في الخدمة المقدمة ضمن علاماتنا التجارية. الالتزام با المزيد...
Medical Insurance Administrator Insurance Operations Assistant
Job Title: Medical Insurance Administrator Job Summary: We are looking for a detailoriented Medical Insurance Administrator with 3 years of experience in handling medical insurance processes including employee additions deletions and administrative tasks. The ideal candidate will coor المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤول عن مراقبة العمليات اليومية للمركبات واستخدامها وتهذيب مظهر السائقين بما يتماشى مع المعايير المحددة. إستراتيجي المسؤوليات غير متاح تشغيلي مراقبة وضمان مستويات عالية من رضا النقل لتحقيق أهداف استخدام الأسطول والإيرادات. التنسيق مع الورشة والتجار للتسليم المزيد...
خدمات الأفراد المتخصصين
الأدوار والمسؤوليات يتولى مساعد المدير - خدمات الأفراد مسؤولية إدارة وحدات أعمال متعددة ضمن خدمات الأفراد المشتركة، والإشراف على العمليات الحرجة مثل التوظيف والخروج وتجديد التأشيرات، مع ضمان الامتثال لاتفاقيات مستوى الخدمة لتلبية المعايير التنظيمية. يتضمن هذا الدور العمل مع وحدات أعم المزيد...
الأدوار والمسؤوليات نحن نبحث عن مدير منتج أول لقيادة أنشطتنا وتقنية الإعلان ومنتجات العلامة البيضاء في Almosafer. هذا الدور بالغ الأهمية في تشكيل مستقبل منصتنا، وضمان حصول المسافرين على تجارب ثرية مع تحسين فرص الإيرادات من خلال تقنية الإعلان وحلول العلامة البيضاء. بصفتك عضوًا رئيسيً المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المدير المساعد (KAM) - إدارة الحسابات مسؤول عن تطوير والحفاظ على علاقات قوية مع العملاء الرئيسيين داخل صناعة السياحة، وضمان تقديم خدمة استثنائية وحلول سفر مخصصة. يتضمن هذا الدور دفع نمو الأعمال من خلال إدارة الحسابات الاستراتيجية، وتحديد الفرص الجديدة، وضمان رضا ا المزيد...
Job Purpose: Overseeing daily office operations and providing support for general functions including preparing reports and assisting with HRrelated tasks. Responsibilities include handling assigned administrative duties managing facility maintenance overseeing office supplies supervi المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Administrative Operations Assistant في الإمارات - دبي, أبوظبي, رأس الخيمة - اكتشف 45 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المدير التنفيذي, مساعد إداري, المحاسب, مسؤول علاقات المرضى, مدير إعلامي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, التجزئة, التدريب والتعليم المهني, التعليم العالي, برامج إدارة التعليم. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل