وظائف تنفيذي الإدارة والحسابات في الامارات
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
المدينة
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف تنفيذي الإدارة والحسابات في الامارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Complying with all company, local, state, and federal accounting and financial regulations. Compiling, analyzing, and reporting financial data. Creating periodic reports, such as balance sheets, profit & loss statements, etc. Presenting data to managers, in المزيد...
تنفيذي تمويل وحسابات
RAK Medical & Health Sciences University -
رأس الخيمة
-
الامارات
إدارة جميع العمليات المحاسبية العامة إعداد تقارير الوضع المالي الحالي بالمؤسسة تحليل البيانات المالية وتقديم رؤى محاسبية من دراستها إدارة وتتبع جميع الحركات المالية وتحديث سجلات المشتريات والمبيعات تقديم تقارير مالية دورية عن وضع الشركة لمجلس الإدارة والإدارات المعنية الاحتفاظ المزيد...
Procurement And Accounts Officer
Skills Hub Recruitment Agency -
أبوظبي
-
الامارات
Job Title: Procurement and Accounts OfficerJob Type: PermanentJob Location: Abu DhabiJob Description:We are seeking a versatile and experienced Accountant Plus Procurement Specialist to join our team. This unique role requires a blend of operational accounting expertise and comprehens المزيد...
Procurement And Accounts Officer
Skills Hub Recruitment Solutions -
دبي
-
الامارات
General Responsibilities: Collaborate with various teams to streamline operations and contribute to cost-saving initiatives. Participate in the development and implementation of new operational and procurement procedures. Ensure adherence to legal and regulatory requirements in المزيد...
ضمان التسلسل الفعال للاستراتيجية الوظيفية في خطط عمل القسم لضمان التوافق الرأسي والتكامل الأفقي مع استراتيجيات الأقسام الأخرى المتداخلة. إدارة الإنجاز الفعال للأهداف المعينة من خلال قيادة قسم إدارة الرواتب والحسابات الدائنة من خلال تحديد الأهداف الفردية وإدارة الأداء وتطوير وتحفيز الم المزيد...
Procurement And Accounts Officer Ft
Reyada Home Health Care Services -
أبوظبي
-
الامارات
Develop and implement procurement strategies in line with organizational goals. Source, evaluate, and negotiate contracts with suppliers and vendors. Ensure timely and cost-effective procurement of goods and services. Collaborate with various departments to understand their procuremen المزيد...
درجة البكالوريوس في المحاسبة أو المالية أو مجال ذي صلة. خبرة مثبتة كمدير تنفيذي إداري ومحاسبي في دور مماثل. الكفاءة في Tally ERP ومعرفة قوية بمبادئ المحاسبة. - الإلمام بلوائح ضريبة القيمة المضافة في دولة الإمارات العربية المتحدة والخبرة في الامتثال لضريبة القيمة المضافة. قدرات تنظيمية المزيد...
Job Title: Administration ExecutiveExperience: 1 3 YearsMonthly Salary: AED()Job Location: Dubai United Arab Emirates (UAE)Education: Secondary School Bachelor of Commerce Bachelor of Business Administration Bachelor of ArtsNationality: IndianGender: AnyVacancy: 1 VacancyEmployment المزيد...
Requirements and skills Proven experience as an Executive Administrative Assistant, Senior Executive Assistant or in other secretarial position Full comprehension of office management systems and procedures Excellent knowledge of MS Office Proficiency in English Exemplary plann المزيد...
• Proven experience in an administrative, customer service or operations support • Operation and organizational management and coordination • Manage customer's incoming and outgoing communications, including answering phone calls and responding to emails in a professional and timely m المزيد...
مراقبة الحسابات يوميًا. تحديد الحسابات المستحقة المعلقة. التحقيق في البيانات التاريخية للديون والفواتير. اتخاذ إجراءات لتشجيع الدفعات في الوقت المناسب. الاتصال بالعملاء ومناقشة المدفوعات المتأخرة لديهم. معالجة المدفوعات والمستردات. حل مشكلات الفواتير. حل مشكلات ائتمان العملاء. المزيد...
We are looking for a motivated Local Class A Flatbed Driver to deliver metal to manufacturing facilities. Duties of the Class A Flatbed driver include strapping product down, tarping when necessary, making sure correct product is off loaded. The ideal candidate should have a Class A C المزيد...
Responsibilities: Providing support for clients by learning about and satisfying their needs. Making cold calls or reaching out to prospects. Following up with prospects several times throughout the sales cycle to ensure needs are being met. Presenting and demonstrating the valu المزيد...
Provide assistance and support to the Accounts Manager Manage online banking payments Data entry and reports generation using QuickBooks VAT reconciliation and VAT entry posting Prepare bank reconciliations Monitor weekly and monthly cash flows Prepare periodic financial state المزيد...
الاتصال بزملاء Halian وتمويل العملاء للتأكد من أن لدينا الوثائق المناسبة والصحيحة المطلوبة للتداول مع العملاء وإصدار الفواتير. مطاردة وحفظ الجداول الزمنية من المقاولين / العملاء لتمكين إعداد فواتير سريعة ودقيقة. الاحتفاظ بسجلات للصفقات / المواضع الجارية لضمان إعداد الفواتير في الوقت ا المزيد...
Responsibilities: Providing support for clients by learning about and satisfying their needs. Making cold calls or reaching out to prospects. Following up with prospects several times throughout the sales cycle to ensure needs are being met. Presenting and demonstrating the valu المزيد...
قم بإنشاء خطط عمل مفصلة مصممة لتحقيق الأهداف والحصص المحددة مسبقًا إدارة دورة المبيعات بأكملها بدءًا من العثور على العميل وحتى تأمين الصفقة اكتشف فرص مبيعات جديدة من خلال التواصل وحوّلها إلى شراكات طويلة الأمد تقديم المنتجات للعملاء المحتملين توفير دعم احترافي لما بعد البيع لزيادة ولا المزيد...
English. Roles and Responsibilities Reconcile invoices and identify discrepancies. Create and update expense reports. Process reimbursement forms Bank reconciliation. Enter financial transactions into internal databases. Check spreadsheets for accuracy. Maintain digita المزيد...
Telehealth, fully remote Therapist / Counselor opportunity for part-time or full-time. Bonus OfferedLicensed Therapist / Counselor Details:100% remote workHigh volume of regular client referralsTherapy focused model with zero administrative work5-40 hrs per week - You decide your sche المزيد...
Responsibilities: Consistently recruiting excellent staff. Maintaining a smooth onboarding process. Training, counseling, and coaching our staff. Resolving conflicts through positive and professional mediation. Carrying out necessary administrative duties. Conducting performan المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال تنفيذي الإدارة والحسابات في الامارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 6175 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل تنفيذي مبيعات, تنفيذي تطوير الأعمال, تنفيذي التسويق, مساعد تنفيذي, سكرتير تنفيذي على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, التوظيف, البحوث التنفيذية, شركات التوظيف, الفنادق. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
الوظائف الأكثر شيوعاً في الامارات
صاحب العمل