وظائف Action Items في أبوظبي
وظائف Action Items في أبوظبي

نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج

لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Job Description Roles & Responsibilities Lead and manage the project team to ensure successful completion of project goals. Develop and execute project plans, timelines, and budgets. Identify and manage project risks, issues, and dependencies. Communicate project status and progress المزيد...
Responsibilities • Lead and manage large, complex, enterprise-level projects • Manage full Project lifecycle including initial planning, scoping, cost estimation, scheduling, resourcing, technical solution design, monitoring project implementation metrics, action items, and deliverab المزيد...
Urgent Requirement For Business It Project Manager - It Applications A
Job Description 1. Ensure Project is delivered on time and within budget, meeting agreed scope and quality criteria 2. project planning and project implementation aligned with the organization’s standards and policies. 3. Responsible for coordinating timely project meetings, produc المزيد...
Head Of Policy Quality Assurance - Risk Validation
JOB PURPOSE: The purpose of job is to manage model risk governance across all model family types within the group as applicable. The job holder would be responsible for inventory consolidation model health and risk assessment due tracking of external and internal model related action المزيد...
دعم المشروع: مساعدة مديري المشروع في تطوير خطط المشروع والجداول الزمنية والميزانيات. التواصل: العمل كحلقة وصل بين أعضاء الفريق وأصحاب المصلحة والعملاء، وضمان التواصل الفعال طوال دورة حياة المشروع. التوثيق: الحفاظ على وثائق المشروع، بما في ذلك ملاحظات الاجتماع، وعناصر العمل، وتقارير ال المزيد...
دعم التخطيط وتنفيذ الحملات التسويقية ومبادرات الأعمال الرقمية، وضمان التوافق مع أهداف الشركة. تنسيق أنشطة التسويق الرقمي، بما في ذلك إنشاء المحتوى وإدارة وسائل التواصل الاجتماعي والإعلان عبر الإنترنت. التعاون مع فريق التسويق لتطوير استراتيجيات تعزز الوعي بالعلامة التجارية، وإشراك العم المزيد...
Wealth Management Administrative Assistant
Job Title: Wealth Management Administrative Assistant Location: Abu Dhabi Our client is a leading investment management firm that prides itself on developing lasting partnerships with their clients. Specialising in wealth management and financial services they provide tailored soluti المزيد...
We are seeking an experienced and bilingual (Arabic and English) Executive Assistant to provide comprehensive administrative and organizational support to the CFO. The role requires exceptional coordination skills extensive travel flexibility and the ability to liaise effectively with المزيد...
الأدوار والمسؤوليات يقدم المهندس المقيم الرئيسي التقارير إلى مدير الإشراف/مدير المشروع، وسيتولى نطاق خدمات الإشراف على البناء في شركة AECOM ويعمل كنقطة الاتصال الرئيسية للعميل لتقديم المشورة بشأن جميع المسائل الهندسية والعقدية المتعلقة بالمشروع وفقًا لنطاق العمل المتعاقد عليه. واجبا المزيد...
Executive Assistant Arabic Speaker
We are seeking an experienced Administrative Assistant to provide highlevel support to 35 senior leaders in a prestigious organization based in Abu Dhabi. This role functions similarly to that of a Personal Assistant adhering to VIP protocols handling confidential matters with discret المزيد...
JOB PURPOSE:Complete GTB cash and channel setups as a checker in various bank systems such as FabOnline iBanking RCD and RCP etc.Systematically allocate new deals and maintenance requests to the Onboarding ManagersMonitor closely the timely completion of the deals and maintenance tick المزيد...
الأدوار والمسؤوليات توفير القيادة في مجال الصحة والسلامة والبيئة في تنفيذ أهداف الصحة والسلامة والبيئة للمجموعة. ضمان التنفيذ الفعال لمعايير وإجراءات الصحة والسلامة والبيئة في المنظمة. مراقبة وتوجيه اتجاهات الصحة والسلامة والبيئة ودفع تنفيذ مبادرات الصحة والسلامة والبيئة المناسبة للت المزيد...
Job Summary:The Administrative Assistant will provide comprehensive administrative support to the Construction Services Division. This role involves managing documentation coordinating schedules and facilitating communication between team members and clients. The ideal candidate will المزيد...
الأدوار والمسؤوليات بصفتك عضوًا كبيرًا في مجموعة التصميم والتخطيط، ستعمل كمسؤول كبير في مجموعة عملك وفي الأعمال التجارية الأوسع نطاقًا. سيعمل هذا الدور بشكل وثيق مع مديري المشروع وقادة مجموعة الأعمال لتقديم مجموعة واسعة من المشاريع مثل الاستخدامات المختلطة والسكنية والتجزئة والضيافة المزيد...
Job Summary:The Administrative Assistant will provide comprehensive administrative support to the Construction Services Division. This role involves managing documentation coordinating schedules and facilitating communication between team members and clients. The ideal candidate will المزيد...
Job SummaryReporting to the Director of Supervision/ Project Director the Resident Engineer will lead AECOMs Construction Supervision scope of services and act as the clients main point of contact advising on all engineering and contractual matters related to the project as per the co المزيد...
Reporting to the Director of Supervision/ Project Director the Senior Resident Engineer will lead AECOMs Construction Supervision scope of services and act as the clients main point of contact advising on all engineering and contractual matters related to the project as per the contra المزيد...
Manager- Gtb Channel Onboarding - Emiratized Role
Job Purpose: The main objective of this team is to build a best in class globally integrated channel Onboarding function that provides a unified experience to Global CCIB and Investment Banking Clients through onboarding and training them on all GTB Channels. The role is responsi المزيد...
الأدوار والمسؤوليات 1. معرفة إدارة المشروع فهم دورة حياة المشروع: فهم مراحل إدارة المشروع، بما في ذلك البدء والتخطيط والتنفيذ والمراقبة والإغلاق. منهجيات المشروع: الإلمام بمنهجيات إدارة المشروع مثل Agile أو Waterfall أو Scrum أو Lean لدعم التخطيط وتنفيذ المشاريع. جدولة المشروع: الكفا المزيد...
Key Skills & Competencies: 1. Project Management Knowledge Project Lifecycle Understanding: Knowledge of the project management lifecycle including initiation planning execution monitoring and closure to effectively coordinate project activities. Methodologies: المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Action Items في أبوظبي - اكتشف 24 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير المشروع, مدير المشروع, مهندس مقيم كبير, المدير, مستشار الصحة والسلامة والبيئة على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, الجملة للاستيراد والتصدير, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, المكاتب التنفيذية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل