وظائف مدير مكتب محاسبة في أبوظبي
وظائف مدير مكتب محاسبة في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Accounts Office Manager
Full job description Accountant (Tagalog speaking) with experience two years in quick books in UAE. Job Type: Full-time Pay: AED4,000.00 - AED6,000.00 per month Experience: Accounting: 3 years (Required) quick books: 2 years (Required)
Responsibilities: Manage day-to-day administrative operations of the office, including but not limited to answering phones, responding to emails, and handling correspondence Coordinate office activities and schedules, including meetings, appointments, and events Maintain office suppl المزيد...
Responsibilities: Manage the Managing Director's calendar, scheduling appointments, meetings, and events efficiently. Oversee office operations and procedures to ensure organizational effectiveness and efficiency. Coordinate office activities and operations to secure efficiency and c المزيد...
Answering incoming calls; taking messages and re-directing calls as required Taking minutes Diary management and arranging appointments, booking meeting rooms and conference facilities Data entry (sales figures, property listings invoices) General office management such as ordering st المزيد...
Job Responsibilities Managing the Office of the CEO including prioritizing and responding to competing and often ambiguous demands while proactively and comprehensively coordinating CEO daily activity Organizing all aspects of travel and related documentation Manage and maintain C المزيد...
Job Description Manage the functioning of all departmental employees and facilities (Reception, Guest Service Center, Bell team, Drivers, Concierge, Guest Experience, Night shift – 45 person manning) Develop and maintain a motivational working environment within the department taking المزيد...
يساعد مدير مكتب الاستقبال في إدارة وظائف مكتب الاستقبال والإشراف على الموظفين على أساس يومي. تشمل مناطق مكتب الاستقبال موظفي الجرس/الباب ولوحة المفاتيح وخدمات الضيوف/مكتب الاستقبال. يوجه هذا المنصب المديرين والموظفين ويعمل معهم لتنفيذ الإجراءات وضمان عملية تسجيل وصول ومغادرة فعّالة. ي المزيد...
Job Description We are looking for a talented and experienced HR & Office Manager to join our team . Responsibilities : Managing recruitment,selection process , onboarding, and exit procedures Employee relations by addressing demands, grievances or other issues De المزيد...
Roles & Responsibilities Duties and Responsibilities • Work with the HR Director to design and implement an effective workforce panning program that meets all business requirements. • Manage the full recruitment process and ensure a fair and transparent recruitment process for candid المزيد...
What will you do? Responsible for overseeing and supervising the operations of the Front Desk, Guest Services, Bell, Door, Concierge and Night Audit Ensures that all Front Office Policies and Procedures are adhered to. Ensures VIP procedures are being met or exceeded daily for all Gu المزيد...
Roles & Responsibilities Supervising all administrative tasks related to the activities of the Office of the Vice President of the Center, coordinating the work program, and coordinating with all work teams. He follows and attends meetings, memos, correspondence, and reports on the المزيد...
Office Manager- Arabic Speaker
Responsibilities: Office Management: Oversee daily office operations and ensure efficiency. Manage office supplies, equipment, and maintenance. Coordinate with vendors and service providers. Implement and maintain office policies and procedures. Administrative Support: Provide admini المزيد...
مدير الحسابات
– درجة البكالوريوس في المحاسبة أو المالية أو المجال ذي الصلة. - خبرة لا تقل عن 4 سنوات في الأدوار المحاسبية أو المالية، مع فهم قوي للمبادئ والممارسات المالية. - إتقان برامج المحاسبة (مثل QuickBooks أو SAP أو ما يعادلها) ومهارات Microsoft Excel المتقدمة. - مهارات تواصل وشخصية م المزيد...
تطوير وزيادة قاعدة عملاء المرافق وتحديد الفرص في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا. توليد مبيعات الوحدات والمكونات في سوق المرافق في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. إغلاق علاقات التوريد مع الحسابات الرئيسية، ويجب أن يشمل ذلك ما يلي: تنمية مكثفة للعلاقات مع الحسابات الرئيسية المحلية و المزيد...
Project Manager - Office Fitout
Requirements: Coordinate with all stakeholders including internal teams and external vendors for the successful delivery of projects measured as completed on time, within the budget allocated and in acceptable quality. Obtains a comprehensive understanding of the project requirements المزيد...
Responsibilities: Assist in coordination of client engagements, meetings and travel logistics. Communication and management support with clients and internal staff, covering written and verbal communication, preparation of meeting notes, agendas to support client facing project manag المزيد...
Be an active team member and provide support to managers and key stakeholders for the successful execution of client projects; Provide input and contribute to the planning and delivery of technical accounting (IFRS / IPSAS) engagements, including work plans, timelines, and project man المزيد...
تقييم وتحليل أداء إطار عمل إدارة الأداء المؤسسي لمجموعة الشركات (كفاءة وفعالية الإطار) وتطوير التوصيات/المقترحات لتحسين إطار عمل إدارة الأداء المؤسسي. قيادة وتنفيذ المبادرات لتحسين إطار عمل إدارة الأداء المؤسسي. ويشمل ذلك على سبيل المثال لا الحصر: أطر إدارة الأداء الاستراتيجي والعمل المزيد...
Main Duties and Responsibilities: Operational: § Block the morning arrivals and communicate them to Room Service for the amenities § Check today’s pick up and cancelled reservations for HWEB bookings, charge them accordingly and update PMS, also refund the guests credit card. § Ch المزيد...
مراجعة وإنشاء / نشر جميع أنواع الذمم الدائنة. معالجة استفسارات الموردين وحل مشكلات الدفع المستلمة من البائعين، والتعامل مع الموردين مباشرة وعلى الهاتف وما إلى ذلك. مراجعة الحوالات للفواتير الواردة / الفواتير الضريبية والتحقق من جميع المستندات المستلمة والتحقق من المواقع مما إذا كانت ا المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير مكتب محاسبة في أبوظبي - اكتشف 1112 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مشروع, مدير المشروع, مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, خدمات الإعلان, خدمات العلاقات العامة والاتصالات, خدمات الفعاليات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, فترة تدريب, عن بُعد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل