وظائف موظف إدارة وحسابات في رأس الخيمة
وظائف موظف إدارة وحسابات في رأس الخيمة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Provide a summary of the ageing report required by various people in the Accounting and Control Department to prepare monthly reportsTo understand Sofitel objectives in managing Account Payable Function so as toprovide an effective system to track Accounts Payable for effective Cash F المزيد...
Provide an effective system to track Accounts Receivables for the activities of the Credit Management.To understand thoroughly Sofitel objectives in managing Account ReceivablesProvide a summary of the ageing report required by various ambassadors in the Accounting and Control Departm المزيد...
موظف حسابات القبض
توفير نظام فعال لتتبع حسابات القبض لأنشطة إدارة الائتمان. لفهم أهداف سوفيتيل بدقة في إدارة حسابات القبض تقديم ملخص لتقرير التقادم الذي يطلبه مختلف السفراء في قسم المحاسبة والرقابة لإعداد التقارير الشهرية. تزويد سفراء المبيعات والتسويق ورؤساء الأقسام بالمعلومات اللازمة لهم لإدارة عملائ المزيد...
Job SummaryThe Security Officer is responsible for ensuring the safety and security of guests employees and hotel property. This position requires vigilance professionalism and excellent customer service skills to maintain a secure and welcoming environment.Key ResponsibilitiesSecurit المزيد...
You will drive Safety performance within the facility to help OI achieve best in class performance. You will work closely with the teams on preventative safety measures and will helpensure Safety compliance and improvement within the facility spending up to 90% of your time on the wor المزيد...
موظف الإسكان
لتنفيذ جميع الإصلاحات والصيانة داخل حدود سكن السفير، مثل الأثاث أو المعدات أو الأنابيب أو أعمال التلميع أو حمام السباحة أو الأجهزة الكهربائية أو الجدران أو الأرضيات أو أي عناصر أخرى حسب التوجيهات. لإجراء إصلاحات طفيفة على جص الجدران والأداءات والشقوق وما إلى ذلك اللازمة للتحضير لمهمة المزيد...
Key roles and responsibilities: Inspecting the workplace regularly to identify potential hazards and ensure compliance with safety standards. Crafting effective safety policies and procedures that meet local and federal regulations. Conducting training sess المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تنسيق وإدارة جميع الإجراءات اللازمة لمعالجة المستندات المتعلقة بالشركة مثل رخصة الشركة التجارية وبطاقة الهجرة وتجديد الإيجار وتجديد رخصة السيارة وعملية التصديق على المستندات العامة. تمثيل الشركة في التعامل مع الجمارك والموانئ والهجرة وخفر السواحل وغيرها من الإدارا المزيد...
موظف حجوزات مطاعم
o الحضور والتعامل مع جميع طلبات حجز المأكولات والمشروبات الواردة والصادرة، وفقًا لمعايير وإجراءات الفندق. جذب الضيوف وتعزيز ولائهم، وتقديم خدمة مميزة من خلال مهارات الاتصال والبيع، من أجل تحسين صورة الفندق وزيادة الإيرادات. للتعرف على العملاء المحتملين ونقل المعلومات إلى قسم المبيعات. المزيد...
مراقبة جميع مناطق العقار؛ مساعدة الضيوف في الوصول إلى الغرف. مراقبة أجهزة التلفزيون ذات الدائرة المغلقة ونظام إنذار المحيط وأجهزة إنذار الإكراه ونظام سلامة الحياة من الحرائق. قفل مداخل العقار عند الحاجة. إجراء عمليات تفتيش يومية للمخاطر المادية. الاستجابة للحوادث، والاتصال بخدمات الطو المزيد...
Guest Relations OfficerFirst impressions are everything! As a Guest Relations Officer you will take care of the guests from the moment they arrive through to their departure by ensuring they have a memorable experience with us.What you will be doing:Greet checkin respond to requests w المزيد...
To be an ambassador of the Front Office and of the hotel in and outside the work place.To always keep the working area clean and well maintained.To properly use the telephone etiquette as per Sofitel standards.To attend all guests approaching the front desk in the procedure of checkin المزيد...
To provide a personalized service to all the guests at the Concierge desk in the lobby hotel entrance and airport fully aware and following the hotel standards and procedures.To provide uncompromising levels of cleanliness and maintenance through own responsibility.To use appropriate المزيد...
Job Title: Procurement Officerlocation : Ras alkhaima Summary: We are seeking a qualified Procurement Officer to join our team responsible for executing daily operations in the procurement department. The ideal candidate must excel in time management negotiation and possess high organ المزيد...
JOB DESCRIPTIONWe are an exceptionally unique brand that offers more than just a product; we provide an unparalleled experience that aims to create lasting impressions in the hospitality industry. We work with people we enjoy traveling and having fun with. This is an extraordinary opp المزيد...
Our Pool & Beach Attendant will be responsible for creating local authentic and memorable experiences for every guest at the pool and beach and during other various activities. The Pool and Beach Attendant will graciously provide towels amenities seating options and have exc المزيد...
To provide a personal service to all Club Millesime guests fully aware and following the hotel standards and procedures.To provide uncompromising levels of cleanliness and abide to all health and safety regulations of Dubai municipality and other hotel requirements.To use appropriate المزيد...
Director of Talent & CultureWe are looking for a dynamic leader who is truly passionate about all aspects of talent & culture operations and who has a strategic vision and an exceptional ability to drive results for both heartists and the brand to communicate effectively and t المزيد...
منسق مبيعات المجموعة والمؤتمرات والفعاليات
دعم المدير التجاري و/أو مدير المبيعات من خلال تنفيذ المهام التجارية والمبيعات المعينة بإخلاص وبدرجة عالية من الشغف بالبيع تجميع وإنشاء التقارير والإحصائيات التجارية بناءً على طلب المدير التجاري تخطيط وتنفيذ خطط عمل مفصلة لدعم توليد الإيرادات في شريحة العملاء المخصصة لك والتغلب على الم المزيد...
Purchasing Specialist Purchasing Assistant Procurement Officer - Blackphone General Trading
URGENTJob Title: Purchasing Specialist / Purchasing Assistant / Procurement OfficerJob Overview:The Purchasing Assistant will support the procurement team by managing daytoday purchasing tasks including processing purchase orders tracking deliveries and maintaining supplier relationsh المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال موظف إدارة وحسابات في رأس الخيمة - اكتشف 23 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل كاتب الحسابات المدينة, مسؤول السلامة, موظف الحسابات الدائنة, مدير الأفراد والثقافة, مسؤول علاقات الضيوف على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل