وظائف كاتب إدارة الحسابات في أبوظبي
وظائف كاتب إدارة الحسابات في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Full job description Accounts Clerk/ Data Entry Operator Required for School based in Abu Dhabi Responsibilities Cash Management Daily Record Keeping of Expenses and data entry Manage Receivables from Students Required to have minimum Diploma in Accounting or 1 year school experi المزيد...
Administrators are responsible for managing daily operations overseeing staff maintaining records and ensuring compliance with policies. They also facilitate communication within the organization and support strategic planningRequirementsAdministrators are responsible for managing dai المزيد...
Payroll Administration
Roles & Responsibilities Payroll Administration · Process Payroll: Handle the end-to-end payroll processing for employees using SAP Payroll software, ensuring accuracy and adherence to company policies and UAE labour laws. · SAP Proficiency: Utilize SAP Payroll to maintain employee المزيد...
Specific Requirements 3 years minimum experience across administration, helpdesk or call centre Excellent command in English & Arabic both written and verbal is essential Good literacy and numeracy skills required for the role Ideally a degree holder, minimum high school diploma of po المزيد...
Manager Administration
IntroductionOur Client is a multinational logistics company who are currently recruiting a logistics and pricing specialist. The right candidate must be an out of the box thinker with an intense ability to strive for quick solutions. He/She must be highly proactive, have a strong pers المزيد...
Responsibilities: Assist with the preparation and maintenance of financial records. Process invoices, payments, and receipts accurately and in a timely manner. Reconcile bank statements and ensure all discrepancies are resolved. Support the preparation of monthly, quarterly, and annu المزيد...
مراجعة وإنشاء / نشر جميع أنواع الذمم الدائنة. معالجة استفسارات الموردين وحل مشكلات الدفع المستلمة من البائعين، والتعامل مع الموردين مباشرة وعلى الهاتف وما إلى ذلك. مراجعة الحوالات للفواتير الواردة / الفواتير الضريبية والتحقق من جميع المستندات المستلمة والتحقق من المواقع مما إذا كانت ا المزيد...
Job Description Examine account and system-related reports of the organization to make accurate assessments. Assist with monthly closings procedures. - Assist with tax computations & returns. Facilitate a smooth yearly audit process through an independent evaluator by providing accura المزيد...
Providing support to the Accounting Department. Performing basic office tasks, such as filing, data entry, answering phones, processing the mail, etc. Handling communications with clients and vendors via phone, email, and in-person. Processing transactions, issuing checks, and upda المزيد...
Accounts Istant
Job Description Roles & Responsibilities Provide accounting and clerical support to the accounting department Type accurately, prepare and maintain accounting documents and records Prepare bank deposits, general ledger postings and statements Reconcile accounts in a timely manner Dail المزيد...
الأدوار والمسؤوليات مساعد حسابات (مواطن إماراتي) أبو ظبي تبحث شركة بارسونز عن مساعد حسابات موهوب بشكل مذهل - مواطن إماراتي للانضمام إلى فريقنا! نحن نبحث عن شخص يفهم المحاسبة، ويعرف طبيعة الأصول والخصوم وكذلك حسابات بيانات الدخل. شخص موثوق به ومرن مع مهارات تحليلية جيدة ومهارات Exce المزيد...
Job Description Responsible for compiling and analyzing financial information, preparing purchase orders and other accounting statements for a division, college, or department. Performs some or all of the duties listed below, as assigned.* Performs the financial administration for th المزيد...
مدير الحسابات
– درجة البكالوريوس في المحاسبة أو المالية أو المجال ذي الصلة. - خبرة لا تقل عن 4 سنوات في الأدوار المحاسبية أو المالية، مع فهم قوي للمبادئ والممارسات المالية. - إتقان برامج المحاسبة (مثل QuickBooks أو SAP أو ما يعادلها) ومهارات Microsoft Excel المتقدمة. - مهارات تواصل وشخصية م المزيد...
Job Information Direct, coordinate and monitor all activities which fall within the jurisdiction of the administration and which are linked to the efficient operation and continuous improvement of regular and specialized public transport services; Represent the administration in its المزيد...
الأدوار والمسؤوليات v سيتولى مدير إدارة قواعد البيانات الكبير إدارة فريق من مسؤولي قواعد البيانات، وضمان أمن قواعد البيانات وسلامتها، والتعاون مع متخصصي تكنولوجيا المعلومات الآخرين لتحسين وظائف قواعد البيانات وتسليم المشاريع وفقًا للنطاق المتفق عليه. سيكونون مسؤولين عن تقديم الدعم ا المزيد...
Key Responsibilities: Mergers & Acquisitions (M&A): Lead and manage the legal aspects of M&A transactions, including due diligence, negotiations, and documentation. Collaborate with internal and external stakeholders to ensure smooth transaction processes and compliance with UAE law المزيد...
سيتم دعم معرفتك الحديثة بصناعة الضمان وأنظمة السيارات وسوق بيع التجزئة للسيارات من خلال خبرة العمل ككاتب ضمان وتكاليف لدى وكالة كبرى. ويدفعك شغفك بمساعدة العملاء إلى توصيل معرفتك التفصيلية بأجزاءنا وخدماتنا وضماناتنا، مما يخلق تجارب عملاء لا تُنسى. درجة علمية في إدارة الأعمال/التكلفة المزيد...
Key Responsibilities: - Identify and connect with potential vendors in sports, entertainment, dining, and tourism. - Deliver compelling pitch presentations showcasing the benefits of joining our partner's app. - Guide partners through seamless onboarding. - Collect market feedback المزيد...
Duties and Responsibilities: Accurately enter financial transactions into the accounting system. Verify and crosscheck numerical data to ensure accuracy. Maintain and organize financial records including invoices receipts and other supporting doents. Classify and code financial transa المزيد...
Inventory and stock taking of various stores Recipe costing of new menus and suggests sale prices Update existing recipe costing with current purchase prices Update the Opera system with new beverage recipes in the micros interface Verify spoilage reports and approve beverage iss المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال كاتب إدارة الحسابات في أبوظبي - اكتشف 52 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مساعد حسابات, أخصائي الحسابات الدائنة, Remote Data Entry Clerk, موظف حسابات, محاسب الحسابات الدائنة على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات تقنية المعلومات واستشارات تكنولوجيا المعلومات, التخزين والمستودعات, النقل واللوجستيات وسلسلة التوريد والتخزين, تصنيع الآلات الصناعية. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل