حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Requirements & Skills Proven work experience as an Accounts Administrator or similar role Good knowledge of bookkeeping procedures and debt collection regulations Hands-on experience with accounting software Advanced knowledge of Excel (using financial formulas and creating spreadshe المزيد...
Organise appointments as required and prepare necessary documents, keeping designated employees advised of their daily schedule and ensure availability of facilities, meeting rooms etc. Where required, handle all aspects of internal customer service to ensure a professional, accurate المزيد...
Handling incoming calls and other communications. Managing filing system. Recording information as needed. Greeting clients and visitors as needed. Updating paperwork, maintaining documents, and word processing. Helping organize and maintain office common areas. Performing gen المزيد...
Responsibilities: Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking fl المزيد...
Job Requirements: Plus 2 /Diploma in Food Science. Fresher’s / Experience of 1-2 years QA in Food Industry Preferably in Meat and Poultry Strong communication, organizational, motivation and leadership skills. Software expertise in Microsoft Excel, Access and Word. Abilit المزيد...
تنسيق وإدارة جدول الرؤساء التنفيذيين، بما في ذلك المواعيد والاجتماعات وترتيبات السفر. فحص جميع المكالمات الواردة ورسائل البريد الإلكتروني وغيرها من أشكال المراسلات والتعامل معها، مما يضمن استجابات سريعة ومهنية. ترتيب وتنسيق مسارات السفر المحلية والدولية للرئيس التنفيذي، بما في ذلك الر المزيد...
اتبع تعليمات مشرف قاعدة ورشة العمل. مساعدة أداة مضمد عند الحاجة. - تنفيذ الواجبات الموكلة من قبل مشرف الورشة بطريقة فعالة وآمنة قم بتنفيذ وظيفة Wireline Junior Operator عندما يطلبها المشرف الأساسي الحفاظ على التعامل السليم مع جميع المعدات وخاصة أجهزة القياس الميكانيكية والإلكترونية لت المزيد...
خريج ثانوي مع خبرة CT لمدة عامين الدبلوم الفني / درجة الهندسة (خريج جديد مقبول) يجب أن يتقن اللغة الإنجليزية يجب أن يكون لديك مهارات الكمبيوتر المتوسطة المهارات الأساسية في صيانة المعدات المهارات الرياضية الأساسية المعرفة بأنظمة الصحة والسلامة والبيئة والجودة الأساسية إيزويك المهارات المزيد...
ينشئ علاقات إنتاجية ومهنية مع الموظفين الرئيسيين في حسابات الشركاء المعينة. ينسق مشاركة موظفي الشركة، بما في ذلك موارد الدعم والخدمة والإدارة، لتحقيق أهداف أداء الشريك وتوقعات الشركاء. يلبي الأهداف المخصصة لحجم المبيعات المربح والأهداف الإستراتيجية في حسابات الشركاء المعينة. يقود بشكل المزيد...
Essential Excellent communication skills in written and spoken English Excellent knowledge in Microsoft office suite including Word, Excel and PowerPoint. Proven filing and document control capability Knowledge of project processes Experience in dealing with h المزيد...
Responsibilities: Performing recruitment duties such as scheduling interviews, updating the calendar accordingly, answering phone calls, and monitoring emails. Working closely with the human resources department to maintain the candidate database and handle any relevant paperwork. المزيد...
إجادة اللغة الإنجليزية والعربية الشفوية والمكتوبة. القدرة على استخدام برامج مايكروسوفت اوفيس. اجادة مهارات التواصل والتعامل مع الشخصيات المختلفة. امتلاك مهارات التنظيم بشكل جيد وتوزيع المهام. القدرة على قياس أداء فريق العمل وتقديم تحليل لتحقيق الإنجازات. إجادة مهارات التعامل مع المشكل المزيد...
Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies. Providing real-time scheduling support by booking appointments and preventing conflicts. Making travel arrangements, such as booking flights, cars, and ma المزيد...
Key Responsibilities and Duties: Admin Works- Document Controller for all Company related legal documents Provide administrative assistance to Top Management Provide general admin support to the Top Management Team including arranging of meetings, travel arrangements, foll المزيد...
معرفة جيدة بخدمة العملاء وإدارة المكاتب وإجراءات مسك الدفاتر. إجادة اللغة الإنجليزية والعربية الشفوية والمكتوبة. القدرة على استخدام برامج مايكروسوفت اوفيس. اجادة مهارات التواصل والتعامل مع الشخصيات المختلفة. امتلاك مهارات التنظيم بشكل جيد وتوزيع المهام. القدرة على قياس أداء فريق العمل المزيد...
Answer and direct phone calls Organize and schedule meetings and appointments Maintain contact lists Produce and distribute correspondence memos, letters, faxes and forms Assist in the preparation of regularly scheduled reports Develop and maintain a filing system Book travel المزيد...
القدرة على العمل الجماعي والتعاون مع فريق العمل. اجادة مهارات التواصل الشفوي والمكتوب. امتلاك مهارات الإبداع وابتكار حلول مناسبة للمشكلات. اجادة مهارات التخطيط الاستراتيجي والمهارات التحليلية. المرونة والقدرة على مواجهة ضغوط العمل والتحديات. الوعي التجاري وفهم بيئات العمل. المزيد...
Responsibilities: Answering phones and responding to client requests and inquiries. Managing and updating company databases. Keeping track of inventory and ordering supplies. Maintaining financial, employee, and client records. Drafting and mailing customer correspondence and n المزيد...
The Role Job Summary The Administrative Operations Manager will provide daily administrative assistance to the management team. The candidate will be exposed to the executive teams work and regularly interact with a variety of internal and external stakeholders. We are looking for a p المزيد...