وظائف محاسب وسكرتير في الشارقة
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف محاسب وسكرتير في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Ensure that guests sign in upon arrival and exit. Make guests aware of rules that must be adhered to. Remove trespassers or unwanted individuals from the property. Contact the relevant authorities if a crime is committed or an accident occurs. Report to supervisors on a regular المزيد...
Provide excellent customer services Always strive towards best customer satisfaction Greet customers and present menus Make suggestions based on their preferences Take and serve food/drinks orders Up-sell when appropriate Arrange table settings Keep tables clean and tidy at a المزيد...
Ensure that guests sign in upon arrival and exit. Make guests aware of rules that must be adhered to. Remove trespassers or unwanted individuals from the property. Contact the relevant authorities if a crime is committed or an accident occurs. Report to supervisors on a regular المزيد...
Job DescriptionWith reference to the above subject and based on the Higher Management request please note that we are looking forward to hire an Executive Secretary for Directors Office based on the following requirements: * Preforms clerical and administrative tasks such as drafti المزيد...
يؤدي المهام الكتابية والإدارية مثل صياغة الرسائل والمذكرات والتقارير والفواتير. الخ لمكتب المدير يقدم الدعم الإداري رفيع المستوى والمساعدة للمدير الحفاظ على جدول أعمال مجلس الإدارة وتنسيق المواعيد واجتماعات مجلس الإدارة والمؤتمرات .. إلخ ممتاز وذو خبرة في صياغة الرسائل المهنية و المزيد...
المساعدة في تنظيم الجدول الزمني للاجتماعات والحفاظ على مخصصات قاعة المؤتمرات. تنسيق ترتيبات المرطبات. سجل محاضر الاجتماعات واحتفظ بسجل واضح للأنشطة تنظيم ترتيبات السفر والمراسلات لأولئك الذين يحضرون المقابلات. إعادة جدولة القائمة التعيينات حسب الاقتضاء الرد على كافة الاس المزيد...
Administrative Support: Handle incoming and outgoing correspondence, including emails, letters, and phone calls. Organize and maintain physical and digital files, records, and documents. Prepare and distribute reports, memos, and other business-related documents. Assist in creat المزيد...
Proficiency in Microsoft Word, Excel and Outlook. . Excellent interpersonal, organizational, communication and critical thinking skills. . Experience in writing/creating and crafting professional business communications such as letters, memos, tenders documents, etc. . Abi المزيد...
Support all internal and external HR-related inquiries or requests. Maintain digital and electronic records of employees. Serve as point of contact with benefit vendors and administrators. Assist with the recruitment process by identifying candidates, performing reference checks, المزيد...
Identifying clients' requirements and expectations for each event. Brainstorming and implementing event concepts and themes. Preparing event budgets and processing invoices. Researching and booking venues. Organizing suppliers, caterers, staff, and entertainment. Coordinati المزيد...
Entering Customer RFQ into the ERP Maintaining the Sales Register/Customer Data/Records Making the Documents for Sales/Systems Files/Manuals Arranging & Assisting into the VISA related Jobs All documentation work like Country of origin, Registration, Other Misc work relat المزيد...
Graphic Designer Cum It Coordinator
Gulf Textile Manufacturing Company -
الشارقة
-
الامارات
Manage social media marketing campaigns and day-to-day activities. Creating a wide range of graphics and layouts for product illustrations, Social Media Posts and website Design using such as Adobe InDesign Photoshop and Illustrator/ Premium Coordinate with Company IT department t المزيد...
Maintain accurate project documentation, including drawings, reports, RFA, etc. Coordinate project meetings and communications. Prepare letters and email correspondences. Manage project schedules, deadlines, and deliverables to ensure timely completion. Support project team w المزيد...
Handle all aspects of accounting within a trading company, ensuring accurate and timely financial reporting. Work with various industries, including chemicals, polymers, metals, commodities, and FMCG. Maintain and reconcile financial records, ledgers, and accounts. Proficient in المزيد...
معالجة المدفوعات الصادرة بما يتوافق مع السياسات والإجراءات المالية. تتبع جميع المدفوعات والنفقات، بما في ذلك أوامر الشراء والفواتير وطلبات السداد والبيانات وما إلى ذلك. إجراء المعاملات المالية اليومية، بما في ذلك التحقق من بيانات الحسابات الدائنة وتصنيفها وتسجيلها. قم بتسوية دفتر أستا المزيد...
Assist in maintaining accounts payables and receivables Prepare journal entries, keep the balance sheets up to date and assist with monthly account closings Perform the bank reconciliations and prepare necessary material for audit purposes Ensure that accounting transactions are المزيد...
Own the AP/Payroll processes across the company. Record and update suppliers invoices. Record of all contract cost and ensure the cost being recorded as per company policy. Preparation of payments, cheques, bank transfer, BOE etc. Check and record settlement for employee dues. المزيد...
أداء المهام المحاسبية اليومية، بما في ذلك إدخال البيانات، والاحتفاظ بالسجلات، وضمان دقة المعاملات المالية. الاحتفاظ بسجلات مالية دقيقة ومنظمة، بما في ذلك دفاتر الأستاذ والمجلات والبيانات المالية. نشر وتسوية إدخالات دفتر اليومية، مما يضمن التخصيص المناسب للنفقات والإيرادات. التحقق من ف المزيد...
Financial Records Management: Maintain accurate and up-to-date financial records including ledgers, journals, and financial statements. Bookkeeping: Record day-to-day financial transactions and ensure they are accurately documented. Accounts Payable and Receivable: Manage accounts المزيد...
- Financial Accounting Duties & Responsibilities ranging from bookkeeping & maintaining accounting schedules/records to monthly closure of accounts, finalisation and year-end financials including an annual financial audit by external auditors. - Maintaining up to date financia المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال محاسب وسكرتير في الشارقة - اكتشف 78 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مساعد محاسب, محاسب الفرع, سكرتير تنفيذي, محاسب عام على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, الهندسة المدنية, البناء والتشييد, التوظيف, شركات التوظيف. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل