وظائف مدير الحساب في أبوظبي
تصفية نتائج البحث
المجال
المسمى الوظيفي
الخبرة
الجنسية
نوع التوظيف
تاريخ الإعلان
الجنس
وظائف مدير الحساب في أبوظبي
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Full job description Job Opportunity: Open Administrator Position We are presently in search of a competent Administrator to become a valuable member of our team at Al Eshoush Real Estate Investment and Facility Management Service Provider, situated in Al Mafraq area, Workers City 2. المزيد...
Administrator
Moon Link Building Contracting L.L.C -
أبوظبي
-
الامارات
Key Responsibilities: - Coordinating administrative activities, such as scheduling meetings and maintaining calendars. - Assisting with the preparation of reports, presentations, and correspondence. - Handling incoming and outgoing communications, including phone calls and mail. - المزيد...
مدير أنظمة تكنولوجيا المعلومات للانضمام إلى فريقنا للحصول على فرصة مثيرة لدعم برنامج سلسلة التوريد الصحية العالمية التابع للوكالة الأمريكية للتنمية الدولية NexGen. هذه وظيفة بدوام كامل مقرها في دبي، الإمارات العربية المتحدة والتي ستستوعب جدول عمل مختلط عن بعد/مكتب، ولكنها قد تتطلب الس المزيد...
Checking crew on compliance in advance before a crewchange takes place, via the FMO 630-K - Seacrew report (Power BI). Extra focus on contracts: type, duration, rank, MLC amendments. Assist crewing officers to inform agencies & crew to correct the findings in time to prevent def المزيد...
Roles & Responsibilities A vacancy has arisen for a Software Administrator role to commence employment as soon as possible. The successful candidate will be fluent in English, with at least 5 years experience of working in a helpdesk environment, and a broad understanding of IT syste المزيد...
Job Description Knowledge and understanding of Enterprise / Business Process Modelling Capable of supporting developers concerning query tuning and application integration. Excellent oral and written communication skills. Strong organizational, leadership and negotiation skills. Knowl المزيد...
Job Responsibilities: 1. Able to independently handle and solve the tasks for which you are responsible; 2. Implement operating procedures and various rules and regulations, and cooperate with business departments; 3. Responsible for screening resumes and handling employee entry, r المزيد...
Client Introduction:In this role you will have the opportunity to work closely with one of our esteemed clients. This client is a global leader known for its commitment to quality and innovation. They have chosen Dautom as their trusted partner for their upcoming projectsJob Objective المزيد...
Responsibilities: - Provide administrative support to the office - Manage office supplies and inventory - Assist in scheduling and organizing meetings - Handle incoming and outgoing correspondence - Maintain and update records and databases - Assist with basic accounting tasks
Site AdministratorJob Location : UAEJob Details : Candidates must be currently based and willing to relocate anywhere in UAE Strong Microsoft Office skills Strong reading, speaking, and writing skills Fluency in English Ability to handle multiple requests simultaneously to meet goal المزيد...
ينفذ مجموعة كاملة من أنشطة المشتريات والإدارة المرتبطة بشراء أنواع مختلفة من الخدمات. يصدر طلبات تقديم العروض، ويقيم المقترحات، ويتفاوض على شروط مواتية مع الموردين لشراء الخدمات والسلع/الإمدادات إذا لزم الأمر. تحديد الأولويات وتنفيذ المهام بشكل فعال لضمان المعالجة الدقيقة وفي الوقت ال المزيد...
Azure Infrastructure Management: Design, implement, and optimize Azure cloud infrastructure to ensure optimal performance, scalability, and reliability. Deploy and manage services such as Azure VMs, VNETs, App Services, Azure SQL, Azure AD, and Azure Kubernetes Service (AKS). المزيد...
التنسيق والعمل مع فريق إدارة المشروع لحل مشكلات المشروع لضمان تسليم / إكمال أعمال المشروع. مراقبة تقدم المشروع ومعالجة المشكلات المحتملة. قياس أداء المشروع والإبلاغ عنه؛ إعداد وتقديم الوثائق للفرق الداخلية وأصحاب المصلحة الرئيسيين؛ تحديد وبدء تعديلات التقارير المطلوبة للحصول على تقاري المزيد...
Proven experience as a Secretary/Office Administrator - Excellent organizational and time management skills - Strong written and verbal communication skills - Proficient in Microsoft Office and other relevant software - Excellent attention to detail and problem-solving skills - A المزيد...
Office Administrator
Graphic Packaging International - Europe -
أبوظبي
-
الامارات
Oversee daily operations of the office, ensuring efficiency and smooth functioning. Maintain office supplies and equipment, including ordering, organizing, and inventory management. Manage office space, including coordinating workspace assignments, office layouts, and maintena المزيد...
Warehouse Administrator
Stationery & Office Supplies Ltd -
أبوظبي
-
الامارات
Job Description Roles & Responsibilities Manage and oversee all warehouse operations, including receiving, storing, and shipping of products. Ensure accurate inventory management through regular cycle counts and reconciliations. Coordinate with suppliers and carriers to schedule and t المزيد...
A. Planning 1. Prepares Annual and Monthly Plan for Job Request Servicing Record the call received from by Helpdesk Operator. 2. Prepares Monthly Schedule & Status Monitoring reports 3. Provide data required for Facilities PlanningB. Implementation & Monitoring 4. Handle J المزيد...
Required skills, qualifications and experience · Ability to work well in a team environment · Red Hat Enterprise Linux Systems Administration · Red Hat Identity Management (IdM) · Microsoft Windows Systems Administration · Microsoft Active Directory · Domain Level Authentication and المزيد...
KEY WORKING RELATIONSHIPS: 1. Line Manager To receive direction and support, discuss performance and ensure objectives are met Daily 2. Direct Reports To provide direction and support, manage performance and development Daily 3. Peers To provide support for Business/Infrastructure Pro المزيد...
Basic medical terminology Computer literacy and proficiency in MS Office applications Demonstrate knowledge of patient care support procedures Insurance claim procedures Stock control principles and management Verbal and written communication skills in English All applican المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال مدير الحساب في أبوظبي - اكتشف 917 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مهندس الإنتاج, مساعد حسابات, المدير التنفيذي للحساب الرئيسي, مسؤول قاعدة البيانات, مسؤول تكنولوجيا المعلومات على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة والتدقيق, IT - خدمات البرمجة, اللوازم المكتبية, أتمتة المكاتب, تجهيزات المكاتب. اختر بحرية نظام عملك المفضل من دوام كامل, دوام جزئي, عقد، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في منطقة الخليج، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من دول مختلفة مثل الإمارات العربية المتحدة والمملكة العربية السعودية والبحرين والكويت وعمان وقطر.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
عمل من المنزل في جميع أنحاء العالم
وظائف عن بُعد في جميع أنحاء العالم
صاحب العمل