وظائف إدارة شؤون الموردين في الشارقة
وظائف إدارة شؤون الموردين في الشارقة
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Developing procurement strategies that are inventive and cost-effective. Sourcing and engaging reliable suppliers and vendors. Negotiating with suppliers and vendors to secure advantageous terms. Reviewing existing contracts with suppliers and vendors to ensure المزيد...
الالتزام بإجراءات الجودة ومتطلبات الصحة والسلامة والبيئة التي تحددها الشركة. الالتزام بأهداف القسم ومؤشرات الأداء الرئيسية. بناء والحفاظ على علاقة عمل إيجابية مع الجميع. تحسين دور المشتريات والإمدادات داخل المنظمة، وجميع بيانات المعرفة والقدرة. جميع بيانات المعرفة والقدرات من: المصادر المزيد...
المسؤوليات العامة: - إعداد تقرير التكلفة والأرباح والمبيعات الحفاظ على سجلات العملاء يقوم بإعداد عروض الأسعار والفاتورة المبدئية وأوامر المبيعات الاتصال بين الإدارات المشتركة من أجل الحصول على الموافقة لنشر الطلب التنسيق مع قسم العملاء والخدمات اللوجستية الكفاءات التخطيط والتنظيم م المزيد...
Buying Manager
Responsibilities: Developing and implementing purchasing strategies. Managing daily purchasing activities, supervising staff, and allocating tasks. Managing supplier relations and negotiating contracts, prices, timelines, etc. Maintaining the supplier database, purchase records, المزيد...
سنة واحدة أو أكثر كمشتري في منظمة شراء واسعة النطاق مع مسؤولية فردية عن إنفاق ما يزيد عن مليون ريال سعودي سنويًا، بما في ذلك المصادر الدولية على أساس منتظم. أو 5 سنوات أو أكثر من الخبرة في منظمة شراء مماثلة مع شهادة الثانوية العامة الانتهاء من المدرسة الثانوية المزيد...
Purchase In-charge
Responsibilities: Developing and implementing purchasing strategies. Managing daily purchasing activities, supervising staff, and allocating tasks. Managing supplier relations and negotiating contracts, prices, timelines, etc. Maintaining the supplier database, purchase records المزيد...
Storekeepercashiertrolley Boystore Supervisor
Keeping a record of sales and restocking the store accordingly. Managing and training store staff. Planning promotional campaigns for new products or specials. Ensuring that the store is kept clean and organized. Mediating any confrontations between staff and clients, and de-esc المزيد...
Senior Procurement Manager- Direct Materials Fmcg
Craft and execute procurement strategies that align with the company’s operational needs and financial objectives. Spearhead the implementation of best practices in procurement to streamline processes and enhance efficiency. Present comprehensive reports on procurement perfo المزيد...
Developing and implementing procurement policies and procedures Identifying and assessing potential suppliers and negotiating contracts Monitoring market trends andsidentifying cost-saving opportunities Managing the procurement budget and ensuring cost-effectiveness Overseeing t المزيد...
Junior Procurement Assistant - Civil
Organizing trips to merchandising events and making travel arrangements as required. Attending meetings with vendors and taking minutes. Placing and tracking orders. Assisting with analyses and reports. Arranging meetings with stakeholders.
Istant Manager Vendor Development
Assistant Manager – Vendor development. Roles and Responsibilities 1.Excellent Analytical and problem-solving skills. 2.In depth knowledge on various processes – Forging, casting, Fabrication, Machining …. 3.Good Knowledge on Vendor base 4.Qualify المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting an المزيد...
Responsibilities: Supervising day-to-day operations in the customer service department. Responding to customer service issues in a timely manner. Creating effective customer service procedures, policies, and standards. Developing customer satisfaction goals and coordinating wit المزيد...
Arrange for tools, spares and accessories to be delivered to site timely, properly configured and assembled. These activities require intensive integration of information exchange with the Project Manager. Any shortage of complete information in the PQ shall be assessed together wit المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Responsibilities: Analyzing existing operations, crops, livestock, staff, and financial documents and recommending improvements. Preparing plans and schedules for planting and harvesting and ensuring staff understands expectations. Visiting the different divisions to inspect cro المزيد...
رئيس البنية التحتية لتكنولوجيا المعلومات للمؤسسات
درجة البكالوريوس في علوم الكمبيوتر أو تكنولوجيا المعلومات أو المجال ذي الصلة. الحد الأدنى من خمسة عشر عامًا من الخبرة ذات الصلة في البنية التحتية لتكنولوجيا المعلومات للمؤسسات. خبرة مثبتة في دور قيادي عليا في الإشراف على البنية التحتية للمؤسسة. مهارات التفكير الاستراتيجي وحل المشكلات المزيد...
Responsibilities: Overseeing daily business operations. Developing and implementing growth strategies. Training low-level managers and staff. Creating and managing budgets. Improving revenue. Hiring employees. Evaluating performance and productivity. Analyzing accounting and المزيد...
Management Accountant
Responsibilities: Oversee the duties of the accounting team. Implement accounting systems and processes. Reconcile income statements. Prepare monthly financial reports. Control the master data of the general register. Review and release online banking payments. Ensure complia المزيد...
رئيس قسم تطبيقات المؤسسات والابتكار
درجة البكالوريوس في علوم الكمبيوتر، أو هندسة الكمبيوتر، أو تكنولوجيا المعلومات، أو مجال ذي صلة. - ما لا يقل عن 15 عامًا من الخبرة ذات الصلة في تطبيقات المؤسسات والتحول الرقمي خبرة مثبتة في دور قيادي عليا في الإشراف على تطبيقات المؤسسات والخدمات الرقمية. مهارات استثنائية في التفكير الا المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال إدارة شؤون الموردين في الشارقة - اكتشف 1269 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل المحاسب, مدير التسويق, Marketing Manager, تنفيذي المبيعات الإعلانية, مدير المشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, استشارات الأعمال والخدمات, خدمات الإعلان. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2025 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل