وظائف Team Manager Assistant في الإمارات
وظائف Team Manager Assistant في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
Responsibilities: Managing, training, and providing overall guidance to the sales team of an assigned territory. Setting reasonable sales targets to be achieved by the sales team. Monitoring the performance of the sales team and motivating members to meet or exceed sales targets. المزيد...
Description. Caremark Dublin North are hiring Healthcare Assistants for weekend work and full time work in North Dublin.Here at Caremark Dublin North we provide care and support for people of all ages and abilities in theirhomes. Do you have what it takes to make a difference in someb المزيد...
نتائج أكاديمية ممتازة في المدرسة والجامعة درجة البكالوريوس أو ما يعادلها في إدارة الأعمال أو العلوم والتكنولوجيا والهندسة والرياضيات المعرفة والشغف بتطوير الأعمال والمبيعات والتكنولوجيا سجل حافل بإحداث نتائج استثنائية في تطوير المبيعات الخارجية الالتزام بالتعلم المستمر والتحسين - فضول المزيد...
We value: Excellent academic results at school and university Bachelor's or equivalent degree in Business or STEM Knowledge and passion for business development, sales and technology Track record of bringing exceptional outbound sales development results Commitment to co المزيد...
Team Manager Customer Experience
Responsibilities: Meeting with the management team to define EHS goals and objectives. Training employees on health and safety policies and best practices. Conducting inspections and identifying hazards and EHS violations. Providing solutions and intervention strategies for hygi المزيد...
What your day will look like Reviewing the work of your design team for quality Working with individual designers to support their professional growth Continuously improving operational workflows, including production outsourcing and collaboration with Web Engineering Working المزيد...
About The Job We are currently seeking for highly motivated Assistant Outlet Manager to join our contemporary lounge, Majilis Al Fijiri. You will support in overseeing the effective operation of the Outlet. To develop and maintain an elegantly appointed environment, with superi المزيد...
Job Description The Assistant Manager is a multi-faceted role that merges business strategy, operations, creativity, and people management. Strategically, assistant managers are responsible for driving sales results by analyzing the business and providing best-in-class customer servic المزيد...
تطوير وتنفيذ نهج شامل لتنقل المواهب والسياسات والأدوات وسير العمل بما يتماشى مع احتياجات العمل والاستراتيجية الشاملة لإدارة المواهب. إجراءات تنقل المواهب - تطوير حزم النقل الدولية للموظفين المنتدبين دولياً داخل مجموعة مبادلة أو خارجياً. التعاون مع وظائف رأس المال البشري الأخرى لضمان المزيد...
What You Should Have Strong inter-personal skills required to communicate with internal stakeholders and regulators Excellent communication and presentation skills Awareness of regulatory guidelines and regulations (CBUAE, IA and DFSA) Awareness of banking regulatory framework, المزيد...
Job Description Passionate about guest interaction, food and beverage? As an Assistant Manager, you will lead your team to create unforgettable experiences for our guests in our organic, earthy and grounded beachside restaurant & bar Venue i.e. ULA Beach Ras Al Khaimah What You المزيد...
You will be responsible to assist with the efficient running of the department in line with Hyatt International's Corporate Strategies and brand standards, whilst meeting employee, guest and owner expectations. The Assistant Manager - Front Office is responsible to assist the Ass المزيد...
About You To be successful in this role you need to have at least a Bachelor's Degree in Business Administration, Procurement or related field and/or equivalent of 4 years' experience working with vendor management. We're looking for candidates who consistently seek to i المزيد...
الأدوار والمسؤوليات تبني وتشجيع روح ومعايير التميز كما هو محدد في القيم الأساسية لـ GEMS. بالاشتراك مع مدير عمليات المدرسة، قم بتطوير نظام لتنظيف وإصلاح وصيانة مرافق المدرسة، سواء أثناء الفصل الدراسي أو خلال العطلات المدرسية للعمليات الكبرى. تنسيق جميع قضايا صيانة المباني والتأكد من المزيد...
Skill Farm Members are invited to apply for the following role: Responsibilities: Conduct account planning with Client Service Team Members & cross selling other products & services to commercial clients to ensure multi-product relationship and greater Share of wallet. Facil المزيد...
Organisation Unit Purpose Provides credit administration and operations support to all corporate banking units by preparing security documents, lodging and safe-keeping executed security documents, monitoring recoveries, providing various reports to stakeholders, including but not li المزيد...
Job Description: 1. Delivering a full range of tax services in compliance with laws and regulations within timeframe 2. Building relationships and interacting with clients to provide excellent planning, consulting, and expertise 3.Providing innovative tax planning and reviewing com المزيد...
Responsibilities Analyze market data to identify and understand evolving demand categories, providing valuable insights for strategic decision-making. Conduct thorough research and analysis to identify and select suitable brands that align with the department's demand anal المزيد...
الأدوار والمسؤوليات المسؤول عن المشاريع المهمة على مستوى المعهد، عادةً بميزانيات كبيرة وطاقم كبير، مع التركيز على تلبية التزامات المشروع، بما في ذلك الاتصالات مع الرعاة وأصحاب المصلحة وما إلى ذلك؛ قد لا يكون لديه بالضرورة مسؤوليات استراتيجية أو تشغيلية. يقضي أغلب وقته في مسؤوليات إدا المزيد...
مساعدة مدير حمام السباحة في الإشراف على العمليات اليومية لمنطقة حمام السباحة، مما يضمن خدمة سلسة وفعالة. الحفاظ على أعلى معايير السلامة والنظافة، وضمان الامتثال للوائح الصحة والسلامة. تقديم خدمة عملاء ممتازة ومعالجة وحل أي مشكلات للضيوف بسرعة ومهنية. الدعم في قيادة وتدريب وتحفيز موظفي المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Team Manager Assistant في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 4092 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير مبيعات, Manager Business Development, Manager Business Development, مدير المشروع, مدير مشروع على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل المحاسبة, خدمات التوظيف العامة, المكاتب التنفيذية, الضيافة, الفنادق والموتيلات. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, عن بُعد, Part-time، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل